Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лылык, Ирина (генеральный директор).
    Блеск и нищета рекламного креатива / И. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 17-23 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
креативная реклама -- гендерные вопросы -- гендерні питання -- оскорбительная реклама -- пошлая реклама -- креативна реклама -- образлива реклама -- вульгарна реклама -- недискримінаційна реклама -- недискриминационная реклама -- стандарти реклами -- стандарты рекламы -- потребители рекламы -- споживачі реклами -- сексизм в рекламе
Анотація: Рассматриваются гендерные вопросы и вопросы пошлой и оскорбительной рекламы.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Остапченок, Дарина (магістр).
    Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні / Д. Остапченок // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 24-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідженння -- маркетинговые исследования -- етичність -- этичность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- этическая реклама -- етична реклама -- соціально-етичний маркетинг -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- етичне ставлення до споживачів -- этическое отношение к потребителям
Анотація: Розглядаються результати дослідження етичності маркетингу серед споживачів та маркетологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мартинюк, О. (кандидат економічних наук).
    Захист прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності / О. Мартинюк // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 19-23 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
права споживачів -- права потребителей -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- рекламно-інформаційна діяльність -- рекламно-информационная деятельность -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- недобросовестная реклама -- недобросовісна реклама -- возмещение вреда -- відшкодування шкоди -- недостоверная информация -- недостовірна інформація -- премеры санкций за недостоверную информацию -- приклади санкцій за недостовірну інформацію
Анотація: Розглядаються питання захисту прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)