Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=поставки продукции<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Крикавський, Євген Васильович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри Національного університету "Львівська політехніка").
    Промислові ланцюги поставок [Текст] : між ефективністю та відповідальністю / Є. В. Крикавський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 30-41 : табл., схем,. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.30в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- конкурентоспособность поставок продукции -- конкурентоспроможність поставок продукції -- маркетинг -- поставки продукции -- поставки продукції -- референтные модели -- референтні моделі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- методы управления -- методи управління -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- человеческие ценности -- людські цінності -- цепи поставок -- ланцюги поставок -- экологическая ответственность бизнеса -- екологічна відповідальність бізнесу
Анотація: Розроблено теоретичні рекомендації щодо комплексного оцінювання результативності промислових ланцюгів поставок з урахуванням концепції сталого розвитку та досвіду функціонування таких ланцюгів на засадах референтної моделі. Виконано аналіз прогресивних змін в теоріях сталого розвитку, соціальної відповідальності бізнесу, маркетингу 3.0, орієнтованого на людські цінності, за допомогою якого ідентифіковано їх відповідну збіжність. Розвинуто теорію управління ланцюгами поставок в частині оцінювання їх результативності за системою критеріїв, що дозволить встановити рівень відповідальності ланцюга поставок щодо всіх зацікавлених сторін (груп). Обгрунтовано напрями підвищення результативності ланцюга поставок стосовно конкурентоспроможності, екологічної та соціальної відповідшьності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\; Ровно-азот, украинское химическое ЧАО \о нем\

Знайти схожі

2.


    Шлюсарчик, Беата (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща).
    Ланцюг постачань туристичного продукту [Текст] / Б. Шлюсарчик, К. Смоларж, С. Кот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 197-207 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)г-80 + 65.40г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- производственная логистика -- виробнича логістика -- гостиницы -- готелі -- информационные технологии в туризме -- інформаційні технології в туризмі -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- онлайн-бронирование -- онлайн-бронювання -- партнерство -- поставки продукции -- поставки продукції -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- сбыт продукции -- збут продукції -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристические агентства -- туристичні агенції -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори -- цепи поставок -- ланцюги поставок
Анотація: Представлено огляд переваг та ризиків від введення ланцюга постачань з використанням ІНЕТРНЕТу в галузі туризму. Розглянуто ланцюги постачань туристичного продукту на обраних підприємствах Польщі, при цьому особливу увагу приділепо рівню співробітництва, перевагам та джерелам ризиків. Результати показали, що ланцюг постачань туристичного продукту не може ефективно виконувати свою роль без тісного співробітництва, що особливо важливо для готелів та туристичних агенцій. Продемонстровано, що вибір партнерів для ланцюга постачань базується на якості послуг, що надаються потенційними партнерами по сервісу, а також на їхній надійності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смоларж, Клаудіа (PhD; факультет менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща); Кот, Себастіан (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)