Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=портфоліо<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.


Знайти схожі

2.


    Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Т. О. Яценко, З. О. Шевченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 2-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство, 2009 р.
   Литературоведение, 2010 р.

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знань учнів -- контрольні роботи -- контрольные работы -- листи МОН -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- письма МОНУ -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української літератури у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу технології портфоліо та контрольним роботам як методу контролю та оцінки знань учнів.


Дод.точки доступу:
Яценко, Т. О.; Шевченко, З. О.; Министерство образования и науки Украины \о нем\; Міністерство освіти і науки України \о нем\

Знайти схожі

3.


    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.


Знайти схожі

4.


   
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної освіти [Текст] // Дивослово. - 2011. - № 10 . - С. 2-3 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- загальна середня освіта -- портфоліо -- навчальні досягнення учнів -- рівні навчальних досягнень -- критерии оценивания -- общее среднее образование -- портфолио -- учебные достижения учеников -- уровни учебных достижений
Анотація: Критерії оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Зварич, Ірина (провідний науковий співробітник центру мовної підготовки Національної академії СБУ; викладач кафедри теорії та практики перекладу з англійської мови Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
    Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 42-51. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- стандарти оцінювання -- стандарты оценивания -- норми оцінювання -- нормы оценивания -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- ступень магістра -- степень магистра -- навчальний процес -- учебный процесс -- портфоліо викладачів -- портфолио преподавателей
Анотація: Проаналізовано шляхи впровадження стандартів педагогічної компетентності викладачів США; розглянуто норми підтвердження ступеня магістра для викладачів у вищих навчальних закладах США; виявлено способи і цілі використання стандартів оцінювання педагогічної компетентності педагогів у вищії школі США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Кофанова, Олена (доцент кафедри інженерної екології Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат хімічних наук).
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 72-87 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища технічна екологічна освіта -- высшее техническое экологическое образование -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- підготовка бакалаврів-екологів -- подготовка бакалавров-экологов -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- навчально-інформаційне середовище -- учебно-информационная среда -- хімічна підготовка -- химическая подготовка -- мотиви студентів-екологів -- мотивы студентов-экологов -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы -- освітні технології -- образовательные технологии -- технологія портфоліо -- технология портфолио -- ситуація успіху -- ситуация успеха
Анотація: Досліджено засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів. Виявлено потенційні можливості інформаційно- комунікаційних технологій щодо збільшення частки творчої складової в процесі хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів, створення ситуації успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Канівець, М. В.
    Роль самостійної роботи в процесі саморозвитку студентів / М. В. Канівець // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.267
Рубрики: Самостоятельная работа студентов вузов
   Самостійна робота студентів вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
самостоятельная работа -- саморазвитие студентов -- рефлексия -- портфолио -- самоэффективность -- самостійна робота -- саморозвиток студентів -- рефлексія -- портфоліо -- самоефективність -- кероване самонавчання -- руководимое самообучение -- ситуації керованого самонавчання -- ситуации руководимого самообучения -- критерії оцінки -- критерии оценки
Анотація: У статті визначено роль і значення самостійної роботи в процесі саморозвитку особистості студента під час навчання у ВНЗ. Запропоновано ефективні прийоми її активізації. Вказано основні завдання викладача в процесі управління самостійної роботи студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи в саморозвитку особистості та визначенню рівня підготовки студентів до неї.


Знайти схожі

8.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Овсієнко, Людмила (кандидат педагогічних наук; докторант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди").
    Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 27-32. - Бібліограф. : С.31-32 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- деловая игра -- ділова гра -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- кейс-метод -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- майбутні словесники -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- портфолио -- портфоліо -- проблемная лекция -- технология портфолио -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, рольова гра, аналіз конкретних ситуацій, активне програмоване навчання, стажування (практика), проблемна лекція.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Бочуркін, С. Л. (начальник обласних та м. Херсона курсів підвищення кваліфікації керівних кадрів і фахівців НМЦ ЦЗ та БЖД Херсонської області).
    Оцінювання професійного розвитку педагогічних працівників через портфоліо / С. Л. Бочуркін // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 9. - С. 21-22. - (Вдосконалення педагогічної майстерності). - Бібліогр. наприкінці ст., 4 назви
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
науково-методичні центри -- научно-методические центры -- цивільний захист -- гражданская защита -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- освітня діяльність НМЦ -- образовательная деятельность НМЦ -- педагогічні кадри -- педагогические кадры -- портфоліо -- портфолио -- сутність поняття "портфоліо" -- сущность понятия "протфолио" -- використання портфоліо в освіті -- использование портфолио в образовании -- електронне портфоліо -- электронное портфолио -- атестація педагогічних працівників -- аттестация педагогических работников -- презентація портфоліо педагога -- презентация портфолио педагога
Анотація: Про систему оцінювання професійного розвитку педагогів, зайнятих у сфері цивільного захисту, за допомогою електронного портфоліо.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)