Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=портфоліо<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
>
1.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методическое сопровождение обучения
--
методичний супровід навчання
--
методы обучения
--
навчальні досягнення
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання навчальних досягнень
--
папки успеха
--
папки успіху
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебные достижения
Анотація:
Портфоліо
(папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення
портфоліо
- допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.
Знайти схожі
>
2.
Таранік-Ткачук, К. В.
(головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Т. О. Яценко, З. О. Шевченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 7/8
. - С. 2-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство, 2009 р.
Литературоведение, 2010 р.
Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
листи МОН
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
письма МОНУ
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Подано методичні рекомендації щодо вичення української літератури у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу технології
портфоліо
та контрольним роботам як методу контролю та оцінки знань учнів.
Дод.точки доступу:
Яценко, Т. О.; Шевченко, З. О.; Министерство образования и науки Украины \о нем\; Міністерство освіти і науки України \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Полонська, Т.
Портфоліо
як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество образования
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальні досягнення
--
образование Украины
--
освіта України
--
освітній моніторинг
--
оценивание учебных достижений
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
педагогический мониторинг
--
пізнавальна діяльність учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
портфолио
--
портфоліо
--
учебные достижения
--
якість освіти
Анотація:
Розглядається
портфоліо
навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи
портфоліо
та його складові, запропоновані різні моделі
портфоліо
для використування в українській шко лі.
Знайти схожі
>
4.
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів (вихованців) у системі загальної освіти [Текст]> // Дивослово. - 2011. -
№ 10
. - С. 2-3 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання
--
загальна середня освіта
--
портфоліо
--
навчальні досягнення учнів
--
рівні навчальних досягнень
--
критерии оценивания
--
общее среднее образование
--
портфолио
--
учебные достижения учеников
--
уровни учебных достижений
Анотація:
Критерії оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Зварич, Ірина
(провідний науковий співробітник центру мовної підготовки Національної академії СБУ; викладач кафедри теорії та практики перекладу з англійської мови Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат педагогічних наук).
Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 2
. - С. 42-51. - Библиогр. в сносках
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
США
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
педагогічна компетентність
--
педагогическая компетентность
--
стандарти оцінювання
--
стандарты оценивания
--
норми оцінювання
--
нормы оценивания
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
ступень магістра
--
степень магистра
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
портфоліо
викладачів
--
портфолио преподавателей
Анотація:
Проаналізовано шляхи впровадження стандартів педагогічної компетентності викладачів США; розглянуто норми підтвердження ступеня магістра для викладачів у вищих навчальних закладах США; виявлено способи і цілі використання стандартів оцінювання педагогічної компетентності педагогів у вищії школі США.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Кофанова, Олена
(доцент кафедри інженерної екології Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат хімічних наук).
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 8
. - С. 72-87 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища технічна екологічна освіта
--
высшее техническое экологическое образование
--
технічні ВНЗ
--
технические ВУЗы
--
підготовка бакалаврів-екологів
--
подготовка бакалавров-экологов
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
навчально-інформаційне середовище
--
учебно-информационная среда
--
хімічна підготовка
--
химическая подготовка
--
мотиви студентів-екологів
--
мотивы студентов-экологов
--
мотивація навчання
--
мотивация обучения
--
інформаційні ресурси
--
информационные ресурсы
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
технологія
портфоліо
--
технология портфолио
--
ситуація успіху
--
ситуация успеха
Анотація:
Досліджено засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів. Виявлено потенційні можливості інформаційно- комунікаційних технологій щодо збільшення частки творчої складової в процесі хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів, створення ситуації успіху.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Канівець, М. В.
Роль самостійної роботи в процесі саморозвитку студентів / М. В. Канівець> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.267
Рубрики:
Самостоятельная работа студентов вузов
Самостійна робота студентів вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
самостоятельная работа
--
саморазвитие студентов
--
рефлексия
--
портфолио
--
самоэффективность
--
самостійна робота
--
саморозвиток студентів
--
рефлексія
--
портфоліо
--
самоефективність
--
кероване самонавчання
--
руководимое самообучение
--
ситуації керованого самонавчання
--
ситуации руководимого самообучения
--
критерії оцінки
--
критерии оценки
Анотація:
У статті визначено роль і значення самостійної роботи в процесі саморозвитку особистості студента під час навчання у ВНЗ. Запропоновано ефективні прийоми її активізації. Вказано основні завдання викладача в процесі управління самостійної роботи студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи студентів. Наведено результати експерименту, присвяченого дослідженню ролі самостійної роботи в саморозвитку особистості та визначенню рівня підготовки студентів до неї.
Знайти схожі
>
8.
Зварич, Ірина
(кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 7
. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
^a371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
досвід ВНЗ
--
опыт ВУЗов
--
педагогічна компетентність
--
педагогическая компетентность
--
викладання навчальних дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
портфоліо
викладача
--
портфолио преподавателя
--
відеоматеріали
--
видеоматериалы
--
якість навчального процесу
--
качество учебного процесса
--
оцінювання педагогічної компетентності викладачів
--
оценивание педагогической компетентности преподавателей
--
критерії оцінювання
--
критерии оценивания
--
обізнаність педагога із контингентом групи
--
ознакомление педагога с контингентом группы
--
планування навчального процесу
--
планирование учебного процесса
--
логічність викладання навчального матеріалу
--
логичность преподавания учебного материала
--
викладання навчального матеріалу на належному рівні
--
преподавание учебного материала на надлежащем уровне
--
зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом
--
понытность и доступность в изучении учебных материалов
--
науковість викладання
--
научность преподавания
--
використання новітніх технологій
--
использование новейших технологий
--
прозорість висловлення думки педагога
--
прозорость висказывания мысли педагога
--
створення теплої атмосфери у процесі навчання
--
создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація:
Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Овсієнко, Людмила
(кандидат педагогічних наук; докторант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди").
Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 27-32. - Бібліограф. : С.31-32 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
деловая игра
--
ділова гра
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
кейс-метод
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
лингвистика текста
--
лингводидактика
--
лінгвістика тексту
--
лінгводидактика
--
майбутні словесники
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мовна освіта
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
портфолио
--
портфоліо
--
проблемная лекция
--
технология портфолио
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів,
портфоліо
, кейс-метод, ділова гра, рольова гра, аналіз конкретних ситуацій, активне програмоване навчання, стажування (практика), проблемна лекція.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
10.
Бочуркін, С. Л.
(начальник обласних та м. Херсона курсів підвищення кваліфікації керівних кадрів і фахівців НМЦ ЦЗ та БЖД Херсонської області).
Оцінювання професійного розвитку педагогічних працівників через
портфоліо
/ С. Л. Бочуркін> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 21-22. - (Вдосконалення педагогічної майстерності). - Бібліогр. наприкінці ст., 4 назви
ДРНТІ
14.01.79
УДК
371.1.08
Рубрики:
Загальна педагогіка
Общая педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
науково-методичні центри
--
научно-методические центры
--
цивільний захист
--
гражданская защита
--
безпека життєдіяльності
--
безопасность жизнедеятельности
--
освітня діяльність НМЦ
--
образовательная деятельность НМЦ
--
педагогічні кадри
--
педагогические кадры
--
портфоліо
--
портфолио
--
сутність поняття "
портфоліо
"
--
сущность понятия "протфолио"
--
використання
портфоліо
в освіті
--
использование портфолио в образовании
--
електронне
портфоліо
--
электронное портфолио
--
атестація педагогічних працівників
--
аттестация педагогических работников
--
презентація
портфоліо
педагога
--
презентация портфолио педагога
Анотація:
Про систему оцінювання професійного розвитку педагогів, зайнятих у сфері цивільного захисту, за допомогою електронного
портфоліо
.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)