Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=политкультурный учебно-воспитательный процесс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Саєнко, Сергій (директор).
    Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Надія Ананьєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії -- инновационное развитие полилингвистической гимназии -- діалог культур -- диалог культур -- полілінгвістичне середовище -- полилингвистическая среда -- полікультурне середовище -- политкультурная среда -- полікультурний навчально-виховний процес -- политкультурный учебно-воспитательный процесс -- Діалог культур -- Диалог культур -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- складові моделі інноваційного розвитку -- составные модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Акцентовано увагу на актуальній проблемі моделювання освітньої діяльності. Пред- ставлено модель інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії «Діалог культур», яка охоплює концептуальну, стратегічну, управлінську, змістово-технологічну та результативну складові. Доведено, що запропоновану модель характеризують конкретний зміст, цілісність структури, сталі зв'язки між складовими й елементами структури та зовнішнім середовищем; управлінська складова базується на рівнево-функціональній структурі управління, яка забезпечує державно-громадський тип управління. Значну увагу приділено питанню розвитку творчої, лінгвістично активної, комунікативної, полікультурної особистості випускника гімназії. Висвітлено особливості інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії та окреслено подальші інноваційні трансформації.


Дод.точки доступу:
Ананьєва, Надія (кандидат педагогічних наук; заступник директора); Перша міська гімназія \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)