Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=политический PR<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Луценко, К. В.
(доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук).
Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології
--
коммуникативные технологии
--
маркетингові комунікації
--
маркетинговые коммуникации
--
политическая пропаганда
--
политическая реклама
--
политические технологии
--
политический
PR
--
политический
маркетинг
--
політична пропаганда
--
політична реклама
--
політичний PR
--
політичний маркетинг
--
політичні технології
--
пропаганда и агитация
--
пропаганда і агітація
Анотація:
У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)