Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=поисковые запросы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Міклошик, Анджей
(старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость
--
веб-видимість
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
поисковая оптимизация
--
пошукова оптимізація
--
поисковая эффективность
--
япошукова ефективність
--
поисковый маркетинг
--
пошуковий маркетинг
--
поисковые
запросы
--
пошукові запити
--
сылочные обращения
--
посилкові звернення
--
электронное экономическое образование
--
електронна економічна освіта
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
--
INTERNET
--
глобальная информационная сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)