Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=позиционирование брендов<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Носкова, Елена Викторовна
(кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 136-146 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.495(255РОС)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика здравоохранения
Економіка охорони здоров'я
Россия
Росія
Дальний Восток
Далекий Схід
Кл.слова (ненормовані):
исследовательский инструментарий
--
дослідницький інструментарій
--
лекарственные средства
--
лікарські засоби
--
маркетингово-ориентированное управление
--
маркетингово-орієнтоване управління
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
медицинские препараты
--
медичні препарати
--
позиционирование
брендов
--
позиціювання брендів
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
розничные аптечные сети
--
роздрібні аптечні мережі
--
торговая реализация
--
торговельна реалізація
--
фармацевтические товары
--
фармацевтичні товари
--
ценность
брендов
--
цінність брендів
--
бренды аптечных сетей
--
бренди аптечних мереж
Анотація:
Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчёта ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Аптека,ру, розничная аптечная сеть РФ \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)