Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=подготовка выставок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шинкаренко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 33-37 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- віртуальні виставки -- масштаб виставок -- омніканальність -- промислові виставки -- отримання інформації -- високоточна персоналізація -- підготовка виставок -- маркетинговые коммуникации -- виртуальные выставки -- масштаб выставок -- омниканальность -- промышленные выставки -- получение информации -- высокоточная персонализация -- подготовка выставок
Анотація: Не викликає сумнівів, що Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій з кожним роком збільшує свою значущість для компаній не залежно від їх масштабу і сфери діяльності, замінюючи собою частково, а в деяких випадках і повністю, традиційні канали комунікацій. Здавалося б, щось подібне могло статися і з виставками - запозичення виставкою, як синтетичним інструментом комунікацій, переваг Інтернет повинен був внести певні корективи в значимість і ставлення компаній до традиційних виставок. Тим більше, що до теперішнього часу в комунікаційному просторі все більшої популярності набувають віртуальні виставки, особливо в деяких сферах суспільного життя, наприклад, музейної діяльності. Однак цього не сталося. Навпаки, як випливає з щорічного звіту Міжнародної виставкової федерації (UFI), кількість проведених в 2017 р. у всьому світі виставок та виставкові площі цих заходів не тільки не скоротилися, а навпаки, збільшилися в порівнянні з 2016 р. Таким чином, в інноваційно-орієнтованих економіках виставки продовжують зберігати свій інноваційний потенціал, який використовується компаніями для вирішення широкого кола своїх завдань. Даний факт спонукає переглянути певні теоретичні підходи до виставкового процесу, виявити відмінні риси і можливості нового формату виставки, які обумовлюють модифікацію цього інструменту маркетингових комунікацій. Віртуальну промислову виставку від традиційної відрізняє ряд особливостей, що впливають на діяльність як організаторів, так і учасників. Розглянемо їх.


Дод.точки доступу:
Міжнародна виставкова федерація \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)