Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=подготовка выставок<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Шинкаренко, Наталія
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко> // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. -
N 5/6
. - С. 33-37 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації
--
віртуальні виставки
--
масштаб виставок
--
омніканальність
--
промислові виставки
--
отримання інформації
--
високоточна персоналізація
--
підготовка виставок
--
маркетинговые коммуникации
--
виртуальные выставки
--
масштаб
выставок
--
омниканальность
--
промышленные выставки
--
получение информации
--
высокоточная персонализация
--
подготовка
выставок
Анотація:
Не викликає сумнівів, що Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій з кожним роком збільшує свою значущість для компаній не залежно від їх масштабу і сфери діяльності, замінюючи собою частково, а в деяких випадках і повністю, традиційні канали комунікацій. Здавалося б, щось подібне могло статися і з виставками - запозичення виставкою, як синтетичним інструментом комунікацій, переваг Інтернет повинен був внести певні корективи в значимість і ставлення компаній до традиційних виставок. Тим більше, що до теперішнього часу в комунікаційному просторі все більшої популярності набувають віртуальні виставки, особливо в деяких сферах суспільного життя, наприклад, музейної діяльності. Однак цього не сталося. Навпаки, як випливає з щорічного звіту Міжнародної виставкової федерації (UFI), кількість проведених в 2017 р. у всьому світі виставок та виставкові площі цих заходів не тільки не скоротилися, а навпаки, збільшилися в порівнянні з 2016 р. Таким чином, в інноваційно-орієнтованих економіках виставки продовжують зберігати свій інноваційний потенціал, який використовується компаніями для вирішення широкого кола своїх завдань. Даний факт спонукає переглянути певні теоретичні підходи до виставкового процесу, виявити відмінні риси і можливості нового формату виставки, які обумовлюють модифікацію цього інструменту маркетингових комунікацій. Віртуальну промислову виставку від традиційної відрізняє ряд особливостей, що впливають на діяльність як організаторів, так і учасників. Розглянемо їх.
Дод.точки доступу:
Міжнародна виставкова федерація \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)