Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=персональное восприятие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Раинская, Р. С. (аспирантка кафедры философии Национальной металлургической академии Украины).
    Три аспекта абсолютной истины (на материалах исследования ведической философии) / Р. С. Раинская // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 88-92. - Бібліографія: С.92 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
абсолютна істина -- абсолютная истина -- брахманизм -- буття -- бытие -- ведическая религия -- ведическая философия -- ведична філософія -- воля -- давньоіндійська філософія -- древнеиндийская философия -- имперсональное восприятие -- истина -- імперсональне сприйняття -- істина -- йога -- метафизический анализ -- метафізичний аналіз -- персонализм -- персоналізм -- персональне сприйняття -- персональное восприятие -- рефлексия -- рефлексія -- свідомість -- свобода -- сознание
Анотація: Розглядаються основні форми прояву абсолютної істини відповідно із ведичною філософією. Використовується метод компаративного аналізу у відношенні до імперсонального та персонального сприйняття трансцендентальної реальності. Розкривається культурно-антропологічне та семіотичне значення рефлексивного освоєння об'єктивацій метафізичного досвіду.


Знайти схожі

2.
   65.422.5(5ПАК)в7-5
   А 92


    Аттік, Саман (аспірант Університету ім. Мухаммада Алі Джину; м.Ісламабад; Пакистан).
    Стимулювання задіяності у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивної купівельної поведінки через соціальні цінності особистості / С. Аттік, Рауф-і-Азам // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 300-306 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
вовлеченность в принятие решений -- задіяність у прийняття рішень -- компульсивное покупательское поведение -- компульсивна купівельнв поведінка -- личностные ценности -- особистісні цінності -- многогрупповой анализ -- багатогруповий аналіз -- потребители -- споживачі -- покупки -- купівлі -- персональное восприятие -- персональне сприйняття -- приобретение товаров -- придбання товарів -- сдерживающие факторы -- стримуючі фактори -- социальные ценности -- соціальні цінності
Анотація: Показується, як персональна сприйнятливість впливає на характеристики споживача та компульсивну купівельну поведінку. Особливу увагу приділено дослідженню стосунків між соціальними цінностями особи, задіяністю у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивною купівельною поведінкою у Пакистані шляхом застосування моделювання через структурні рівняння. У дослідженні взяв участь 641 споживач.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рауф-і-Азам (професор Інституту управлінських наук Сільськогосподарського університету Арід; м.Равалпінді; Пакистан)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)