Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=передпольотні очікування<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ягер, Йохан де
(доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
Предпольотні
очікування
в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 12
. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
332.1
ББК
65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Повітряний транспорт
Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
аэропорты
--
аеропорти
--
воздушный транспорт
--
внутренние пассажироперевозки
--
внутрішні пасажироперевезення
--
дополнительные платные услуги
--
додаткові платні послуги
--
клиенты
--
клієнти
--
коммуникационные мотивации
--
комунакаційні мотивації
--
личные качества
--
особисті якості
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
подтверждающий факторный анализ
--
підтверджуючий факторний аналіз
--
потребительская лояльность
--
споживча лояльність
--
потребительская удовлетворённость
--
споживча задоволеність
--
предоставляемые услуги
--
послуги, що надаються
--
предполетные ожидания
--
передпольотні
очікування
--
своевременность
--
своєчасність
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
сервисодатели
--
сервісонадавачі
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
Анотація:
Зроблено спробу визначити
очікування
пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх
очікування
х відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)