Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Нечай, С. (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу / С. Нечай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 105-114. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
музика -- навколишній світ -- музичний ритм -- інтонації -- пізнання світу -- педагогічний вплив -- діти -- дошкільне навчання -- музыка -- окружающий мир -- музыкальный ритм -- интонации -- познание мира -- педагогическое влияние -- дети -- дошкольное обучение
Анотація: Музика розглядається у світлі сучасних концепцій картини світу як феномен, який дає змогу людині розширити горизонти її індивідуального предметного світу в цілому. Піднімається питання про розробку принципово нових підходів до використання музики у професійно-педагогічній діяльності педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Жорнова, Ольга (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник ).
    Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 72-82. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- вища освіта -- высшее образование -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- середній клас -- средний класс -- представники середнього класу -- представители среднего класса -- громадянське суспільство -- гражданское общество -- самоідентифікація особистості -- самоидентификация личности
Анотація: Формулюються вихідні положення для розгляду вищої школи як провідного суб'єкта формування в Україні середнього класу. Визначаються підстави для змістово несуперечливого розгортання процесу здобуття вищої освіти майбутніми представниками середнього класу. Встановлюється логіка педагогічного впливу на формування фахівця із вищою освітою як представника середнього класу.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Жорнова, О. І. (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 2-6 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я студентів -- здоровье студентов -- благополуччя студентів -- благополучия студентов -- фактори благополуччя студентів -- факторы благополучия студентов -- семантичний диференціал -- семантический диференциал -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- зростання благополуччя -- рост благополучия
Анотація: Висвітлюється уявлення викладачів ВНЗ про зрушення у благополуччі студентів. З'ясовано, що інституціональний досвід осмислення наслідків педагогічного впливу на благополуччя студента є поверхневим і менш виразним за індивідуальну практику викладачів характеризувати зміни щодо благополуччя студентів за їхнім зовнішнім виглядом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\1.pdf

Дод.точки доступу:
Жорнова, О. І. (доктор педагогічних наук; професор факультету психології)

Знайти схожі

4.


    Лещенко, Геннадій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізичної та психофізіологічної підготовки).
    Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті у процесі їх фізичної підготовки [Текст] / Г. Лещенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 81-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійно важливі якості фахівців -- профессионально важные качества специалистов -- професійно-прикладна фізична підготовка -- профессионально-прикладная физическая подготовка -- аварійне обслуговування на авіатранспорті -- аварийное обслуживание на авиатранспорте -- екстремальні ситуації -- экстремальные ситуации -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- фахівці ризиконебезпечних професій -- специалисты рискоопасных профессий -- структура професійно важливих якостей фахівців -- структура профессионально важных качеств специалистов -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається питання професійної підготовки майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті, зокрема формування у них професійно важливих якостей. Встановлено, що невідповідність професійно важливих якостей фахівців авіаційних служб із пошуку і рятування вимогам професійної діяльності призводить до розгубленості, а нерідко й повного нерозуміння ними ситуації, що склалася, неспроможності виконувати аварійно-рятувальні роботи в умовах екстремальних фізичних і психічних навантажень. На підставі експертного опитування досвідчених фахівців аварійно-рятувальних служб цивільної авіації класифіковано професійно важливі якості, котрі необхідно формувати у майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті під час навчання у ВНЗ. Встановлено, що основним засобом формування професійно важливих якостей майбутніх авіафахівців цього профілю є професійно-прикладна фізична підготовка.


Знайти схожі

5.


    Кривошеєва, О. О.
    Система освіти як середовище відтворення соціальної нерівності (за П. Бурд'є та. Ж.-К. Пассроном) [Текст] / О. О. Кривошеєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 81-89. - Література : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
культурний капітал -- культурный капитал -- педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- педагогическая социология -- педагогическое влияние -- педагогічна соціологія -- педагогічний вплив -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- система образования -- система освіти -- социальная стратификация -- социальное неравенство -- социология образования -- соціальна нерівність -- соціальна стратифікація -- символічне насілля -- символическое насилие -- диференціація доступу до освіти -- дифференциация доступа к образованию -- соціологія освіти
Анотація: Розглядається освітнє середовище як критерій соціального структурування суспільства. Увага акцентується на роботах П. Бурдьє та Ж.-К. Пассрона, які головним чинником соціальної нерівності визначають здатність освітніх організацій відображати і підсилювати нерівні стартові позиції молоді, здійснювати соціально-економічну та соціально-культурну диференціацію учнів.


Дод.точки доступу:
Пассрон, Жан-Клод (французский социолог и эпистемолог; директор исследований в Школе высших исследований социальных наук ) \о нем\; Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; учитель-методист; учитель художньої культури).
    Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів / І. Фелющенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 42-45 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
художня культура -- художественная культура -- пізнавальні інтереси -- познавательные интересы -- творча самореалізація -- творческая самореализация -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- емоційно-чуттєві компоненти -- эмоционально-чуствительные компоненты -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- методика викладання -- методика преподавания -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглянуто підходи до викладання навчальної дисципліни "художня культура". Обгрунтовано значущість пізнавального інтересу як емоційно-чуттєвого компонента пізнання учнями художньої культури, що є унікальним середовищем виховання дитини, засобом залученя до одвічних людських цінностей, духовного, емоційного й інтелектуального вдосконалення, розвитку творчих можливостей та потенцій.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)