Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна взаємодія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Лященко, Марина
(завідувач відділення початкової освіти).
Взаємодія
батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 71-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Зв'язок школи із сім'єю
Образование. Педагогика
Связь школы с семьей
Кл.слова (ненормовані):
нове покоління
--
новое поколение
--
виховання нового покоління
--
воспитание нового поколения
--
методи роботи
--
методы работы
--
виховна робота
--
воспитательная работа
--
педагогічна
взаємодія
--
педагогическое взаимодействие
--
форми роботи з батьками
--
формы работы с родителями
--
загальноколеджні батьківські збори
--
общеколледжные родительские собрания
--
групові батьківські збори
--
групповые родительские собрания
--
батьківські читання
--
родительские чтения
--
батьківські тренінги
--
родительские тренинги
--
батьківські ринги
--
родительские ринги
Анотація:
На основі аналізу науково-педагогічної літератури розглядається актуальна проблема взаємодії педагогів і батьків у вищих навчальних закладах. Визначаються основні етапи, напрями, зміст, форми , методи спільної діяльності батьків і педагогічного колективу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Левченко, О. О.
Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 66-76. - Література : С.75-76 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм
--
викладання психології
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
людиноцентризм
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогічна
взаємодія
--
підготовка психологів
--
підготовка спеціалістів
--
подготовка специалистов
--
преподавание психологии
--
профессиональная подготовка психологов
--
фасилитация
--
фасилітація
Анотація:
Зроблено спробу проаналізувати підстави та особливості підготовки майбутнього вчителя на основі розкриття моделі фасилітативного підходу в культурі людиноцентризму.
Знайти схожі
>
3.
Стецюк, К. В.
Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 27-31. - Література : С.31 : 11 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
агрономи
--
агрономы
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
екологічна культура
--
методика викладання екології
--
методика преподавания экологии
--
педагогическая коммуникация
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогическое общение
--
педагогічна
взаємодія
--
педагогічне спілкування
--
сельскохозяйственное образование
--
учитель - ученик
--
учитель - учень
--
фасилитатор
--
фасилитация
--
фасилітація
--
экологическая культура
Анотація:
Мета статті - дослідити і обгрунтувати правомірність упровадження ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури студентів-аграріїв. Під педагогічною фасилітацією розуміють недирективну форму педагогічного впливу, педагогічної взаємодії між учнем і вчителем, студентом і викладачем, яка грунтується на засадах гуманізму, полісуб'єктності, толерантності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Отич, Олена
(доктор педагогічних наук; завідувач відділу педагогічної естетики та етики інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Естетичні чинники педагогічної взаємодії / О. Отич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 17-21 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна
діяльність
--
педагогическая деятельность
--
педагогічна
взаємодія
--
педагогическое взаимодействие
--
естетичні чинники
--
эстетические факторы
--
естетичні емоції
--
эстетические эмоции
--
естетичні почуття
--
эстетические чувства
--
естетичні переживання
--
эстетические переживания
--
види естетичних переживань
--
виды эстетических переживаний
--
гедоністичні переживання
--
гедонистические переживания
--
реалістичні переживання
--
реалистические переживания
--
ціннісні переживання
--
ценностные переживания
--
творчі переживання
--
творческие переживания
--
емоції педагогів
--
эмоции педагогов
--
психологічні особливості виявлення емоцій
--
психологические особенности проявления эмоций
Анотація:
Обгрунтовано значення естетичних чинників педагогічної взаємодії, серед яких нацважливішими визначено естетичні емоції, почуття й переживання. Саме вони зумовлюють зміст і характер взаємин суб'єктів освітнього процесу, "виробництво естетичного смислу" конкретної педагогічної ситуації, що спричиняє вибір ії учасникамивідповідної стратегії і тактики розв'язання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Шарошкіна, Н. Г.
Культурно-освітня робота бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 85-90. - Література : С. 90 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки и образование
--
бібліотеки і виховання
--
виховна робота
--
воспитательная работа
--
культурно-просветительная работа
--
культурно-просветительская деятельность
--
культурно-просвітницька діяльність
--
культурно-просвітня робота
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогічна
взаємодія
--
роль библиотек
--
современное общество
--
социальные институты
--
социология чтения и библиотек
--
соціальні інститути
--
сучасне суспільство
Анотація:
Розглянуто питання культурно-просвітницької діяльності бібліотеки як соціального інституту. Закцентовано увагу на принципах виховної роботи бібліотеки та методах педагогічного впливу на читача.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\14.pdf
Знайти схожі
>
6.
Борисенко, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент ).
Активні методи як основа творчої взаємодії в навчанні [Текст] / Валентина Борисенко> //
Українська мова і література в школах України
: щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
2
. - С. 27-30, Катерина (Сова). - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання
--
активные методы обучения
--
взаємодія
в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
взаимодействие учителя и ученика
--
дидактическая игра
--
дидактична гра
--
игровые методы обучения
--
ігрові методи навчання
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинской литературы
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогічна
взаємодія
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Авторами розкрито поняття "дидактична гра", обгрунтовано доцільність використання ігрових методів на уроках української літератури.
Знайти схожі
>
7.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор; Інститут проблем виховання НАПН України).
Принцип діяльності як інтегративний чнник цілісного розвитку особистості / І. Бех> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
принципи діяльності
--
принципы деятельности
--
наукові знання
--
научные знания
--
виховання особистості
--
воспитания личности
--
цілісний розвиток особистості
--
целостное развитие личности
--
принцип задачної форми навчального змісту
--
принцип задачной формы учебного содержания
--
принцип інтеграції навчального знання
--
принцип интеграции учебных знаний
--
принцип опори на здібності
--
принцип опоры на способности
--
загальнодіяльнісні здібності
--
общедеятельностные способности
--
процесуальні здібності
--
процессуальные способности
--
принцип забезпечення виховної функції навчання
--
принцип обеспечения воспитательной функции обучения
--
цілісний навчальний зміст
--
целостное учебное содержание
--
педагогічна
взаємодія
--
педагогическое взаимодействие
Анотація:
Розкрито провідний принцип діяльності у двох методологічних функціях: 1)свідомого засвоєння учнями наукових знань під час відповідної поняттєво-створювальної діяльності; 2)реалізації принципів цілісного розвитку особистості, що підпорядковані цьому принципу діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\2.pdf
Знайти схожі
>
8.
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)
Апостолова, Д. С.
Культура педагогического взаимодействия для преодоления проблем в поведении детей дошкольного возраста / Д. С. Апостолова> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. -
Вип. 2(89)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 19-29 : диагр. - Библиогр. в конце ст.
УДК
373.2.013
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
проблемы в поведении
--
проблеми в поведінці
--
дошкольный возраст
--
дошкільний вік
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогічна
взаємодія
Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)