Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Кіян, Ольга (директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська).
    Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.205
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю

   Образование. Педагогика

   Связь школы с семьей и общественностью

Кл.слова (ненормовані):
батьківсько-вчительська взаємодія -- виховання дітей -- виховний процес -- сімейне виховання -- наукові дослідження -- педагогічна спадщина -- педагогічні системи -- ознаки педагогічних систем -- родительско-учительское взаимодействие -- воспитание детей -- воспитательный процесс -- семейное воспитание -- научные исследования -- педагогическое наследие -- педагогические системы -- признаки педагогических систем
Анотація: Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Захаренко, О. (директор Сахнівської середньої школи) \о нем\; Дем'янюк, Т. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Северикова, Н. М.
    Рассеять тьму "мрачной ночи невежества". Реформы М. В. Ломоносова в области образования и воспитания / Н. М. Северикова // Вопросы философии. - 2011. - № 11. - С. 127-131 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Философия
   Педагогика

   Філософія

   Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогические системы -- реформы в образовании -- реформы в воспитании -- педагогические принципы -- семейное воспитание -- эстетическое воспитание -- педагогічні системи -- реформи в освіті -- реформи у вихованні -- педагогічні принципи -- сімейне виховання -- естетичне виховання


Дод.точки доступу:
Ломоносов, М. В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Арцишевський, Р. А. (завідувач кафедри філософії та релігієзнавства Волинського національного університету імені Лесі Українки; член-кореспондент НАПН України; доктор філософських наук; професор).
    Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський, М. Р. Арцишевська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
пансофічна школа -- пансофія -- видатні вчені-гуманісти -- людиноцентризм -- засновники педагогіки -- педагогічні системи -- пансофичная школа -- пансофия -- выдающиеся ученые-гуманисты -- человекоцентризм -- основатели педагогики -- педагогические системы
Анотація: Охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.


Дод.точки доступу:
Арцишевська, М. Р. (старший науковий співробітник науково-методичного центру світоглядної освіти молоді Волинського національного університету імені Лесі Українки; кандидат педагогічних наук; доцент); Коменський, Ян Амос (педагог ; 1592-1670) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Передерій, Ольга (науковий співробітник лабораторії альтернативних педагогічних систем).
    Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи / О. Передерій // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 105-110. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогические системы -- альтернативні педагогічні системи -- альтернативные педагогические системы -- вальдорфовська педагогіка -- вальдорфвская педагогика -- вчителі вальдорфських шкіл -- учителя вальдорфских школ -- теоретичні засади вальдорфської педагогіки -- теоретические основы вальдорфской педагогики -- вчитель-учень -- учитель-ученик -- післядипломна освіта педагогів -- последипломное образование педагогов -- підвищення кваліфікації педагогів -- повышение квалификации педагогов
Анотація: Розглянуто питання підготовки вчителя до роботи в умовах альтернативної педагогічної системи-вальдорфської.


Дод.точки доступу:
Штайнер, Р. (педагог ; 1861-1925) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Омельчук, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; викладач-методист; відмінник освіти України; голова предметно-методичної комісії загальної педагогіки і психології Дубенського коледжу Рівненського державного гуманітарного університету ).
    Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогіка гуманізму -- педагогика гуманизма -- мистецтво спілкування -- искусство общения -- уроки добра -- народна педагогіка -- народная педагогика -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- моральне виховання -- моральное воспитание -- мовна культура -- языковая культура -- гуманістичне виховання -- гуманистическое воспитание
Анотація: Розглядаються гуманістичні аспекти педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. На її основі аналізуються визначені педагогом-новатором умови виховання у дітей сердечності, доброти, чуйності, любові до оточуючого світу.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

6.
   06
   С 92


    Бреславец, Н. А.
    Педагогические технологии: традиции и инноватика / Н. А. Бреславец // Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені В. Даля. - 2012. - Вип. 6(53): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 30-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Образование
   Высшее образование

   Освіта

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- педагогические технологии -- технологии обучения -- педагогические системы -- инновации -- традиции -- вища освіта -- педагогічні технології -- технології освіти -- педагогічні системи -- інновації -- традиції

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук).
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности -- молодші школярі -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагоги-новатори -- педагоги-новаторы -- досвід шкіл -- опыт школ -- важкі діти -- сложные дети -- виховання важких дітей -- воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

8.


    Кондратенко, Тетяна (головний спеціаліст).
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 68-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- формування готовності майбутніх вчителів -- формирование готовности будущих учителей -- вчителі технологій -- учителя технологий -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- пелагогічні системи -- педагогические системы -- освітні галузі -- образовательные отрасли -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- навчання старшокласників -- обучение старшеклассников -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- технологічні компоненти освітньої галузі -- технологические компоненты образовательной отрасли -- зміст освітньої галузі "Технологія" -- содержание образовательной отрасли "Технология" -- морфологічна карта оновлень педагогічної системи -- морфологическая карта обновления педагогической системы
Анотація: Досліджується проблема взаємозв'язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів "Трудове навчання" та "Технології". Доведено, що цей взаємозв'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". З урахуванням взаємопов'язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією.


Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Бойко, Валентина (головний редактор РА "Освіта України").
    Педагогічна система Яна Амоса Коменського [Текст] / В. Бойко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 4. - С. 10-16 : портр. - Бібліогр.: с. 16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Історія освіти та педагогічної думки в Чехії
   История образования и педагогической мысли в Чехии

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- история образования -- педагоги -- педагогические системы -- педагогічні системи -- деятельность педагогов -- діяльність педагогів -- виховні системи -- воспитательные системы -- системи навчання -- системы обучения -- системи виховання -- системы воспитания -- творчість педагогів -- творчество педагогов
Анотація: Педагогічні ідеї Я. А. Коменського та їх роль в сучасних системах освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_4\3.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (педагог ; 1592-1670) \про нього\; Велика дидактика, трактат \о произв.\Пансофічна школа, педагогічний трактат \о произв.\; Світ у малюнках, педагогічний трактат \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.


    Баранюк, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- умственное развитие -- образне мислення -- образное мышление -- виховання красою -- воспитание красотою -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- емоційно-образне виховання -- эмоционально-образное воспитание -- логіко-розумове виховання -- логико-умственное воспитание -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Досліджено науково-педагогічні концепти щодо взаємодії емоційно-образних та логіко-розумових моментів у виховному процесі, обгрунтовані Василем Сухомлинським. Найвиразніше та системно ці концепти висловлено в його відомій книжці " Серце віддаю дітям". В. Сухомлинський обстоював гармонійне поєднання естетичного (художньо-образного) та логіко-розумового вихованя, на теоретичному та практичному рівнях підтвердив висновки сучасної науки про важливість взаємодії функцій лівої та правої півкуль головного мозку. На такій інтеграції грунтується творчий, розумовий розвиток дитини. Тема гармонізації емоційно-образного та логіко-розумового виховання є ціннісним моментом у творчій спадщині видатного педагога, котрий потребує подальшого ретельного вивчення.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська загальноосвітня школа імені В.О. Сухомлинського \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)