Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогическая коммуникация<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Шабаєва, Л. М.
(здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Комунікативні практики у сучасному освітньому просторі: теоретико-методологічні засади / Л. М. Шабаєва> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 97-100. - Бібліографія : С.100 : 9 назв
УДК
371.13
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные практики
--
комунікативні практики
--
методология образования
--
методологія освіти
--
навчально-педагогічна комунікація
--
образовательное пространство
--
освітній простір
--
педагогическая
коммуникация
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розглянуто особливості сучасного освітнього простору, дається характеристика комунікативним практикам, які можуть використовуватися в сучасному освітньому просторі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Стецюк, К. В.
Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 27-31. - Література : С.31 : 11 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
агрономи
--
агрономы
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
екологічна культура
--
методика викладання екології
--
методика преподавания экологии
--
педагогическая
коммуникация
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогическое общение
--
педагогічна взаємодія
--
педагогічне спілкування
--
сельскохозяйственное образование
--
учитель - ученик
--
учитель - учень
--
фасилитатор
--
фасилитация
--
фасилітація
--
экологическая культура
Анотація:
Мета статті - дослідити і обгрунтувати правомірність упровадження ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури студентів-аграріїв. Під педагогічною фасилітацією розуміють недирективну форму педагогічного впливу, педагогічної взаємодії між учнем і вчителем, студентом і викладачем, яка грунтується на засадах гуманізму, полісуб'єктності, толерантності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
3.
Кривошеєва, О. О.
Система освіти як середовище відтворення соціальної нерівності (за П. Бурд'є та. Ж.-К. Пассроном) [Текст] / О. О. Кривошеєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 7
. - С. 81-89. - Література : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
культурний капітал
--
культурный капитал
--
педагогічна комунікація
--
педагогическая
коммуникация
--
педагогическая
социология
--
педагогическое влияние
--
педагогічна соціологія
--
педагогічний вплив
--
персоналии социологов
--
персоналії соціологів
--
система образования
--
система освіти
--
социальная стратификация
--
социальное неравенство
--
социология образования
--
соціальна нерівність
--
соціальна стратифікація
--
символічне насілля
--
символическое насилие
--
диференціація доступу до освіти
--
дифференциация доступа к образованию
--
соціологія освіти
Анотація:
Розглядається освітнє середовище як критерій соціального структурування суспільства. Увага акцентується на роботах П. Бурдьє та Ж.-К. Пассрона, які головним чинником соціальної нерівності визначають здатність освітніх організацій відображати і підсилювати нерівні стартові позиції молоді, здійснювати соціально-економічну та соціально-культурну диференціацію учнів.
Дод.точки доступу:
Пассрон, Жан-Клод (французский социолог и эпистемолог; директор исследований в Школе высших исследований социальных наук ) \о нем\; Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Кравець, Лариса
(доктор філологічних наук; професор Націнального педагогічного університету імені Михайла Драгоманова).
Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Л. Кравець> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. -
№ 10
. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.202
Рубрики:
Дидактика (теорія і методика освіти та навчання)
Дидактика (теория и методика образования и обучения)
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна комунікація
--
педагогическая
коммуникация
--
педагогічне спілкування
--
педагогическое общение
--
комунікативний кодекс
--
коммуникативный кодекс
--
особистісно зорієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
суб'єкт-суб'єктне навчання
--
субъект-субъектное обучение
--
принципи спілкування
--
принципы общения
--
правила спілкування
--
правила общения
--
конвенції спілкування
--
конвенции общения
--
принцип кооперації у спілкуванні
--
принцип кооперации в общении
--
принцип ввічливості у сплкуванні
--
принцип вежливоти в общении
--
комунікативна мета
--
коммуникативная цель
--
комунікативний намір
--
коммуникативное намерение
--
етноспецифічні конвенції спілкування
--
этноспецифицеские конвенции общения
--
історія освіти в Україні
--
история образование в Украине
--
братські школи
--
братские школы
--
єзуітські колегіуми
--
езуитские коллегиумы
--
історія освіти у світі
--
история образоания в мире
--
принцип самоцінності людини
--
принцип самоценности человека
Анотація:
Розглянуто історію розвитку спілкування між учителем і учнями, виявлено, що протягом історії освти в світі це спілкування грунтуваллося на примусі та авторитарності. наголошено на необхідності сформувати в системі освіти сучасної України кодексів педагогічнгого спілкування, заснованих на принципі самоцінності людини (взаємна повага між вчителем та учнями).
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)