Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогическая коммуникация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Шабаєва, Л. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Комунікативні практики у сучасному освітньому просторі: теоретико-методологічні засади / Л. М. Шабаєва // Грані. - 2012. - № 4. - С. 97-100. - Бібліографія : С.100 : 9 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные практики -- комунікативні практики -- методология образования -- методологія освіти -- навчально-педагогічна комунікація -- образовательное пространство -- освітній простір -- педагогическая коммуникация -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто особливості сучасного освітнього простору, дається характеристика комунікативним практикам, які можуть використовуватися в сучасному освітньому просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Стецюк, К. В.
    Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 27-31. - Література : С.31 : 11 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- аграрное образование -- агрономи -- агрономы -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- екологічна культура -- методика викладання екології -- методика преподавания экологии -- педагогическая коммуникация -- педагогическое взаимодействие -- педагогическое общение -- педагогічна взаємодія -- педагогічне спілкування -- сельскохозяйственное образование -- учитель - ученик -- учитель - учень -- фасилитатор -- фасилитация -- фасилітація -- экологическая культура
Анотація: Мета статті - дослідити і обгрунтувати правомірність упровадження ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури студентів-аграріїв. Під педагогічною фасилітацією розуміють недирективну форму педагогічного впливу, педагогічної взаємодії між учнем і вчителем, студентом і викладачем, яка грунтується на засадах гуманізму, полісуб'єктності, толерантності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Кривошеєва, О. О.
    Система освіти як середовище відтворення соціальної нерівності (за П. Бурд'є та. Ж.-К. Пассроном) [Текст] / О. О. Кривошеєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 81-89. - Література : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
культурний капітал -- культурный капитал -- педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- педагогическая социология -- педагогическое влияние -- педагогічна соціологія -- педагогічний вплив -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- система образования -- система освіти -- социальная стратификация -- социальное неравенство -- социология образования -- соціальна нерівність -- соціальна стратифікація -- символічне насілля -- символическое насилие -- диференціація доступу до освіти -- дифференциация доступа к образованию -- соціологія освіти
Анотація: Розглядається освітнє середовище як критерій соціального структурування суспільства. Увага акцентується на роботах П. Бурдьє та Ж.-К. Пассрона, які головним чинником соціальної нерівності визначають здатність освітніх організацій відображати і підсилювати нерівні стартові позиції молоді, здійснювати соціально-економічну та соціально-культурну диференціацію учнів.


Дод.точки доступу:
Пассрон, Жан-Клод (французский социолог и эпистемолог; директор исследований в Школе высших исследований социальных наук ) \о нем\; Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кравець, Лариса (доктор філологічних наук; професор Націнального педагогічного університету імені Михайла Драгоманова).
    Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Л. Кравець // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 10. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202
Рубрики: Дидактика (теорія і методика освіти та навчання)
   Дидактика (теория и методика образования и обучения)

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- комунікативний кодекс -- коммуникативный кодекс -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- суб'єкт-суб'єктне навчання -- субъект-субъектное обучение -- принципи спілкування -- принципы общения -- правила спілкування -- правила общения -- конвенції спілкування -- конвенции общения -- принцип кооперації у спілкуванні -- принцип кооперации в общении -- принцип ввічливості у сплкуванні -- принцип вежливоти в общении -- комунікативна мета -- коммуникативная цель -- комунікативний намір -- коммуникативное намерение -- етноспецифічні конвенції спілкування -- этноспецифицеские конвенции общения -- історія освіти в Україні -- история образование в Украине -- братські школи -- братские школы -- єзуітські колегіуми -- езуитские коллегиумы -- історія освіти у світі -- история образоания в мире -- принцип самоцінності людини -- принцип самоценности человека
Анотація: Розглянуто історію розвитку спілкування між учителем і учнями, виявлено, що протягом історії освти в світі це спілкування грунтуваллося на примусі та авторитарності. наголошено на необхідності сформувати в системі освіти сучасної України кодексів педагогічнгого спілкування, заснованих на принципі самоцінності людини (взаємна повага між вчителем та учнями).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)