Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=паблик релейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
60.84(4УКР)в6
Рубрики:
Социальное управление
Соціальне управління
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
административные услуги
--
адміністративні послуги
--
е-адміністрування
--
э-администрирование
--
электронное администрирование
--
електронне адміністрування
--
брендинг
--
выставки
--
государственное управление
--
державне управління
--
ивент-маркетинг
--
івент-маркетинг
--
информационные технологии в управлении
--
інформаційні технології в управлінні
--
конструктивный социальный диалог
--
конструктивний соціальний діалог
--
социальный диалог
--
соціальний діалог
--
копирайтинг
--
копірайтинг
--
мерчандайзинг
--
неформальные вербальные коммуникации
--
нелформальні вербальні комунікації
--
общественное мнение
--
громадська думка
--
паблик
релейшнз
--
паблік
релейшнз
--
персональные продажи
--
персональні продажі
--
пропаганда
--
прямой маркетинг
--
прямий маркетинг
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
стимулирование сбыта
--
стимулювання збуту
--
теоретические аспекты
--
теоретичні рспекти
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
ярмарки
Анотація:
Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)