Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=открытое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна (завідувач науково-дослідної лабораторії Київського університету імені Бориса Грінченка; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України).
    Освіта як об'єкт дослідження / С. О. Сисоєва // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2011. - № 2. - С. 5-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
поняття освіта -- понятие образование -- освіта і педагогіка -- образование и педагогика -- система освіти -- система образования -- відкрита освіта -- открытое образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- антропологія освіти -- антропология образования -- освітологія
Анотація: Проаналізовано генезис поняття "освіта", подано основні характеристики та ознаки сучасної освіти; обгрунтовано, що сучасна система освіти є відкритою і відповідає всім вимогам синергетичної системи; розкрито суть і методологічні концепти нового інтегрованого напряму пізнання сфери освіти-освітології.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Паращенко, Людмила (доктор наук з державного управління; доцент Національної академії державного управління при Президентові України).
    Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів / Л. Паращенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24(4Укр)
Рубрики: Среднее образование в Украине
   Середня освіта в Україні

   Открытое образование

   Відкрита освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальні мережі -- навчальне середовище -- інформатизація освіти -- реформування освіти -- открытое образование -- государственное управление образованием -- общее среднее образование -- информационно-коммуникационные технологии -- социальные сети -- учебная среда -- информатизация образования -- реформирование образования
Анотація: Проаналізовано перспективи інформатизації навчального середовища в системі загальної середньої освіти України. Визначено можливості соціальних мереж для розвитку навчального середовища та формування ключових компетентностей учнів.


Знайти схожі

3.


    Биков, Валерій Юхимович (доктор технічних наук; професор; академік НАПН України; директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України).
    Хмарна комп`ютерно-технологічна платформа відкритої освіти та відповідний розвиток організаційно-технологічної будови ІТ-підрозділів навчальних закладів / В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 81-98. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.253
Рубрики: Информационные технологии в образовании
   Інформаційні технології в освіті

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- IT-підрозділи -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатизація системи освіти -- аутсорсинг -- хмарні технології -- открытое образование -- IT-подразделения -- информационно-коммуникационные технологии -- информатизация системы образования -- облачные технологии
Анотація: Актуалізовано питання інформатизації суспільства, принциповим компонентом якої є використання інформаційно-комунікаційних технологій у галузі науки та освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

4.


    Харлаш, Л. М. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання та освітні практики в побудові системи відкритої освіти: філософський аспект / Л. М. Харлаш // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 25-29. - Література : С.28-29 : 18 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- образовательное пространство -- образовательные модели -- образовательные практики -- освітні моделі -- освітні практики -- освітній простір -- открытое образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- система образования -- система освіти -- социокультурное пространство -- соціокультурний простір -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкрито філософські засади процесу моделювання та освітньої практики в побудові системи відкритої освіти, обгрунтовано побудову освітнього простору як елемента систем відтворення і розвитку конкретних практик, що розгортаються в соціокультурному просторі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Харлаш, Людмила Михайлівна (завідуюча відділом Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Філософські засади відкритої освіти в контексті сучасних трансформацій / Л. М. Харлаш // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 60-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- мережеві комунікації -- мережеві спільноти -- образование и общество -- освіта і суспільство -- открытое образование -- сетевые коммуникации -- сетевые сообщества -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто філософський підхід до вивчення впливу сучасних суспільних трансформацій на систему відкритої освіти, виявлено концептуальні засади відкритої освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Шелюк, Людмила.
    Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні / Л. Шелюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58ц
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- модернизация образования -- зміст освіти -- содержание образования -- демократизація освіти -- демократизация образования -- глобалізація -- глобализация -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- відкрита освіта -- открытое образование -- якісна освіта -- качественное образование -- моніторинг освіти -- мониторинг образования -- управління якістю освіти -- управление качеством образования -- оцінка якості освіти -- оценка качества образования -- доступність освіти -- доступность образования -- рівний доступ до якісної освіти -- равный доступ к качественному образованию -- державна політика -- государственная политика -- освітні послуги -- образовательные услуги -- безоплатна освіта -- беплатное образование -- вища освіта -- высшее образование -- ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг
Анотація: Розвиток сучасної освіти зумовлений такими ключовими чинниками, як глобалізація, технологізація, інформатизація соціальних процесів, які значною мірою прискорюють темпи соціальних змін. У цих умовах освіта розгортається як складна соціальна система, яка ґрунтується на світоглядних і методологічних засадах відкритості та безперервності процесу пізнання. Якісна і відкрита освіта передбачає побудовану на інформаційних технологіях та дистанційному навчанні напружену самостійну роботу тих, хто навчається. Тому якість такої освіти є національним пріоритетом, важливим фактором і передумовою забезпечення національної безпеки держави, додержання міжнародних норм і вимог законодавства України.


Знайти схожі

7.


    Дишлова, Олена (заступник директора).
    Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виховні системи шкіл відкритої освіти -- воспитательные системы школ открытого образования -- відкрита освіта -- открытое образование -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- шкільне самоврядування -- школьное самоуправление -- виховні години -- воспитательные часы -- профорієнтаційна діяльність -- профориентационная деятельность -- відкриті виховні системи -- открытые воспитательные системы -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Розглянуто питання формування виховної системи навчального закладу на основі ідей відкритої освіти. У зв'язку з цим школі відводиться роль об'єднувального центру для розв'язання проблем та розвитку громади, виховання почуття відповідальності представників спільноти - учнів, учителів, батьків, членів громади - за майбутнє суспільства та держави.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\11.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\

Знайти схожі

8.


    Биков, Валерій Юхимович (доктор технічних наук; професор; академік НАПН України; директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу / М. Биков, М. Шишкіна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 30-52. - Бібліогр. в кінці ст. 35 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
информационные системы -- інформаційні системи -- хмарні технології -- облачные технологии -- відкрита освіта -- открытое образование -- науково-освітні інформаційні мережі -- научно-образовательные информационные сети -- наукові дослідження -- научные исследования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- хмаро орієнтоване середовище ВНЗ -- облачно ориентированная среда ВУЗ -- принципи відкритої освіти -- принципы открытого образования -- хмаро орієнтовані інформаційні системи -- облачно ориентированные информационные системы -- корпоративні інформаційні системи -- корпоративные информационные системы -- європейські дослідницькі мережі -- европейские исследовательсткие сети -- електронна дослідницька інфраструктура -- электронная исследовательская инфраструктура
Анотація: Визначено базовий поняттєво-термінологічний апарат і принципи формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу; висвітлено роль міжнародних організацій у розвитку засобів і сервісів відкритого науково-освітнього середовища; розкрито особливості створення інформаційно-аналітичних інструментів підтримування науково-освітньої діяльності, зокрема хмароорієнтованих сервісів науково-освітніх інформаційних мереж; відкритих журнальних систем, електронних бібліотек, науково-метричних сервісів і баз даних та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Шишкіна, М. (кандидат філософських наук; старший науковий співробітник; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України)

Знайти схожі

9.


    Коляда, І. Г.
    Особливості трансформації освіти в епоху глобалізації / І. Г. Коляда // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 8. - С. 37-42. - Література : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация образования -- глобалізація освіти -- образование и глобализация -- освіта і глобалізація -- социология образования -- соціологія освіти -- трансформация образования -- трансформація освіти -- відкрита освіта -- открытое образование -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- відкритий освітній простір -- открытое образовательное пространство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии
Анотація: Аналізуються проблеми трансформації освіти в умовах глобалізації. Наголошено, що глобалізація, як об'єктивний процес зрощення національних економік, культур, соціальних систем, відбувається на фоні розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Неможливо розглядати процес трансформації освіти поза цим контекстом.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)