Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=открытое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Сисоєва, Світлана Олександрівна
(завідувач науково-дослідної лабораторії Київського університету імені Бориса Грінченка; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України).
Освіта як об'єкт дослідження / С. О. Сисоєва> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2011. -
№ 2
. - С. 5-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
поняття освіта
--
понятие
образование
--
освіта і педагогіка
--
образование
и педагогика
--
система освіти
--
система образования
--
відкрита освіта
--
открытое
образование
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
антропологія освіти
--
антропология образования
--
освітологія
Анотація:
Проаналізовано генезис поняття "освіта", подано основні характеристики та ознаки сучасної освіти; обгрунтовано, що сучасна система освіти є відкритою і відповідає всім вимогам синергетичної системи; розкрито суть і методологічні концепти нового інтегрованого напряму пізнання сфери освіти-освітології.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Паращенко, Людмила
(доктор наук з державного управління; доцент Національної академії державного управління при Президентові України).
Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. -
Том 15
,
№ 2/3
. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.24(4Укр)
Рубрики:
Среднее
образование
в Украине
Середня освіта в Україні
Открытое
образование
Відкрита освіта
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта
--
державне управління освітою
--
загальна середня освіта
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
соціальні мережі
--
навчальне середовище
--
інформатизація освіти
--
реформування освіти
--
открытое
образование
--
государственное управление
образование
м
--
общее среднее
образование
--
информационно-коммуникационные технологии
--
социальные сети
--
учебная среда
--
информатизация образования
--
реформирование образования
Анотація:
Проаналізовано перспективи інформатизації навчального середовища в системі загальної середньої освіти України. Визначено можливості соціальних мереж для розвитку навчального середовища та формування ключових компетентностей учнів.
Знайти схожі
>
3.
Биков, Валерій Юхимович
(доктор технічних наук; професор; академік НАПН України; директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України).
Хмарна комп`ютерно-технологічна платформа відкритої освіти та відповідний розвиток організаційно-технологічної будови ІТ-підрозділів навчальних закладів / В. Ю. Биков> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 81-98. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.253
Рубрики:
Информационные технологии в образовании
Інформаційні технології в освіті
Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта
--
IT-підрозділи
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформатизація системи освіти
--
аутсорсинг
--
хмарні технології
--
открытое
образование
--
IT-подразделения
--
информационно-коммуникационные технологии
--
информатизация системы образования
--
облачные технологии
Анотація:
Актуалізовано питання інформатизації суспільства, принциповим компонентом якої є використання інформаційно-комунікаційних технологій у галузі науки та освіти.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Знайти схожі
>
4.
Харлаш, Л. М.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Моделювання та освітні практики в побудові системи відкритої освіти: філософський аспект / Л. М. Харлаш> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 2
. - С. 25-29. - Література : С.28-29 : 18 назв
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта
--
образовательное пространство
--
образовательные модели
--
образовательные практики
--
освітні моделі
--
освітні практики
--
освітній простір
--
открытое
образование
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне моделювання
--
система образования
--
система освіти
--
социокультурное пространство
--
соціокультурний простір
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розкрито філософські засади процесу моделювання та освітньої практики в побудові системи відкритої освіти, обгрунтовано побудову освітнього простору як елемента систем відтворення і розвитку конкретних практик, що розгортаються в соціокультурному просторі.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Харлаш, Людмила Михайлівна
(завідуюча відділом Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
Філософські засади відкритої освіти в контексті сучасних трансформацій / Л. М. Харлаш> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 12
. - С. 60-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
73
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта
--
информационное общество
--
інформаційне суспільство
--
мережеві комунікації
--
мережеві спільноти
--
образование
и общество
--
освіта і суспільство
--
открытое
образование
--
сетевые коммуникации
--
сетевые сообщества
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розглянуто філософський підхід до вивчення впливу сучасних суспільних трансформацій на систему відкритої освіти, виявлено концептуальні засади відкритої освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Шелюк, Людмила
.
Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні / Л. Шелюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 72-78. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58ц
Рубрики:
Высшее профессиональное
образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
демократизація освіти
--
демократизация образования
--
глобалізація
--
глобализация
--
інформатизація освіти
--
информатизация образования
--
відкрита освіта
--
открытое
образование
--
якісна освіта
--
качественное
образование
--
моніторинг освіти
--
мониторинг образования
--
управління якістю освіти
--
управление качеством образования
--
оцінка якості освіти
--
оценка качества образования
--
доступність освіти
--
доступность образования
--
рівний доступ до якісної освіти
--
равный доступ к качественному образованию
--
державна політика
--
государственная политика
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
безоплатна освіта
--
беплатное
образование
--
вища освіта
--
высшее
образование
--
ринок освітніх послуг
--
рынок образовательных услуг
Анотація:
Розвиток сучасної освіти зумовлений такими ключовими чинниками, як глобалізація, технологізація, інформатизація соціальних процесів, які значною мірою прискорюють темпи соціальних змін. У цих умовах освіта розгортається як складна соціальна система, яка ґрунтується на світоглядних і методологічних засадах відкритості та безперервності процесу пізнання. Якісна і відкрита освіта передбачає побудовану на інформаційних технологіях та дистанційному навчанні напружену самостійну роботу тих, хто навчається. Тому якість такої освіти є національним пріоритетом, важливим фактором і передумовою забезпечення національної безпеки держави, додержання міжнародних норм і вимог законодавства України.
Знайти схожі
>
7.
Дишлова, Олена
(заступник директора).
Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова> // Рідна школа. - 2016. -
№ 2/3
. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование
. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
виховні системи шкіл відкритої освіти
--
воспитательные системы школ открытого образования
--
відкрита освіта
--
открытое
образование
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
шкільне самоврядування
--
школьное самоуправление
--
виховні години
--
воспитательные часы
--
профорієнтаційна діяльність
--
профориентационная деятельность
--
відкриті виховні системи
--
открытые воспитательные системы
--
концепції відкритої освіти
--
концепции открытого образования
--
моделі шкіл відкритої освіти
--
модели школ открытого образования
--
модернізація сучасної освіти
--
модернизация современного образования
--
громадсько-орієнтована освіта
--
общественно-ориентированное
образование
--
школи відкритої освіти
--
школы открытого образования
--
інноваційні заклади освіти
--
инновационные учреждения образования
Анотація:
Розглянуто питання формування виховної системи навчального закладу на основі ідей відкритої освіти. У зв'язку з цим школі відводиться роль об'єднувального центру для розв'язання проблем та розвитку громади, виховання почуття відповідальності представників спільноти - учнів, учителів, батьків, членів громади - за майбутнє суспільства та держави.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\11.pdf
Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\
Знайти схожі
>
8.
Биков, Валерій Юхимович
(доктор технічних наук; професор; академік НАПН України; директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України).
Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу / М. Биков, М. Шишкіна> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. -
№ 2
. - С. 30-52. - Бібліогр. в кінці ст. 35 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование
. Педагогика
Высшее профессиональное
образование
Кл.слова (ненормовані):
информационные системы
--
інформаційні системи
--
хмарні технології
--
облачные технологии
--
відкрита освіта
--
открытое
образование
--
науково-освітні інформаційні мережі
--
научно-образовательные информационные сети
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
хмаро орієнтоване середовище ВНЗ
--
облачно ориентированная среда ВУЗ
--
принципи відкритої освіти
--
принципы открытого образования
--
хмаро орієнтовані інформаційні системи
--
облачно ориентированные информационные системы
--
корпоративні інформаційні системи
--
корпоративные информационные системы
--
європейські дослідницькі мережі
--
европейские исследовательсткие сети
--
електронна дослідницька інфраструктура
--
электронная исследовательская инфраструктура
Анотація:
Визначено базовий поняттєво-термінологічний апарат і принципи формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу; висвітлено роль міжнародних організацій у розвитку засобів і сервісів відкритого науково-освітнього середовища; розкрито особливості створення інформаційно-аналітичних інструментів підтримування науково-освітньої діяльності, зокрема хмароорієнтованих сервісів науково-освітніх інформаційних мереж; відкритих журнальних систем, електронних бібліотек, науково-метричних сервісів і баз даних та ін.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Шишкіна, М. (кандидат філософських наук; старший науковий співробітник; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України)
Знайти схожі
>
9.
Коляда, І. Г.
Особливості трансформації освіти в епоху глобалізації / І. Г. Коляда> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. -
№ 8
. - С. 37-42. - Література : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
глобализация образования
--
глобалізація освіти
--
образование
и глобализация
--
освіта і глобалізація
--
социология образования
--
соціологія освіти
--
трансформация образования
--
трансформація освіти
--
відкрита освіта
--
открытое
образование
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
--
освіта впродовж життя
--
образование
на протяжении жизни
--
відкритий освітній простір
--
открытое
образовательное пространство
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
Анотація:
Аналізуються проблеми трансформації освіти в умовах глобалізації. Наголошено, що глобалізація, як об'єктивний процес зрощення національних економік, культур, соціальних систем, відбувається на фоні розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Неможливо розглядати процес трансформації освіти поза цим контекстом.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)