Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=отечественные производители<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
67.404.2(4СЕР)
Г 77
Грандов, Зорька
(професор кафедри економіки та управління машинобудуванням Університету "Бізнес-Академія"; м.Нові-Сад; Сербія; PhD).
Захист прав споживачів в Сербії і країнах Західних Балкан у порівнянні з іншими країнами ЄС / З. Грандов, М. Вуїчіч, В. Сеніч> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 382-393 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
67.404.2(4СЕР)
Рубрики:
Право
Административное право
Адміністративне право
Сербия
Сербія
Босния
Боснія
Герцеговина
Герцеговина
Македония
Македонія
Хорватия
Хорватія
Черногория
Черногорія
Западные Балканы
Західні Балкани
Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование
--
державне регулювання
--
защита прав потребителей
--
захист прав споживачів
--
инвестиционная привлекательность
--
інвестиційна привабливість
--
институционная среда
--
інституційне середовище
--
конкуреноспособность
--
конкурентоспоможність
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
общие рынки
--
спільні ринки
--
отечественные
производители
--
вітчизняні виробники
--
отечестенные поставщики услуг
--
вітчизняні постачальники послуг
--
потребительская политика
--
споживча політика
--
прямые иностранные инвестиции
--
прямі іноземні інвестиції
--
рыночная экономика
--
ринкова економіка
Анотація:
Показано, що Європейський Союз має відкритий ринок, який охоплює 27 країн і більше 450 мільйонів споживачів. Права і добробут споживачів глибоко укорінилися в основних цінностях ЄС, що підтверджено чисельними правовими актами, які регулюють цю область. Враховуючи, що стандарти захисту прав споживачів є одним із стовпів європейського ринку, а їх реалізація - одна з вимог для здобуття членства, країни Західних Балкан повинні привести своє законодавство в області захисту прав споживачів у відповідність до законодавства ЄС. Республіка Сербія, в даний час країна-кандидат, вже проводить цей процес. Такі зміни приводять до створення сучасного інституційного середовища ринкової економіки і підвищують привабливість національних ринків для прямих іноземних інвестицій, а також конкурентоспроможність місцевих виробників і постачальників послуг. Надано уявлення про стан і прогрес щодо захисту прав споживачів в Сербії, в порівнянні з деякими країнами ЄС та іншими країнами Західних Балкан.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вуїчіч, Міліца (професор кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Сеніч, Володимир (старший викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Воловодюк, Світлана Станіславівна
(здобувач).
Вплив державних інституцій на формування конкурентоспроможності вітчизняного виробника / С. С. Воловодюк> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 27-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.24
ББК
65.050
Рубрики:
Економіка
Управління економікою
Экономика
Управление экономикой
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція
--
конкуренция
--
конкурентоспроможність вітчизняного виробника
--
конкурентоспособность отечественного производителя
--
вітчизняні виробники
--
отечественные
производители
--
конкурентний потенціал
--
конкурентный потенциал
--
інституційне реформування
--
институционное реформирование
--
управління конкурентоспроможністю
--
управление конкурентоспособностью
--
оцінка конкурентоспроможності виробника
--
оценка конкурентоспособности производителя
--
метод конкурентних переваг
--
метод конкурентных преимуществ
Анотація:
Розглянуто питання конкурентоспроможності вітчизняного виробника в глобальному економічному масштабі, акцентовано увагу на неспроможності формування внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства без інституційного реформування.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Бухалова, Наталия
.
Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Україна
Украина
Киев
Київ
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження
--
маркетинговые исследования
--
потребители товаров
--
споживачі товарів
--
покупатели товаров
--
покупці товарів
--
споживча поведінка
--
поведінка споживачів
--
потребительское поведение
--
українська ідентичність в рекламі
--
украинская идентичность в рекламе
--
національні виробники
--
национальные
производители
--
вітчизняні виробники
--
отечественные
производители
--
товары украинских производителей
--
товарі українських виробників
--
споживчий патріотизм
--
потребительский патриотизм
Анотація:
Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.
Знайти схожі
>
4.
Пліс, Геннадій
.
Кластер легкої промисловості на виставці "Зроблено в Києві" / Г. Пліс> // Легка промисловість. - 2016. -
№ 2
. - С. 7-9 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
67/68
Рубрики:
Легкая промышленность
Легкая промышленность в целом
Легка промисловість
Легка промисловість у цілому
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
виставка-презентація
--
выставки-презентации
--
підприємства легкої промисловості
--
предприятия легкой промышленности
--
кластери легкої промисловості
--
кластеры легкой промышленности
--
вітчизняні виробники
--
отечественные
производители
Анотація:
Продукцію кращих підприємств Києва було представлено на виставці-презентації "Зроблено в Києві" в рамках національного проекту серії виставкових заходів "Зроблено в Україні", яка відбулася в Торгово-промисловій палаті України 27 травня 2016 року.
Дод.точки доступу:
Зроблено у Києві, виставка-презентація \о ней\; Кластер легкої промисловості \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)