Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=отечественные производители<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   67.404.2(4СЕР)
   Г 77


    Грандов, Зорька (професор кафедри економіки та управління машинобудуванням Університету "Бізнес-Академія"; м.Нові-Сад; Сербія; PhD).
    Захист прав споживачів в Сербії і країнах Західних Балкан у порівнянні з іншими країнами ЄС / З. Грандов, М. Вуїчіч, В. Сеніч // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 382-393 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 67.404.2(4СЕР)
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Сербия
    Сербія

    Босния

    Боснія

    Герцеговина

    Герцеговина

    Македония

    Македонія

    Хорватия

    Хорватія

    Черногория

    Черногорія

    Западные Балканы

    Західні Балкани

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование -- державне регулювання -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- институционная среда -- інституційне середовище -- конкуреноспособность -- конкурентоспоможність -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- национальные экономики -- національні економіки -- общие рынки -- спільні ринки -- отечественные производители -- вітчизняні виробники -- отечестенные поставщики услуг -- вітчизняні постачальники послуг -- потребительская политика -- споживча політика -- прямые иностранные инвестиции -- прямі іноземні інвестиції -- рыночная экономика -- ринкова економіка
Анотація: Показано, що Європейський Союз має відкритий ринок, який охоплює 27 країн і більше 450 мільйонів споживачів. Права і добробут споживачів глибоко укорінилися в основних цінностях ЄС, що підтверджено чисельними правовими актами, які регулюють цю область. Враховуючи, що стандарти захисту прав споживачів є одним із стовпів європейського ринку, а їх реалізація - одна з вимог для здобуття членства, країни Західних Балкан повинні привести своє законодавство в області захисту прав споживачів у відповідність до законодавства ЄС. Республіка Сербія, в даний час країна-кандидат, вже проводить цей процес. Такі зміни приводять до створення сучасного інституційного середовища ринкової економіки і підвищують привабливість національних ринків для прямих іноземних інвестицій, а також конкурентоспроможність місцевих виробників і постачальників послуг. Надано уявлення про стан і прогрес щодо захисту прав споживачів в Сербії, в порівнянні з деякими країнами ЄС та іншими країнами Західних Балкан.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вуїчіч, Міліца (професор кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Сеніч, Володимир (старший викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

2.


    Воловодюк, Світлана Станіславівна (здобувач).
    Вплив державних інституцій на формування конкурентоспроможності вітчизняного виробника / С. С. Воловодюк // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 27-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкуренция -- конкурентоспроможність вітчизняного виробника -- конкурентоспособность отечественного производителя -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- конкурентний потенціал -- конкурентный потенциал -- інституційне реформування -- институционное реформирование -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- оцінка конкурентоспроможності виробника -- оценка конкурентоспособности производителя -- метод конкурентних переваг -- метод конкурентных преимуществ
Анотація: Розглянуто питання конкурентоспроможності вітчизняного виробника в глобальному економічному масштабі, акцентовано увагу на неспроможності формування внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства без інституційного реформування.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

4.


    Пліс, Геннадій.
    Кластер легкої промисловості на виставці "Зроблено в Києві" / Г. Пліс // Легка промисловість. - 2016. - № 2. - С. 7-9 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Легкая промышленность
   Легкая промышленность в целом

   Легка промисловість

   Легка промисловість у цілому

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виставка-презентація -- выставки-презентации -- підприємства легкої промисловості -- предприятия легкой промышленности -- кластери легкої промисловості -- кластеры легкой промышленности -- вітчизняні виробники -- отечественные производители
Анотація: Продукцію кращих підприємств Києва було представлено на виставці-презентації "Зроблено в Києві" в рамках національного проекту серії виставкових заходів "Зроблено в Україні", яка відбулася в Торгово-промисловій палаті України 27 травня 2016 року.


Дод.точки доступу:
Зроблено у Києві, виставка-презентація \о ней\; Кластер легкої промисловості \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)