Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=отечественная педагогика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Богуславський, Михайло
(головний науковий співробітник інституту теорії та історії педагогіки Російської академії освіти (РАО); член кореспондент РАО; доктор педагогічних наук; професор).
Розвиток теоретичних основ змісту загальної освіти у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогічна наука, 20 ст. друга пол.
Образование. Педагогическая наука
Росcия
Москва
Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна педагогіка
--
зміст освіти
--
світолядний аспект
--
теорія змісту освіти
--
методологічний аспект
--
інноваційний розвиток
--
рефлексія
--
типологія підходів змісту освіти
--
типологізація теорії змісту освіти
--
періодизація змісту освіти
--
прагматична педагогіка
--
школа навчання
--
педагогіка російського зарубіжжя
--
політехнічна освіта
--
початкова освіта
--
квінтесенція
--
інноваційні феномени
--
теорія евристичного навчання
--
отечественная
педагогика
--
функции содержания образования
--
методологичный аспект
--
инновационное развитие
--
прагматичная
педагогика
--
школа обучения педагогики русского зарубежья
--
политехническое образование
--
начальное образование
--
инновационный феномен
--
теория эвристического обучения
Анотація:
Аналіз світоглядно-методологічних засад розвитку теорії змісту освіти дає можливість не тільки виокремити відповідні підходи до тлумачення змісту освіти, досліджувати сучасний стан проблеми, а виявити етапи і тенденції розвитку цього процесу.
Дод.точки доступу:
Краєвський, В.В. \о нем\; Лазарев, В.С. \о нем\; Хуторський, А.В. \о нем\; Дьюї, Дж. \о нем\; Кершенштайнер, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бенера, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант інституту вищої освіти НАПН України).
Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання, 19 ст. друга пол.-20 ст. поч.
Образование.
Педагогика
Теория и методика обучения, 19 ст. друга пол.-20 ст. поч.
Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів
--
самостоятельная работа студентов
--
самонавчання
--
самообучение
--
вітчизняна педагогіка
--
отечественная
педагогика
--
науково-педагогічні видання
--
научно-педагогические издания
--
педагогічна думка
--
педагогическая мысль
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
історичний аналіз
--
исторический анализ
--
дидактична думка
--
дидактическая мысль.
Анотація:
Розглянуто проблему розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів оствіти на основі історико-педагогічного аналізу вітчизняних науково-педагогічниї видань другої половини ХІХ - початку ХХ ст.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Сметанський, М. І.
Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование.
Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа
--
альтернативная школа
--
альтернативність
--
альтернативность
--
вітчизняна педагогіка
--
зарубежная
педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
категории педагогики
--
категорії педагогіки
--
отечественная
педагогика
--
педагогика
Украины
--
педагогіка України
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)