Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=отечественная педагогика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Богуславський, Михайло (головний науковий співробітник інституту теорії та історії педагогіки Російської академії освіти (РАО); член кореспондент РАО; доктор педагогічних наук; професор).
    Розвиток теоретичних основ змісту загальної освіти у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогічна наука, 20 ст. друга пол.
   Образование. Педагогическая наука

   Росcия
    Москва

Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна педагогіка -- зміст освіти -- світолядний аспект -- теорія змісту освіти -- методологічний аспект -- інноваційний розвиток -- рефлексія -- типологія підходів змісту освіти -- типологізація теорії змісту освіти -- періодизація змісту освіти -- прагматична педагогіка -- школа навчання -- педагогіка російського зарубіжжя -- політехнічна освіта -- початкова освіта -- квінтесенція -- інноваційні феномени -- теорія евристичного навчання -- отечественная педагогика -- функции содержания образования -- методологичный аспект -- инновационное развитие -- прагматичная педагогика -- школа обучения педагогики русского зарубежья -- политехническое образование -- начальное образование -- инновационный феномен -- теория эвристического обучения
Анотація: Аналіз світоглядно-методологічних засад розвитку теорії змісту освіти дає можливість не тільки виокремити відповідні підходи до тлумачення змісту освіти, досліджувати сучасний стан проблеми, а виявити етапи і тенденції розвитку цього процесу.


Дод.точки доступу:
Краєвський, В.В. \о нем\; Лазарев, В.С. \о нем\; Хуторський, А.В. \о нем\; Дьюї, Дж. \о нем\; Кершенштайнер, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бенера, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант інституту вищої освіти НАПН України).
    Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання, 19 ст. друга пол.-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения, 19 ст. друга пол.-20 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- самонавчання -- самообучение -- вітчизняна педагогіка -- отечественная педагогика -- науково-педагогічні видання -- научно-педагогические издания -- педагогічна думка -- педагогическая мысль -- навчальний процес -- учебный процесс -- історичний аналіз -- исторический анализ -- дидактична думка -- дидактическая мысль.
Анотація: Розглянуто проблему розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів оствіти на основі історико-педагогічного аналізу вітчизняних науково-педагогічниї видань другої половини ХІХ - початку ХХ ст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сметанський, М. І.
    Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа -- альтернативная школа -- альтернативність -- альтернативность -- вітчизняна педагогіка -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- категории педагогики -- категорії педагогіки -- отечественная педагогика -- педагогика Украины -- педагогіка України -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)