Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=основные классы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
инклюзия
--
освітня інтеграція
--
образовательная интеграция
--
освітні рівні
--
образовательные уровни
--
форми навчання дітей
--
формы обучения детей
--
інклюзивні форми навчання
--
инклюзивные формы обучения
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное обучение
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
діти с психофізичними порушеннями
--
дети с психофизическими нарушениями
--
моделі інклюзії
--
модели инклюзии
--
північноамериканська модель інклюзії
--
североамериканская модель инклюзии
--
особистісно орієнтована освітня інтеграція
--
личнличностно ориентированная образовательная технология
--
система диференційованих класів
--
система дифференцированных классов
--
основні класи
--
основные
классы
--
інклюзивні класи
--
инклюзивные
классы
--
класи компенсуючого і розвивального навчання
--
классы
компенсирующего и развивающего обучения
--
соціально-педагогічні класи
--
социально-педагогические
классы
--
зарубіжний досвід
Анотація:
Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf
Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)