Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=освітні платформи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бобряк, Людмила
(вчитель хімії; старший учитель; сертифікований учитель-експерт Microsoft).
OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 8/9
. - С. 61-66 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
розробка уроків
--
разработка уроков
--
освітні
платформи
--
образовательные платформы
--
змішане навчання
--
смешанное обучение
--
хмаро орієнтоване середовище
--
облако ориентированная среда
--
хмарні сервіси
--
облачные сервисы
--
OneNote Class
--
уроки хімії
--
уроки химии
Анотація:
На основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторські позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої
платформи
для змішаного навчання й викладання хімії, визначення траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class, описано досвід організації навчання і викладання в OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.
Знайти схожі
>
2.
Осецький, В. Л.
(доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки).
Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир> // Економіка України : науковий журнал. - 2017. -
№ 12
. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
33:37
ББК
65.497
Рубрики:
Економіка
Економіка культури, науки, освіти
Экономика
Экономика культуры, науки, образования
Кл.слова (ненормовані):
масові відкриті онлайн-курси
--
освітні
стартапи
--
навчальний хаб
--
монетизація освіти
--
інновації в освіті
--
освітні
онлайн-курси
--
освітні
платформи
--
система дистанційного навчання
--
інтерактивні безкоштовні курси
--
зарубіжний досвід
--
массовые открытые онлайн-курсы
--
образовательные стартапы
--
учебный хаб
--
монетизация образования
--
инновации в образовании
--
образовательные онлайн-курсы
--
образовательные платформы
--
система дистанционного обучения
--
интерактивные бесплатные курсы
--
зарубежный опыт
Анотація:
Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-
платформи
, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових
освітні
х платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних
освітні
х установ до міжнародної практики популяризації електронного форматьу навчання.
Дод.точки доступу:
Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки)
Знайти схожі
>
3.
Переверзєв, А. М.
Особливості застосування хмарних технологій в навчальному процесі / А. М. Переверзєв, О. В. Скляренко> // Вісник Національного технічного університету “ХПІ”. С. Нові рішення в сучасних технологіях. - Харків, 2018. -
Вип. 9(1285)
. - С. 128-133 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
хмарні технології
--
сloud technology
--
хмарні обчислення
--
освітні
платформи
--
навчальний процес
--
Microsoft for Education
--
Google Apps for Education
--
організація навчального процесу
--
облачные технологии
--
облачные вычисления
--
образовательные платформы
--
учебный процесс
--
организация учебного процесса
Анотація:
Розглянуто можливості, переваги та недоліки застосування хмарних технологій в начальному процесі вищих навчальних закладів. Проведено короткий огляд основних постачальників сучасних
освітні
х платформ на основі використання хмарних технологій. Представлено сучасні програмні рішення та їх можливості, що можуть бути використані в організації навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Скляренко, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Дистанційна вища технічна
освіта в умовах карантину / Г. Козлакова, Б. Стусь, О. Коваленко, Ю. Іванова, І. Ставицька> // Вища освіта України. - 2020. -
№ 2
. - С. 67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378:004.9
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Інформаційні технології
Информационные технологии
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта
--
дистанционное образование
--
освітні
платформи
--
образовательные платформы
--
технічні університети
--
технические университеты
--
онлайн навчання
--
онлайн обучение
--
контроль результатів навчання
--
контроль результатов обучения
Дод.точки доступу:
Козлакова, Г. ; Сусь, Б.; Коваленко, О.; Іванова, Ю.; Ставицька, І.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)