Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні платформи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бобряк, Людмила (вчитель хімії; старший учитель; сертифікований учитель-експерт Microsoft).
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 61-66 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- освітні платформи -- образовательные платформы -- змішане навчання -- смешанное обучение -- хмаро орієнтоване середовище -- облако ориентированная среда -- хмарні сервіси -- облачные сервисы -- OneNote Class -- уроки хімії -- уроки химии
Анотація: На основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторські позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначення траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class, описано досвід організації навчання і викладання в OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.


Знайти схожі

2.


    Осецький, В. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки).
    Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир // Економіка України : науковий журнал. - 2017. - № 12. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
масові відкриті онлайн-курси -- освітні стартапи -- навчальний хаб -- монетизація освіти -- інновації в освіті -- освітні онлайн-курси -- освітні платформи -- система дистанційного навчання -- інтерактивні безкоштовні курси -- зарубіжний досвід -- массовые открытые онлайн-курсы -- образовательные стартапы -- учебный хаб -- монетизация образования -- инновации в образовании -- образовательные онлайн-курсы -- образовательные платформы -- система дистанционного обучения -- интерактивные бесплатные курсы -- зарубежный опыт
Анотація: Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного форматьу навчання.


Дод.точки доступу:
Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки)

Знайти схожі

3.


    Переверзєв, А. М.
    Особливості застосування хмарних технологій в навчальному процесі / А. М. Переверзєв, О. В. Скляренко // Вісник Національного технічного університету “ХПІ”. С. Нові рішення в сучасних технологіях. - Харків, 2018. - Вип. 9(1285). - С. 128-133 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
хмарні технології -- сloud technology -- хмарні обчислення -- освітні платформи -- навчальний процес -- Microsoft for Education -- Google Apps for Education -- організація навчального процесу -- облачные технологии -- облачные вычисления -- образовательные платформы -- учебный процесс -- организация учебного процесса
Анотація: Розглянуто можливості, переваги та недоліки застосування хмарних технологій в начальному процесі вищих навчальних закладів. Проведено короткий огляд основних постачальників сучасних освітніх платформ на основі використання хмарних технологій. Представлено сучасні програмні рішення та їх можливості, що можуть бути використані в організації навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Скляренко, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


   
    Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова, Б. Стусь, О. Коваленко, Ю. Іванова, І. Ставицька // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дистанционное образование -- освітні платформи -- образовательные платформы -- технічні університети -- технические университеты -- онлайн навчання -- онлайн обучение -- контроль результатів навчання -- контроль результатов обучения


Дод.точки доступу:
Козлакова, Г. ; Сусь, Б.; Коваленко, О.; Іванова, Ю.; Ставицька, І.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)