Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітня модель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Література : С.37-38 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- креативна модель -- креативная модель -- медиа -- медиакоммуникация -- медиаобразование -- медиатехнологии -- медиатизация образовательного процесса -- медіа -- медіакомунікація -- медіаосвіта -- медіатехнології -- медіатизація освітнього процесу -- образование в Украине -- образовательная модель -- освіта в Україні -- освітня модель -- педагогический эксперимент -- педагогічний експеримент
Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього концепту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального повороту" гуманітарного знання. При цьому високо оцінено результати експерименту: постійний попит серед абітурієнтів на нову спеціальність "Медіакомунікації", конкурс навіть на контрактну форму навчання, успіхи в працевлаштуванні в медіазакладах України і Росії, зацікавленість іноземних студентів навчанням у магістратурі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л. В.; Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна \о нем\Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина \о нем\

Знайти схожі

2.


    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 38-45. - Література : С.45 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
медиаобразование -- медиаобразовательное сообщество -- медиариски -- медіаосвіта -- медіаризики -- образование в Украине -- образовательная модель -- освіта в Україні -- освітня модель -- паритетное взаимодействие -- парітетна взаємодія -- педагогический эксперимент -- педагогічний експеримент -- порівняльний аналіз -- психологические новообразования -- психологічні новоутворення -- развивающее общение -- розвивальне спілкування -- спільнота медіаосвіти -- сравнительный анализ
Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаційно му простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійснення його рефлексії. Підбито підсумки першого, підготовчого, етапу всеукраїнського медіаосвітньо го експерименту, визначено завдання на найближчу перспективу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)