Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітньо-наукові програми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Рач, Валентин (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; академік Вищої школи України; Голова координаційної ради навчально-наукового комплексу "Альянс наукових партнерів "СНУ-КРОК-УКРНЕТ""; завідувач кафедри математичних методів та статистики).
    Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії [Текст] / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 38-50 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- підготовка докторів філософії -- подготовка докторов философии -- освітньо-наукові програми -- образовательно-научные программы -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- подготовка кадров высшей квалификации -- піраміда "ЗМ" -- кваліфікаційні рівні -- квалификационные уровни
Анотація: Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці кваліфікацій та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлені особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи; викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропонована концептуальна модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки.


Дод.точки доступу:
Медведєва, Олена (професор кафедри управління проектами та прикладної статистики; доктор технічних наук; доцент); Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Панасевич, Дмитро (кандидат технічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України; старший науковий співробітник ).
    Новий Закон України "Про вищу освіту", або навіщо п'яте колесо до воза? [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 20-36 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- рівні вищої освіти -- уровни высшего образования -- ступені вищої освіти -- ступени высшего образования -- освітньо-професійні програми -- образователльно-профессиональные программы -- освітньо-наукові програми -- образовательно-научные программы -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- стандарти освітньої діяльності -- стандарты образовательной деятельности -- автономія вищого навчального закладу -- автономия высшего учебного заведения -- диплом про вищу освіту -- диплом о высшем образовании -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- аналіз законів -- анализ законов
Анотація: Аналізуються окремі положення нового Закону України "Про вищу освіту", які викликають найбільше питань. Відзначається його невідповідність Закону України "Про освіту", термінологічна та понятійна некоректність, відсутність єдиної методології щодо формування структури та змісту закону. Надаються певні пропозиції щодо розв'язування обговорюваних проблем.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту України, закон України \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії освітології).
    Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу / С. Сисоєва, І. Регейло // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   США
    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
доктора філософії у галузі освіти -- доктора философии в отрасли образования -- докторські програми -- докторские программы -- курси зі спеціалізації -- курсы по специализации -- досвід зарубіжних країн -- опыт зарубежных стран -- освітньо-наукові програми -- образовательно-научные программы
Анотація: Висвітлено організацію підготовки докторів філософії в галузі освіти в провідних університетах США і Великобританії; розкрито зміст освітньої складової освітньо-наукових програм докторського рівня; проаналізовано різні форми організації підготовки докторів філософії в галузі освіти; окреслено перспективи використання досвіду підготовки докторів філософії в галузі освіти в Україні, зокрема, щодо змісту освітньої складової освітньо-наукових програм підготовки докторів філософії в галузі освіти в Україні, їх індивідуалізації, проблематики докторських досліджень, підготовки докторів філософії в галузі освіти, докторів в галузі освіти.


Дод.точки доступу:
Регейло, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; начальник науково-організаційного відділу апарату); Гарвардский университет \о нем\Стенфрордський університет \о нем\; Калифорнийский университет \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)