Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=организация бизнес процессов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Портрет професії: маркетолог [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 55-57 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
професійні маркетологи -- сучасні маркетологи -- маркетингові компанії -- маркетолог-менеджер -- рекламіст -- діджитал маркетолог -- організація бізнес процесів -- професіоналізм маркетологів -- профессиональные маркетологи -- современные маркетологи -- маркетинговые компании -- маркетолог-менеджер -- рекламист -- диджитал маркетолог -- организация бизнес процессов -- профессионализм маркетологов
Анотація: Компанії хочуть, щоб їхні товари та послуги були впізнаваними на ринку, щоб вони продавалися, а бізнес розвивався, і, безперечно, щоб клієнт був задоволеним. Важливу роль у вирішенні цих питань відіграє маркетинг і, відповідно, маркетолог. Саме від цього фахівця багато в чому залежить, яким шляхом піде підприємство у розвитку і наращуванні свого потенціалу на ринку. Разом із Іриною Лилик, генеральним директором Української асоціації маркетингу, Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна розбирався, який він - сучасний професійний маркетолог.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина (генеральний директор Української асоціації маркетингу) \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)