Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опыт лицеев<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Ліпчанська, І. (заступник директора з навчально-виховної роботи Київського ліцею № 144 ім. Г. Ващенка).
    Створення безпечних умов навчання та праці : (з досвіду роботи ліцею № 144 ім. Г. Ващенка м. Києва) / І. Ліпчанська // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 2. - С. 10-16 : фотогр., табл. - (Безпека праці)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Охорона праці
   Охрана труда

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні середні заклади -- общеобразовательные средние учреждения -- кабинети безпеки життєдіяльності -- кабинеты безопасности жизнедеятельности -- інструктажі з охорони праці -- инструктажи по охране труда -- інструктажі з пожежної безпеки -- инструктажи по пожарной безопасности -- профілактика дитячого травматизму -- профилактика детского травматизма -- організація медичного обслуговування -- организация медицинского обслуживания -- збереження здоров'я учнів -- сохранение здоровья учащихся -- організація харчування учнів -- организация питания учащихся -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто плідну роботу адміністрації та колективу Київського ліцею № 144 ім. Г. Ващенка по створенню безпечних умов навчання та праці дл учнів ліцею.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Київський ліцей № 144 ім. Г. Ващенка \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Костіна, Лариса (відмінник освіти України; директор).
    Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 3-8 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний потенціал педагогів -- инновационный потенциал педагогов -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- готовність до інноваційної діяльності -- готовность к инновационной деятельности -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- самоосвітня діяльність педагогів -- самообразовательная деятельность педагогов -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначається поняття інноваційного потенціалу педагога та його складових, критеріїв, показників та рівнів сформованості. Обгрунтовуються уміння та якості, якими повинен володіти вчитель, готовий до інноваційної педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

3.


    Мінчев, Красімір (Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Болгарії в Україні).
    "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" / К. Мінчев ; інтерв'ю підготувала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 9-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- болгарська мова -- болгарский язык -- міжнародна співпраця -- международное солтрудничество -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Про українсько-болгарські зв'язки у галузі освіти.


Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна (головний редактор журналу "Рідна школа"); Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

4.


    Гриценко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи).
    Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 12-15 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
експериментальні навчальні заклади -- экспериментальные учебные заведения -- моделі системи роботи навчальних закладів -- модели системы работы учебных заведений -- структурні підрозділи навчальних закладів -- структурные подразделения учебных заведений -- імідж навчальних закладів -- имидж учебных заведений -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- філософія освіти -- философия образования -- особистість випускника ліцею -- личность выпускника лицея -- школи дошколяриків -- школы дошкольников -- школи слов'янських мов і культур -- школы славянских языков и культур -- школи спортивного розвитку -- школы спортивного развития -- малі мистецькі академії -- малые академии искусств -- школи життєвого самовизначення -- школы жизненного самоопределения -- школи батьківства -- школы отцовства
Анотація: Розглянуто історію становлення, основні етапи розвитку Ліцею № 293 І-ІІІ ступеня Деснянського району м. Києва. Висвітлено напрями експериментальної роботи навчального закладу над створенням нової моделі роботи освітнього закладу на основі інноваційних психолого-педагогічних технологій.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

5.


    Башук, Л. (директор; Криворізький природничо-науковий ліцей).
    Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-6 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профільні освітні простори -- профильное образовательное пространство -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учащихся -- старшокласники -- старшеклассники -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- основи самореалізації особистості -- основы самореализации личности -- природничо-математичні напрями профілізації -- естественно-математические направления профилизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- роботи з учнями -- работы с учащимися -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності учнів, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

6.


    Полякова, В. (головний спеціаліст; Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради).
    Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 14-17 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- профільне навчання -- профильное обучение -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учащичся -- самостійна навчальна діяльність учнів -- самостоятельная учебная деятельность учащихся -- організаційні аспекти самостійної навчальної діяльності -- организационные аспекты самостоятельной учебной деятельности -- мотивація учнів -- мотивация учащихся -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Висвітлюється аналіз мотивації учнів старшої школи до самостійної навчальної діяльності в умовах профільного освітнього простору закладу. Досліджено організаційний та мотиваційний аспекти цієї діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслено найпоширеніші організаційні форми самостійної навчальної діяльності. Описано навчально-пізнавальний мотив старшокласника як інтерес до методів теоретичного та творчого мислення. Експериментально з'ясовано рівень мотивації щодо організації самостійної навчальної діяльності в учнів старшої школи (на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею).


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

7.


    Пасацька, С. (заступник директора з виховної роботи; вчитель образотворчого мистецтва).
    Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 18-20 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профорієнтаційні роботи -- профориентационные работы -- професійне самовизначеня -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- вибір професій -- выбор профессий -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглядається проблема створення в освітньому просторі ліцею умов для усвідомленого професійного самовизначення учнів, розкривається зміст основних форм та методів профорієнтаційної роботи в системі профільного навчання, що позитивно впливають на формування готовності ліцеїстів до свідомого професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Буднік, Н. (вчитель математики; класний керівник); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

8.


    Козлова, Н. (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель української мови та літератури).
    Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 21-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільна освіта -- профильное образование -- моніторинг якості процесу навчання -- мониторинг качества процесса обучения -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- старшокласники -- старшеклассники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтелектуальні конкурси -- интеллектуальные конкурсы -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Аналізується сутність і завдання моніторингу в навчальних закладах. Звертається увага на проведення моніторингу в навчальних закладах нового типу з профільним навчанням. Розкриваються особливості моніторингу якості навчання старшокласників та визначаються умови підготовки учнів до подальшого навчання у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

9.


    Кравченко, Т. (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії виховання в сім'ї; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 24-28 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.9
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Семейное воспитание и образование

   Сімейне виховання і освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- сімейний вплив на професійне самовизначення старшокласників -- семейное влияние на профессиональное самоопределение старшеклассников -- педагогічна підготовка батьків -- педагогическая подготовка родителей -- професійна діяльність особистості -- профессиональная деятельность личности -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто сутність професійного самовизначення, його особливості стосовно дітей старшого шкільного віку в сучасних умовах; показано роль батьків у цьому процесі та охарактеризовано негативні тенденції їхнього впливу на професійне самовизначення дитини. Доведено необхідність запровадження у загальноосвітньому навчальному закладі спеціально організованої педагогічної підготовки батьків як чинника посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників, розкрито зміст, принципи та основні напрями реалізації цієї роботи.


Дод.точки доступу:
Башук, Л. (директор Криворізького природничо-наукового ліцею); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

10.


    Морін, О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні основних шкіл -- учащиеся основных школ -- допрофільне навчання -- допрофильное обучение -- профільне навчання -- профильное обучение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- профорієнтаційна робота з учнями -- профориентационная работа с учащимися -- програми розвитку -- программы развития -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\; Інститут проблем виховання НАПН України \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)