Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=оптимальные рекламные стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Манжос, Тетяна Василівна
(кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 9
. - С. 511-518 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика науки
Економіка науки
Кл.слова (ненормовані):
Басса модель
--
маркетинговое моделирование
--
маркетингове моделювання
--
диффузионные процессы
--
дифузіні процеси
--
инновационные продукты
--
іноваційні продукти
--
попит на інноваційний продукт
--
спрос на инновационный продукт
--
поведение потребителей
--
поведінка споживачів
--
модель Басса
--
оптимальные
рекламные
стратегии
--
оптимальні рекламні стратегії
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
Анотація:
Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Манжос, Тетяна Василівна
(кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ;).
Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 401-407 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.23ві + 65.012.2в6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Макроэкономика
Макроекономіка
Маркетинговое моделирование
Маркетингове моделювання
Кл.слова (ненормовані):
Баса модель
--
диффузия инноваций
--
дифузія інновацій
--
инновационный продукт
--
інноваційний продукт
--
макроуровень
--
макрорівень
--
модель Баса
--
оптимальные
рекламные
стратегии
--
оптимальні рекламні стратегії
--
финансирование рекламы
--
фінансування реклами
--
рыночная сегментация
--
ринкова сегментація
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
экономическое прогнозирование
--
економічне прогнозування
Анотація:
Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Мельник, Ольга Олександрівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри вищої математики Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ;)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)