Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оптимальные рекламные стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 511-518 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

Кл.слова (ненормовані):
Басса модель -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- диффузионные процессы -- дифузіні процеси -- инновационные продукты -- іноваційні продукти -- попит на інноваційний продукт -- спрос на инновационный продукт -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- модель Басса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ;).
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 401-407 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23ві + 65.012.2в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Маркетинговое моделирование

   Маркетингове моделювання

Кл.слова (ненормовані):
Баса модель -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- инновационный продукт -- інноваційний продукт -- макроуровень -- макрорівень -- модель Баса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- финансирование рекламы -- фінансування реклами -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- рыночный спрос -- ринковий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мельник, Ольга Олександрівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри вищої математики Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ;)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)