Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=опанування дійсності<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Борисенко, Є. О.
(доцент кафедри соціально-економічних дисциплін Харківського гуманітарно-педагогічного інституту).
Рефлексія як засіб об'єктивного
опанування
дійсності
/ Є. О. Борисенко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 2
. - С. 33-37. - Бібліографія : С.37 : 13 назв
УДК
1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
действительность
--
дійсність
--
інтелектуальна рефлексія
--
опанування
дійсності
--
освоение действительности
--
психологическая рефлексия
--
психологічна рефлексія
--
рефлексивна свідомість
--
рефлексивное сознание
--
рефлексия философская
--
рефлексія філософська
--
самопізнання
--
самопознание
--
самосвідомість особистості
--
самосознание личности
Анотація:
Метою статті є аналіз основних теоретичних підходів щодо визначення змістової суті рефлексії та її функціональних типів.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Зайцева, Л. І.
Принципи
опанування
природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы
--
дидактичні принципи
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
навчальна діяльність
--
навчальна ситуація
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
опанування
дійсності
--
освоение действительности
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне моделювання
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
учебная деятельность
--
учебная ситуация
--
учебный процесс
--
целостная педагогика
--
цілісна педагогіка
--
шестилетки
--
шестилітки
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини.
Опанування
природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.
Перейти к внешнему ресурсу:
Принципи
опанування
природних об'єктів дітьми
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)