Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=одаренность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Кондратенко, Лариса.
    Михайло Якович Басов про людину як активного діяча в середовищі / Л. Кондратенко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 42-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- біографії педагогів -- поведінка людини -- активна життєва позиція -- обдарованість -- загальна розумова обдарованість -- спеціальна обдарованість -- психологічний розвиток дитини -- процес діяльності людини -- середовище-організм-процес діяльності -- діяльнісний підхід в психології -- активна діяльність -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- биографии педагогов -- поведение человека -- активная жизненная позиция -- обдарованность -- общая умственная одаренность -- специальная одаренность -- психологическое развитие ребенкаактивная деятельность


Дод.точки доступу:
Басов, Михайло Якович (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Волощук, Валентина (старший науковий співробітник Інституту обдарованої дитини АПН України).
    Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості / В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- здібності людини -- задатки людини -- індивідуальний склад здібностей -- індивідуально-психологічні особливості -- психічні функції -- обдарованість людини -- интеллектуальная одаренность -- способности человека -- задатки человека -- индивидуальный склад способностей -- индивидуально-психологические особенности -- психические функции -- одаренность человека
Анотація: У статті з позицій феномену "психічна функція" розкривається місце здібностей у психологічній структурі людської обдарованості.


Дод.точки доступу:
Волощук, Іван (доктор педагогічних наук; доцент; вчений секретар Відділення вищої освіти АПН України); Шепотько, Віктор (доцент; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Килівник, Наталія (вчитель математики ліцею; спеціаліст першої категорії; заступник директора ліцею з науково-методичної роботи).
    Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку / Н. Килівник, Ю. Губіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 33-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
творча обдарованість -- науково-дослідна діяльність -- ліцейське наукове товариство -- творчі об'єднання старшокласників -- навчальний процес -- творческая одаренность -- научно-исследовательская деятельность -- лицейское научное общество -- творческие объединения старшеклассников -- образовательный процесс
Анотація: Розглядаються питання розвитку творчої обдарованості учнів засобами науково-дослідницької діяльності. Наукове керівництво є однією з ефективних моделей збагачення змісту освіти.


Дод.точки доступу:
Губіна, Юлія (вчитель математики ліцею; спеціаліст першої категорії); Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Порох, Людмила (директор гімназії "Міленіум" № 318; заслужений працівник освіти України).
    Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект / Л. Порох, Н. Осінна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 39-42 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- гимназии -- обдарованість -- одаренность -- обдаровані діти -- одаренные дети -- типи здібностей -- типы способностей -- здібні діти -- способные дети -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інноваційні процеси -- инновационные процессы
Анотація: Викладено досвід діяльності гімназії "Міленіум" № 318 щодо вивчення проблеми обдарованості дітей, виявлення та розвитку їх здібностей, створення умов для надання учням можливості проявити себе в різних галузях науки, мистецтві, спорті.


Дод.точки доступу:
Осінна, Надія (заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії "Міленіум" № 318); Міленіум, гімназія № 318 \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бродська, Ольга (директор Кримського республіканського позашкільного навчального закладу "Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді").
    Система організації дослідницької діяльності учнів : з досвіду роботи Кримського республіканського позашкільного навчального закладу "Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді / О. Бродська, Н. Мішньова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Крим

    Украина

    Крым

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность учащихся -- організація дослідницької діяльності -- организация исследовательской деятельности -- дослідницька поведінка -- исследовательское поведение -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- еколого-натуралістичні центри -- эколого-натуралистические центры -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- обдарованість особистості -- одаренность личности -- опыт работы центров -- досвід роботи центрів
Анотація: Розкрито досвід роботи зі створення системи організації дослідницької діяльності учнів, яку було проведено з 2000 до 2011 року КРЦЕНТУМ і котра дає сьогодні високі результати. Звертається увага на розвиток творчих здібностей та обдарованості підростаючого покоління як на основне завдання позашкільних закладів освіти.


Дод.точки доступу:
Мішньова, Наталія (методист Кримського республіканського позашкільного навчального закладу "Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді"); Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, позашкільний навчальний заклад \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Давиденко, А. А.
    Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 78-85. - Література : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гармонизация -- детское творчество -- дитяча творчість -- здібності -- одаренность личности -- способности и одаренность -- творча обдарованість -- творческая одаренность -- творческое развитие личности -- творчество детей -- творчий розвиток особистості -- творчість дитей
Анотація: Розглядаючи проблематику розвитку обдарованості дитини до творчості, автор доводить, що творчість є процесом гармонізації системи й це слід класти в основу розвитку творчих здібностей дитини.


Знайти схожі

7.


    Чумаченко, О. П. (аспірантка Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв).
    Аналіз трансформації теоретичних основ поняття творчої діяльності у філософських напрямках ХІХ - ХХ сторіччя / О. П. Чумаченко // Грані. - 2011. - № 5. - С. 85-89. - Література : С.89 : 7 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- креативність -- креативность -- творческие способности -- суб'єкт творчості -- субъект творчества -- творча діяльність -- творча здатність -- творческая деятельность -- творческая одаренность -- творчі здібності
Анотація: Стаття присвячена аналізу процесу трансформації теоретичних основ поняття творчої діяльності у філософських напрямках 19 - 20 ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
74.9
Р 93


    Рыбалка, В. В.
    Коммуникативное взаимодействие матери и ребенка как фактор развития его одаренности / В. В. Рыбалка // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 31-39. - Библиогр. в конце ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.9
Рубрики: Семейная педагогика
   Сімейна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
детская одаренность -- дитяча обдарованість -- семейная педагогика -- сімейна педагогіка -- общение матери и ребенка -- спілкування матері та дитини -- личность матери -- особистість матері
Анотація: Рассмотрены материнские задатки, способности и таланти женской личности, актуализация которых в неутомимой жизненном и духовном труде материнской души и рук приводит к непосредственному их усвоению душой и телом ребенка, как стартовых идеалов и образцов развития его первичных способностей к успешной жизни, детской одаренности, базовой по отношению ко всем другим видам одаренности как предпосылки общего жизненного успеха.


Дод.точки доступу:
Коменский, Ян Амос (педагог; общественный деятель ; 1592-1670) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Мисовська, Галина (науковий співробітник інституту обдарованої дитини НАПН України).
    Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдарована дитина -- одаренный ребенок -- типи обдарованості дитини -- типы одаренности ребенка -- розумова обдарованість -- умственная одаренность -- творча обдарованість -- творческая одаренность -- види обдарованості -- виды одаренности -- класифікація обдарованості -- классификация одаренности -- інформаційна підготовка -- информационная подготовка -- інформаційні технології навчання -- информационные технологии обучения -- наукові погляди -- научные взгляды
Анотація: Аналізуються особливості інформаційної підготовки обдарованої дитини,, що є процесом засвоєння засвоєння особистістю ключових знань, умінь і навичок зі створення, обробки й обміну інформацією із застосуванням комп'ютерної техніки та інших електронно-обчислювальних приладів. Розглянуто питання про залежність потреби в інформаційній підготовці від типу обдарованості дитини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.9.pdf

Знайти схожі

10.


    Тесленко, В. В. (головний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент).
    Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   История образования

   Історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість дітей -- концепції обдарованості -- розвиток обдарованості -- феномен обдарованості -- природа обдарованості -- здібності дітей -- задатки дітей -- діагностика обдарованості -- загальна обдарованість -- спеціальна обдарованість -- творчість особистості -- наукові концепції обдарованості дітей -- історія педагогіки -- теорія педагогіки -- одаренность детей -- концепции одаренности -- развитие одаренности -- феномен одаренности -- природа одаренности -- способности детей -- задатки детей -- диагностика одаренности -- общая одаренность -- специальная одаренность -- творчество личности -- научные концепции одаренности детей -- история педагогики -- теория педагогики
Анотація: Аналізується палітра поглядів мислителів та учених на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах. Особлива увага при цьому приділяється розвитку цієї ідеї та практичного її втілення у вітчизняному науковому і освітньому просторі. Представлено сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні, наголошено на необхідності подальшої системної наукової роботи у цьому напрямі.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)