Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обучающие технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кушнір, Василь (професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
    інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в052
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Росія
    Україна

    Россия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- унікальне створіння -- навчальні технології -- структурована інформація -- інсайт -- цілеспрямована діяльність -- самоосвіта -- життєвий досвід -- розвиток творчості -- формування творчості -- соціальний досвід -- навчальна задача -- смислово-самантичний простір -- творчі здібності учнів -- обдаровані учні -- математично обдаровані учні -- свобода личности -- уникальное создание -- обучающие технологии -- целенаправленная деятельность -- самообразование -- жизненный опыт -- развитие творчества -- формирование творчества -- творческие способенности учеников -- одаренные ученики -- математически одаренные ученики
Анотація: Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование
   Освіта

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
информационная деятельность -- інформаційна діяльність -- документоведение -- документознавство -- информационно-технологические средства образования -- інформаційно-технологічні засоби освіти -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- компетентностный подход -- компетентнісний підхід -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- обучающие технологии -- навчаючі технології -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты -- професійні стандарти -- студенты-документоведы -- студенти-документознавці -- технические средства -- технічні засоби -- учебный процесс -- навчальний процес
Анотація: Предметом дослідження є теоретичний аспект використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. У дослідженні застосовано сукупність наукових методів і підходів, у т. ч. системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Як результ визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної діяльності та методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Зрроблено висновки, що розвиток технічних засобів у навчанні студентів документознавців - це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сферу документознавства, в на-вчально-виховний процес - є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв'язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу, не потрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим, реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних пе-дагогічних успіхів. У ряді підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають знаходитись педагогічна, ширше - соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які як і в інших галузях суспільного виробництва, про-кладають дорогу практиці. Зважаючи на це ми й обрали проблему інноваційного розвитку у якості об'єкта самостійного теоретичного аналізу

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)