Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательное пространство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


    Пальчук, М. І.
    Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 38-49. - Бібліографія : С.47-49 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интеграция образования -- интернационализация образования -- інтеграція освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Европейском Союзе -- образование и глобализация -- образование и рынок труда -- образовательное пространство -- освіта в Європейському Союзі -- освіта і глобалізація -- освіта і ринок праці -- освітній простір -- професійна освіта -- профессиональное образование -- стратегическое развитие -- стратегічний розвиток
Анотація: Розглянуті проблеми впливу глобалізаційних процесів на розвиток професійної освіти в умовах загальноєвропейської інтеграції. Розкриті особливості розвитку системи професійної освіти в країнах ЄС. Обгрунтована необхідність орієнтації професійної освіти на світовий ринок праці.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

2.


   
    Прес-служба МОН інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 3-4
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2010 р., травень-липень

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Китай

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- міжнародне спвіробітництво -- науково-технічне співробітництво -- освітній простір -- высшее образование -- международное сотрудничество -- научно-техническое сотрудничество -- образовательное пространство
Анотація: Підведено підсумки роботи в галузі освіти України за травень-липень 2010 року.


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Радионова, Н. В. (профессор кафедры философии Харьковского нацыионального педагогического ун-та им. Г. Сковороды).
    Ценностные ориентации в культурно-образовательном пространстве Слобожанщины ХІХ века / Н. В. Радионова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 53-55. - Бібліографія : С.55 : 3 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.3(4/8)
Рубрики: Філософія, 19 ст.
   Философия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
история культуры -- история философии -- історія культури -- історія філософії -- межкультурное взаимодействие -- міжкультурна взаємодія -- образовательное пространство -- освітній простір -- Слобожанщина -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації
Анотація: Посвящено описанию доминирующих ценностных ориентаций в культуре Слобожанщины 19 в., роли Харьковского университета в культурном поле региона и в формировании мультикультурных связей на Слобожанщине.


Дод.точки доступу:
Харківський університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\

Знайти схожі

4.


    Ярошенко, Тетяна (віце-президент з інформаційного забезпечення та директор наукової бібліотеки Національного університету "Києво-Могилянська академія"; виконавчий директор проекту ElibUkr; керівник секції універсітетських бібліотек Української Бібліотечної Асоціації; кандидат інформаційних наук).
    Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 47-51. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
наукові комунікації -- научные комуникации -- наукова спільнота -- научное содружество -- освітній простір -- образовательное пространство -- моделі наукової комунікації -- модели научной комуникации -- відкритий доступ -- открытый доступ -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронні архіви -- электронные архивы -- проекти -- наукова інформація -- научная информация
Анотація: Розвиток відкритих електронних архівів та відкритих електорнних журналів українських університетів розглядається як одна із складових подальшого розвитку науки, освіти та суспільства, інтеграції України до світової академічної спільноти

Перейти к внешнему ресурсу: Відкритий доступ - шлях до присутності України

Дод.точки доступу:
Електронна бібліотека України: Створення центрів знань в університетах України, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

6.


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліографія : С.69-70 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- качество высшего образования -- качество образования -- навчання -- образование Украины -- образовательное пространство -- обучение -- освіта України -- освітній простір -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентам великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Знайти схожі

7.


    Приходченко, К. І.
    Підхід до організації навчально-виховного процесу з погляду середовища: теоретичний аспект / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 17-31. - Бібліографія : С.29-31 : 34 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховне середовище -- воспитательная среда -- инновационная система -- інноваційна система -- навчально-виховний процес -- образовательная среда -- образовательно-воспитательная среда -- образовательное пространство -- организация учебно-воспитательного процесса -- організація навчально-виховного процесу -- освітнє середовище -- освітній простір -- освітньо-виховне середовище -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Порушено проблему теорії дослідження визначення "середовище", яке розглядають як інноваційно-комунікативну технологічну систему. Визначилася тенденція до розуміння понять "середовище", "простір" як синонімів. Створення освітньо-виховного середовища ве де до оновлення в розвитку, виступає осередком освіти й виховання. За своєю суттю технологія створення творчого освітньо-виховного середовища є інноваційною, вона сприяє формуванню нового типу людини.


Знайти схожі

8.


    Пожарська, Наталія Михайлівна (аспірантка Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Ризики трансформації сучасної системи освіти в засіб відчуження / Наталія Михайлівна Пожарська // Грані. - 2012. - № 2. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 13 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- відчуження -- высшие учебные заведения -- духовне відчуження -- духовное отчуждение -- образование -- образовательное пространство -- освіта -- освітній простір -- отчуждение -- творчество -- творчість -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор розглядає феномен віджучення і окреслює підходи до вивчення даного феномену саме в системі освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Марченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; докторант Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С Сковороди).
    "Формула прогресу" для освітнього простору ХХІ століття / О. В. Марченко // Грані. - 2011. - № 6. - С. 36-39. - Бібліографія : С. 39 : 4 назви
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- модели образования -- моделирование -- моделі навчання -- моделювання -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образовательное пространство -- освітній простір -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Радикальні соціально-економічні перетворення на етапі становлення інформаційного суспільства актуалізують потребу у системному дослідженні змістових та структурних особливостей простору освіти. Експлікація у проблемне поле філософії освіти досвіду тео ретичного моделювання, зокрема концепції суспільного розвитку О. Панаріна, дозволить обгрунтувати визначальні стратегії модернізації освітньої теорії і практики у сучасних умовах.


Дод.точки доступу:
Панарин, Александр Сергеевич (политолог; доктор философских наук ; 1940-2003) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Шабаєва, Л. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Комунікативні практики у сучасному освітньому просторі: теоретико-методологічні засади / Л. М. Шабаєва // Грані. - 2012. - № 4. - С. 97-100. - Бібліографія : С.100 : 9 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные практики -- комунікативні практики -- методология образования -- методологія освіти -- навчально-педагогічна комунікація -- образовательное пространство -- освітній простір -- педагогическая коммуникация -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто особливості сучасного освітнього простору, дається характеристика комунікативним практикам, які можуть використовуватися в сучасному освітньому просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)