Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=образование в Казахстане<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)