Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обдаровані учні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Кушнір, Василь (професор кафедри педагогіки Кіровоградського педагогічного університету імені Володимира Ванниченка; доктор педагогічних наук).
    інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 9 - 16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в052
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Росія
    Україна

    Россия

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- унікальне створіння -- навчальні технології -- структурована інформація -- інсайт -- цілеспрямована діяльність -- самоосвіта -- життєвий досвід -- розвиток творчості -- формування творчості -- соціальний досвід -- навчальна задача -- смислово-самантичний простір -- творчі здібності учнів -- обдаровані учні -- математично обдаровані учні -- свобода личности -- уникальное создание -- обучающие технологии -- целенаправленная деятельность -- самообразование -- жизненный опыт -- развитие творчества -- формирование творчества -- творческие способенности учеников -- одаренные ученики -- математически одаренные ученики
Анотація: Про дослідження положень, особливості задачних ситуацій і задач та діалогічні стосунки між учителем та математично обдарованими учнями, між самими учнями.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій (доцент кафедри ОТПМ Кіровоградського національного технічного університету; кандидат технічних наук); Рожкова, Наталія (викладач кафедри іноземної філософії Кіровоградського національного університету імені Володимира Винниченка); Рубінштейн, С. \о нем\; Теплов, Б. \о нем\; Бахтін, М. \о нем\; Роменець, В. \о нем\; Дружинін, В. \о нем\; Крутецький, Б. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ткачова, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 14-18 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічні засади -- аксиологические основы -- організація навчання -- организация обучения -- освітні цінності -- образовательные ценности -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- здібні цчні -- способные дети -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Визначено аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. Охарактеризовано групи осоновних освітніх цінностей, що складають теоретичну основу реалізації навчально-виховного процесу в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. розкрито специфіку організації навчання здібних і обдарованих учнів на засадах цих цінностей.


Дод.точки доступу:
Ткачов, Артем (кандидат педагогічних наук; доцент)

Знайти схожі

3.


    Клочко, Анатолій (кандидат педагогічних наук; проректор по службі).
    Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 19-23 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
здібні учні -- способные ученики -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- феноменологічний та онтологічний підходи -- феноменологический и онтологический подходы -- академічно обдарованя діти -- академически одаренные дети -- інтелектуально обдаровані діти -- интеллектуально одаренные дети -- творчо обдаровані діти -- творчески одаренные дети -- проекти -- початкова школа -- начальная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Охарактеризовано феноменологічний та онтологічний підходи до визначення поняттєво-термінологічного апарату проблеми здібностей, обґрунтовано доцільність навчання здібних і обдарованих учнів у контексті онтологічного підходу. Розкрито сутність понять "обдарована дитина", "академічно обдаровані діти", "інтелектуально обдаровані діти", "творчо обдаровані діти". Виявлено особливості розвитку мотиваційної, когнітивної та психосоціальної сфер особистості здібної та обдарованої дитини, причини її соціальної і шкільної дезадаптації.


Дод.точки доступу:
Холтобіна, Олександра (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики професійної освіти); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Діденко, Тетяна (вчитель української мови і літератури; вчитель-методист).
    Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 25-31 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість учнів -- одаренность учеников -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- талановиті діти -- талантливые дети -- технології навчання учнів -- технологии обучения детей -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська мова та література -- украинский язык и литература -- уроки української мови -- уроки украинского языка -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учеников -- групова робота учнів -- групповая работа учеников -- грамотність учнів -- граммотность учеников -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- задания международных конкурсов -- завдання міжнародних конкурсів
Анотація: Висвітлено деякі аспекти роботи вчителів української мови та літератури з обдарованими учнями в навчальному закладі, наведено зразки пізнавальних і творчих завдань з олімпіади та різноманітних конкурсів.


Знайти схожі

5.


    Даниленко, Георгій (доктор медичних наук; професор; завідувач кафедри гігієни та соціальної медицини; керівник групи медико-психологічного супроводу науково-педагогічного проекту "Інтелект України").
    Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальні компетентності -- здоровьесохраняющие компетентности -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- психічний розвиток дитини -- психическое развитие ребенка -- психолого-педагогічні компетентності -- психолого-педагогические компетентности -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- анкетування -- анкетирование
Анотація: Обгрунтовано умови взаємодії навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності. За результатами дослідження встановлено суттєві відмінності у сприйнятті характеру організації життєдіяльності учнями п'ятих класів та їх батьками. Визначено, що у батьківських сосунках з академічно здібними учнями п'ятих класів переважають взаємини кооперації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\14.pdf

Дод.точки доступу:
Щербакова, Олена (кандидат психологічних наук; науковий співробітник відділу гігієни дітей шкільного віку та підлітків; психолог групи медико-психологічного супроводу науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Щербаков, Олександр (директор); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

6.


    Холтобіна, Олександра (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний універсистет імені Г. С. Сковороди).
    Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єва, В. Зданюк // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 60-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- здоров'язбережувальні освітні технології -- здоровьесохраняющие образовательные технологии -- комплексні вправи -- комплексные упражнения -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты
Анотація: Висвітлено сутність понять "здоров'язбереження" і "здоров'язбережувальні освітні технології". Узагальнено погляди сучасних науковців щодо їх трактування. Схаракетризовано досвід застосування здоров'язбережувальних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України. Запропоновано практичні розробки комплексів вправ, що можуть застосовуватися на уроках у проектних класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\15.pdf

Дод.точки доступу:
Юр'єва, Катерина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди); Зданюк, Вадим (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

7.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- коуч-сесії -- коуч-сессии -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- готовність до роботи з обдарованої дитиної -- готовность к работе с одаренными детьми
Анотація: Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf

Дод.точки доступу:
Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\

Знайти схожі

8.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 30-33 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- закономірності формування готовності вчителів -- закономерности формирования готовности учителей -- принципи формування готовності вчителів -- принципы формирования готовности учителей -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- вчителі початкових шкіл -- учителя начальных школ -- класифікація закономірностей навчання -- классификация закономерностей обучения -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- робота з обдарованими учнями -- работа с одаренными учениками
Анотація: Представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Здійснено сутнісний аналіз категорій "закон", "закономірність", "принцип", наведено наявні класифікації педагогічних закономірностей та відповідних їм принципів. Схарактеризовано детермінантні, атрибутивні та продуктивні закономірності досліджуваного процесу та принципи, в яких вони втілюються.


Знайти схожі

9.


    Ткач, Ірина Олександрівна (вчитель-методист; викладач зарубіжної літератури.художньої куль тури та образотворчого мистецтва).
    Робота в Малій академії наук - шлях розвитку юних талантів / Ірина Ткач // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 7-8. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
академически одаренные ученики -- академічно обдаровані діти -- дослідницька діяльність учнів -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- исследовательская деятельность учащихся -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- одарённые учащиеся -- педагогический опыт -- педагогічний досвід -- работа с одарёнными детьми -- работа с одаренными учениками -- робота з обдарованими дітьми -- робота з обдарованими учнями
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи з обдарованими учнями з вивчення зарубіжної літератури в Малій академії наук.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\; Малая академия наук \о ней\

Знайти схожі

10.


    Андрієнко, Наталія (методист; Навчально-методичний центр психологічної служби відділу освіти Харківської районної адміністрації).
    Соціалізація обдарованих школярів : н. Андрієнко ; програма "Робота соціального педагога щодо супроводу соціалізації обдарованих учнів" / Н. Андрієнко, К. Бєляєва // Соціальний педагог (шкільний світ). - 2017. - № 2. - С. 9-30 : табл. - Бібліогр.: с. . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Соціальна педагогіка

   Социальная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагоги -- социальные педагоги -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- соціалізація обдарованих учнів -- социализация одаренных учащихся -- робота соціальних педагогів -- работа социальных педагогов -- навчальні програми -- учебные программы -- робота соціальних педагогів з батьками -- работа социальных педагогов с родителями
Анотація: Соціалізація обдарованих школярів - надзвичайно важлива складова діяльності соціального педагога. Про роль соціального педагога-початківця, важливість рівня його професіоналізму та напрями діяльності у взаємодії з обдарованими дітьми йдеться у матеріалі цієї статті. Також запропоновано програму щодо організації супроводу дітей цієї категорії.


Дод.точки доступу:
Бєляєва, Карина (психолог-методист; Безлюдівський юридичний ліцей ім. Героя Радянського Союзу І. Я. Підкопая; Харківська область)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)