Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=неологія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Тараненко, О. О.
Формування нової системи соціальних цінностей і пріоритетів українського суспільства (на матеріалах української мови кінця ХХ - початку ХХІ ст.). ІІ / О. О. Тараненко> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2012. -
№ 5
. - С. 13-40. - Примітки посторінкові : 30 назв
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход в лингвистике
--
аксіологічне значення
--
аксіологічний підхід в мовознавстві
--
идеологизированный дискурс
--
идеологизация языковых проблем
--
идеологическая лексика
--
ідеологізація мовних питань
--
лексика общественно-политическая
--
лексика суспільно-політична
--
лексика украинского языка
--
українська лексика
--
мова і національно-політичні процеси
--
мова і політика
--
мова і суспільство
--
неологизмы в украинском языке
--
неология
--
неологізми
--
неологія
--
политический дискурс
--
політичний дискурс
--
социальные ценности
--
социолингвистика
--
соціолінгвістика
--
украинский язык
--
українська мова
--
цінності
--
язык и государство
--
язык и идеология
--
язык и национальная культура
--
язык и общество
--
язык и политика
Анотація:
Розглядаються основні тенденції номінативно-аксіологічної переорієнтації в розвитку лексико-фразеологічного складу, системи словотворчих засобів та арсеналу стилістичних засобів української мови кінця ХХ - початку ХХІ ст., яка відбувається на самперед у суспільно-політичній та суспільно-економічній тематичних сферах.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Архангельська, А. М.
Фемінні інновації в новітньому українському назовництві / А. М. Архангельська> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2014. -
№ 3
. - С. 34-50. - Примітки посторінкові : 59 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
гендерна лінгвістика
--
гендерная лингвистика
--
украинская лексикография
--
маскулинитивы
--
маскулінізми
--
названия женщин
--
назви жінок
--
назви осіб
--
наименования женщин и мужчин
--
неологизмы в украинском языке
--
неология
--
неологізми в української мові
--
неологія
--
номинация
--
номінація
--
словари неологизмов
--
словари украинского языка
--
словники української мови
--
словообразование украинского языка
--
словотвір української мови
--
украинский язык
--
українська лексикографія
--
украинская лексикография
--
українська мова
--
феминитивы
--
фемінітиви
Анотація:
Здійснено аналіз лексикографічної фіксації новітніх назв осіб жіночої статі в наявних словниках неологізмів початку 21 ст. та представлено результати вивчення автором громадської думки колективу мовців щодо явища фемінізації в актуальному українському мовленні.
Знайти схожі
>
3.
Чупріна, Н. В.
Науково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії моди [Электронный ресурс] / Н. В. Чупріна, А. Г. Шаповал, Н. В. Яценко> // Технології та дизайн. - 2016. -
№ 3
: ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a67/68
Рубрики:
Легка промисловість в цілому
Легкая промышленность в целом
Кл.слова (ненормовані):
мода
--
індустрія моди
--
методи творчості
--
неологія
--
соціальні опитування
--
индустрия меды
--
методы творчества
--
неология
--
социальные опросы
--
наводные вопросы
Анотація:
Розглядається ряд наукових методів, які можна застосовувати під час творчої роботи, оскільки вони допомагають підвищити рівень генерування ідей, образного мислення та творчих пропозицій. На сьогоднішній день у світі існує безліч професій, які базуються на елементі креативного мислення (наприклад, галеристи, фрі-лансери, стилісти, дизайнери різнопрофільних галузей (дизайн житла, одягу, WEB) та ін.). На професійному рівні роботи є зайвим покладатись лише на такий чинник як натхнення, а тому слід урізноманітнювати творчий потенціал науковими методами творчості. Оскільки дані методи найчастіше застосовуються у сфері модної індустрії, було розглянуто ряд одних з найефективніших методів творчості на прикладі проектування колекції одягу.
Рассматривается ряд научных методов, которые можно применять во время творческой работы, поскольку они помогают повысить уровень генерирования идей, образного мышления и творческих предложений. На сегодняшний день в мире существует множество профессий, основанных на элементе креативного мышления (например, галлеристы, фри-лансеры, стилисты, дизайнеры разно профильных отраслей (дизайн домов, одежды, WEB) и др.). На профессиональном уровне работы является лишним полагаться только на такой фактор как вдохновение, а потому следует разнообразить творческий потенциал научными методами творчества. Поскольку данные методы чаще всего применяются в сфере модной индустрии, был рассмотрен ряд одних из самых эффективных методов творчества на примере проектирования коллекции одежды.
The article deals with a number of scientific methods that can be used during the creative work, as they help to increase the level of generating ideas, figurative thinking and creative suggestions. Today there are a lot of professions in the world, based on the creative thinking element (for example, gallerist, free-Lancer, stylist, designers of different sectors (design of houses, clothing, the WEB), and others.). At the professional level of the work is bad to rely on the factor of inspiration, so that`s why is good to diversify the creative potential by scientific methods of creativity. Because most of these methods are used in the fashion industry, was considered a number of some of the most effective methods of creative work by the example of clothing collection design.
Дод.точки доступу:
Шаповал, А. Г.; Яценко, Н. В.
Знайти схожі
>
4.
Тараненко, О. О.
Тенденції до "елітаризації" як один з напрямів розвитку української літературної мови новітнього періоду (кінець ХХ - початок ХХІ ст.) / О. О. Тараненко> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2017. -
№ 4
. - С. 65-80. - Примітки посторінкові : 33 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дескриптивні норми
--
дескриптивные нормы
--
елітарність
--
инновации в языке
--
інновації в мові
--
культура мови
--
культура речи
--
мовна елітарність
--
мовний пуризм
--
мовні норми
--
неология
--
неологія
--
прескриптивні норми
--
прескриптивные нормы
--
украинский литературный язык
--
украинский язык
--
українська літературна мова
--
українська мова
--
элитарность
--
языковая элитарность
--
языковой пуризм
--
языковые нормы
Анотація:
У комплексу сучасних процесів розбудови української літературної мови на оновлюваних нормативно-стилістичних засадах автор розглядає тенденції до її елітаризації - з одного боку, до формування її стильового оборазу в бік більшої вишуканості ( включно з європеїзацією) і книжності, а з другого - в напрямі посилення її регулярності і правильності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)