Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=національна система освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Стрілець, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка).
    Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- національна система освіти -- национальная система образования -- реформування освіти -- реформирование образования -- європейська система освіти -- европейская система образования
Анотація: Розглянуто актуальні зміни в системі освітніх стандартів вищої школи України, зумовлені процесами реформування вищої освіти в контексті реалізації принципів Болонської конвенції. Висвітлено особливості освітніх стандартів нового покоління та окреслено проблеми стандартизації у сфері освіти, зокрема пов'язані зі збереженням українських традицій на шляху до європейського освітнього простору.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Международная стандартная классификация образования \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в європейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України; кандидат технічних наук; доцент).
    Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 3. - С. 16-38 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національні моделі модернізації освіти -- национальные модели модернизации образования -- національна система освіти -- национальная система образования -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація освіти -- модернизация образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кращі університети країн СНД -- лучшие университеты стран СНГ -- державні стандарти вищої освіти -- государственные стандарты образования -- європейські стандарти освіти -- европейские стандарты образования -- людський фактор -- человеческий фактор -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- якість людського потенціалу -- качество человеческого потенциала -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- триєдина структура цілей -- триедина структура целей -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- поняттєво-термінологічний апарат НРК -- понятийно-терминологический аппарат НРК
Анотація: Розглядаються концептуальні підстави розробки Національної рамки кваліфікацій в Україні. Детально розглянутий процес формування й висування цілей при розробці НРК, її втіленні в реальному результаті діяльності й смислоутворюючий зміст практики впровадження рамки в Україні.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікації \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кремень, Василь Григорович (доктор філософських наук; професор; Президент НАПН України; академік НАН України та НАПН України; Заслужений діяч науки і техники України).
    Інноваційні аспекти освітньої діяльності / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

   Инновации в образовании

   Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти -- зміст освіти -- інновації в освіті -- освітня діяльність -- науково-технічна творчість -- філософія освіти -- концепція стійкого розвитку -- национальная система образования -- содержание образования -- инновации в образовании -- образовательная деятельность -- научно-техническое творчество -- философия образования -- концепция устойчивого развития
Анотація: Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

4.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
    Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- воспитательный процесс -- превентивне виховне середовище -- превентивная воспитательная среда -- превентивне виховання -- превентивное воспитание -- виховне середовище -- воспитательная среда -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- моделі державно-громадського управління -- модели государственно-общественного управления -- система освіти -- система образования -- національна система освіти -- национальная система образования -- моніторинг освітнього середовища -- мониторинг образовательной среды -- принципи мониторингу -- принципы мониторинга
Анотація: Розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства.


Знайти схожі

5.


    Кремень, В. Г.
    Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационное образование -- інноваційна освіта -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- национальная система образования -- національна система освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- професійна освіта -- профессиональное образование -- развитие образования -- реформирование образования -- реформування освіти -- розвиток освіти -- середня освіта -- среднее образование
Анотація: Президент академії В.Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 4 квітня 2013 р., визначив необхідність швидкої власної модернізації Національної академії педагогічних наук з метою посилення інноваційності основної діяльності, підвищення рівня впливу на становлення інноваційной національної системи освіти, здатної в умовах нових викликів ефективно формувати особистість інноваційного типу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України \о ней\; Национальная академия педагогических наук Украины \о нем\

Знайти схожі

6.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу дослідження підготовки вчителів).
    Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіти -- STEM-образование -- поліфункціональні уроки -- полифункциональные уроки -- обдаровані діти -- одаренные дети -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- національна система освіти -- национальная система образования -- критичне мислення -- критическое мышление -- когнітивний розвиток -- когнитивное развитие -- дивергентність -- дивергентность -- ідентифікація -- идентификация -- конвергентність -- конвергентность -- суб'єкт-суб'єктні відносини -- субъект-субъектные отношения
Анотація: Розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямований на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому - на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\13.pdf

Дод.точки доступу:
Кіян, Ольга (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

7.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Парпан, У.
    Модернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України / У. Парпан // Вісник / Львів. політехн. - Львів : Львівська політехніка, 2017. - № 865: Юридичні науки. - С. 296-302. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Права людини
   Права человека

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
національна система освіти -- национальная система образования -- вища освіта -- высшее образование -- інтелектуальна діяльність -- интеллектуальная деятельность -- модернізаційні процеси освіти -- модернизационные процессы образования


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Солопова, Т. Г.
    Основні тенденції розвитку освіти в Україні / Т. Г. Солопова // Сучасні технології в науці та освіті : Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 лютого 2020 р. м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ун-т Тохоку, Ун-т Хасану ІІ, Ун-т штату Канзас, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2020. - Ч. 2. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0162-3
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- європейська інтеграція -- европейская интеграция -- глобалізація -- глобализация -- національна система освіти -- национальная система образования -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования


Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. І. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Університет Тохоку; Університет Хасану ІІ; Університет штату Канзас; Вроцлавський університет науки та технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)