Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=национальные бренды<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Куосуван, Баворнлук
(викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Таиланд
Таїланд
Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки
--
внутрішні пасажиропаеревезення
--
воздушный транспорт
--
повітряний транспорт
--
избирательная регулярность
--
клиенты
--
клієнти
--
коммуникационные мотивации
--
комунакаційні мотивації
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
национальные
бренды
--
національні бренди
--
потребительская лояльность
--
споживча лояльність
--
задоволеність споживача
--
удовлетворенность потребителя
--
потребительская удовлетворённость
--
споживча задоволеність
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
социологические опросы
--
соціологічні опитуивання
Анотація:
Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)