Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=наукомістка продукція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Грабовецький, Б. Є. (кандидат економічних наук; доцент Вінницького національного технічного університету; м.Вінниця; Україна).
    Проблеми створення та ринку технічних нововведень / Б. Є. Грабовецький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в-5 + 65.422.5г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инноватика -- інноватика -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кривые роста -- криві росту -- маркетинг -- методы экспертных оценок -- методи єкспертних оцінок -- наукоемкая продукция -- наукомістка продукція -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- реальные инновационные продукты -- реальні інноваційні продукти -- стадии инновационных циклов -- стадії інноваційніх циклів -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- технические нововведения -- технічні нововведення -- технологические инновации -- технологічні інновації -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування -- экстраполяция тенденции -- екстраполяція тенденції
Анотація: Висвітлено проблеми створення і ринку нововведень на всіх стадіях повного інноваційного циклу. Описано особливості маркетингу наукомісткості продукції в умовах інноваційного менеджменту. Теоретичні положення досліджуваної проблематики розглянуто в контексті використання досвіду створення та ринку реального інноваційного продукту - засобів відображення інформації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шумпетер, Йозеф Алоиз (американский экономист; социолог; историк экономической мысли ; 1883-1950) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Агаева, Ханум Юсиф кызы (диссертант).
    Проблемы устойчивого развития предприятий нефтяного машиностроения Азербайджана и иновационные пути их решения [Текст] / Ханум Юсиф кызы Агаева // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 75-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.143
Рубрики: Економіка
   Економіка паливної промисловості, 2005-2015 рр.

   Экономика

   Экономика топливной промышленности, 2005-2015 гг.

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
нефтяная промышленность -- предприятия нефтяного машиностроения -- инновации в нефтяном машиностроении -- промышленные предприятия -- экономическое развитие предприятий -- наукоемкая продукция -- нафтова промисловість -- підприємства нафтового машинобудування -- інновації в нафтовому машинобудуванні -- промислове підприємство -- економічний розвиток підприємств -- наукомістка продукція
Анотація: Отмечена актуальность развития машиностроительного комплекса, а также обосновывается важность устойчивого развития промышленных предприятий. Рассматриваются текущее состояние в машиностроении Азербайджана, а также причины спада. Указаны причины дезинтеграции национальных машиностроительных предприятий из новых рынков оборудования для нефтяной промышленности. Перечислены основные конкуренты, не позволяющие местным предприятиям занять место на рынке, и основные покупатели национальной нефтяной промышленности.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)