Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=наочність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты -- відеофрагменти -- дошкільне виховання -- дошкільне навчання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчальне кіно -- наглядность обучения -- наочність навчання -- принципи навчання -- принципы обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебное кино
Анотація: У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з української мов і (у ВНЗ) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".


Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\

Знайти схожі

2.


    Крутько, Олена (аспірант Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Навчальне телебачення: погляд у минуле : на матеріалах фахових педагогічних видань України 50-80 років ХХ ст. / О. Крутько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання, 20 ст., 50-80-ті роки

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения, 20 ст., 50-80-ті роки

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- технические средства обучения -- наочність уроку -- научность урока -- навчальне телебачення -- учебное телевидение -- навчальний процес -- учебный процесс -- телеурок -- телевізійна передача -- телевизионная передача -- телевізори -- телевизоры -- фахові педагогічні видання -- специальные педагогические издания -- система виховання -- система воспитания -- засоби виховання -- способы воспитания
Анотація: Представлено результати аналізу змісту публікацій фахових педпгогічних видань України 50-80 років ХХ ст. присвячених питанням застосування навчального телебачення в освітньому процесі, визначення типових проблем, пов'язаних із запровадженням навчального телебачення та шляхів їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Щербакова, Т. О.
    Лексико-семантичне поле "Місто" в оповіданні М. Коцюбинського "Хвала життю!" [Електронний ресурс] / Т. О. Щербакова // Лінгвістика. - 2011. - № 1. - С. 199-203. - Режим доступу: http://195.248.185.225:82/jspui/bitstream/123456789/801/1/Sherbakova1.pdf. - В РЕПОЗИТАРІЇ
УДК
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КУ -- лексико-семантическое поле -- лексико-семантичне поле -- предметно-номинативная наглядность -- предметно-номінативна наочність -- фрейм -- троп -- эстетически маркированное определение -- естетично марковане означення

Перейти к внешнему ресурсу: В РЕПОЗИТАРІЇ

Дод.точки доступу:
Щербакова, Т. А.

Знайти схожі

4.


    Мозгова, Людмила (кандидат педагогічних наук; завідувач міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради).
    Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників [Текст] / Л.Мозгова // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 11. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- компетентнісне виховання -- гендерне виховання -- виховання старшокласників -- прочитання художнього твору -- засоби унаочнення -- украинская литература -- компетентностное воспитание -- гендерное воспитание -- воспитание старшеклассников -- прочтение художественного произведения -- средства наглядности
Анотація: Розглянуто педагогічний підхід до гендерного виховання старшокласників на уроках літератури.

Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Желіба, Олександр (кандидат педагогічних наук; доцент; ВО зав. кафедри права та методики викладання історико-юридичних дисциплін; м. Ніжин).
    Використання умовно-графічної наочності при вивченні історії України: дидактичні засади вивчення питання Російсько-французької війни 1812 року у 9 класі [Текст] / О. Желіба // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 33-35 : табл. - Бібліогр.: с. 35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- наочні посібники -- умовно-графічна наочність -- графіки -- діаграми -- логічні історичні схеми -- стрічки часу -- таблиці -- преподавание истории -- наглядные пособия -- условно-графические наглядные пособия -- графики -- диаграммы -- логические исторические схемы -- ленты времени -- таблицы
Анотація: Методичні рекомендації щодо використання та складання умовно-графічних наочних посібників на уроках історії на прикладі наочності до теми "Російсько-французька війна 1812 року".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Знайти схожі

6.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- електронні засоби навчання -- ефективність використання -- засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронные средства обучения -- эффективность использования
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

7.


    Лікевич, Людмила (учитель української мови і літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира).
    Комплексне застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури / Л. Лікевич // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 40-43. - Література : С.43 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються особливості застосування технічних засобів навчання на уроках української літератури, запропоновано методику використання мультимедійних графічних зображень як ефективного прийому запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Шульга, Олексій (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18).
    Застосування наочних методів навчання із використанням технічних засобів (ТЗН) на уроках історії [Текст] / О. Шульга // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 6. - С. 25-26. - Бібліогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- уроки історії -- технічні засоби навчання -- наочність -- наочне навчання -- учебные предметы -- история -- учебный процесс -- уроки истории -- технические способы обучения -- наочность -- наочное обучение -- учбові предмети -- історія -- методи навчання -- методы обучения
Анотація: Розробка та впровадження наочних методів навчання із використанням технічних засобів на уроках історії.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шульга , Антон (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Гуржій, А. М.
    Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Література : С. 31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- наглядные пособия -- наочність навчання -- способы обучения -- учебные наглядные пособия
Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\5.pdf

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)