Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=навчальні предмети<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
32
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-32
>
1.
Топузов, Олег
(доктор педагогічних наук; професор; заступник директора Інституту педагогіки АПН України).
Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу "Економічна і соціальна географія України" / О. Топузов, А. Шуканова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 33-40 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
географічна освіта
--
навчальні
предмети
--
економічні знання
--
учбові
предмети
--
навчально-пізнавальна діяльність учнів
--
формування економічних знань
--
методика викладання
--
географическое образование
--
учебные предметы
--
экономические знания
--
учебно-познавательная деятельность учеников
--
формирование экономических знаний
--
методика преподавания
Анотація:
Приклади реалізації авторського підходу, що містять методичні розробки організації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення окремих програмних тем курсу "Економічна і соціальна географія України".
Дод.точки доступу:
Шуканова, Анжела (старший викладач кафедри географії та краєзнавства Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка); Економічна і соціальна географія України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Зєня, Л.
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профільно орієнтоване навчання
--
старша школа
--
іноземні мови
--
учбові
предмети
--
освітнє середовище
--
навчальні
предмети
--
структура профільного навчання ІМ
--
профільні класи
--
профильное обучение
--
профильно ориентированное обучение
--
старшая школа
--
иностранные языки
--
образовательная среда
--
структура профильного обучения ИМ
--
профильные классы
Анотація:
Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Матяш, Надія
(провідний науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Аксіологічний підхід до формування в учнів основної школи біологічних знань про людину / Н. Матяш> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 32-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 20 ст.
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальнолюдські цінності
--
аксіологія
--
методологічні знання
--
конкретні знання
--
біологічні знання
--
навчальні
предмети
--
галузь біологічної науки
--
категорії цінностей
--
обмін речовин
--
абстракція життя
--
біосоціальна сутність
--
мораль
--
гуманістичні начала
--
общечеловеческие ценности
--
конкретные знания
--
биологические знания
--
учебные предметы
--
обмен веществ
--
отрасль биологической науки
--
биосоциальная сущность
Анотація:
Розгляд оксіологічного підходу до формування в учнів основної школи таких ціннісних категорій, як знання, життя, здоров'я, мораль.
Дод.точки доступу:
Смірнов, С.О. \о нем\; Слюсарев, Н.О. \о нем\; Жуков, С.В. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Дзоз, Віталіна
(доктор філософських наук; член-кореспондент Української Академії політехнічних наук; міністр освіти і науки АР Крим).
Досвід АР Крим щодо залучення молоді на державну службу та службу в органах місцевого самоврядування / В. Дзоз, В. Артеменко, В. Сидоров> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 49-54. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
342.55
ББК
67.400.7
Рубрики:
Право
Конституційно-правові основи місцевого самоврядування
Конституционно-правовые основы местного самоуправления
Україна
Украина
АР Крим
АР Крым
Кл.слова (ненормовані):
державна служба
--
государственная служба
--
органи місцевого самоврядування
--
органы местного самоуправления
--
молоді державні службовці
--
молодые государственные служащие
--
професійна орієнтація молоді
--
профессиональная ориентация молодежи
--
досвід регіонів
--
опыт регионов
--
підготовка державних службовців
--
подготовка государственных служащих
--
навчальні
предмети
--
учебные предметы
--
основи державного управління
--
основы государственного управления
--
соціологічні дослідження
--
социологические исследования
--
анкетування
--
анкетирование
Анотація:
Розглядаються проблеми залучення молоді на державну службу та службу в органах місцевого самоврядування в Автономній Республіці Крим та підготовки молоді за програмами професійного та спеціалізованого курсів.
Дод.точки доступу:
Артеменко, Володимир (кандидат геолого-мінералогічних наук; старший науковий співробітник; дійсний член (академік) Міжнародної академії наук екології, безпеки людини і природи; начальник Управління державної служби Головдержслужби України в АР Крим та м. Севастополі); Сидоров, Володимир (доктор філософії в галузі соціології; директор Кримського центру перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого саоврядування, установ та організацій при Раді міністрів АР Крим)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Вітченко, А. О.
(проректор Київського славістичного університету; доктор педагогічних наук; професор).
До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 2
. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
критерії і норми оцінювання
--
навчальні
предмети
--
викладання зарубіжної літератури
--
критерії оцінювання студентів
--
кредитно-модульна система навчання
--
критерії оцінки
--
норми оцінки
--
преподавание зарубежной литературы
--
учебные предметы
--
критерии оценивания студентов
--
критерии и нормы оценивания
--
кредитно-модульная систем обучения
--
критерии оценки
--
нормы оценки
--
учбові
предмети
--
учебные предметы
--
зарубіжна література
--
зарубежная литература
Анотація:
Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури.
Дод.точки доступу:
Вітченко, А. Ю. (викладач кафедри англійської філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук)
Знайти схожі
>
6.
Олексенко, В. М.
Виявлення і реалізація потенціалу студента при вивченні вищої математики / В. М. Олексенко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 49-55. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.2
Рубрики:
Педагогический эксперимент в вузе
Педагогічний експеримент в вищій школі
Студактивные занятия
Студактивні заняття
Кл.слова (ненормовані):
высшая математика
--
учебные предметы
--
навчальні
предмети
--
самореализация студентов
--
преподавание высшей математики
--
викладання вищої математики
--
учебный процесс
--
навчальний процес
--
системность самореализации
--
системність самореалізації
--
умения студентов
--
вміння студентів
--
собственный потенциал студентов
--
власний потенцал студентів
--
вища математика
--
самореалізація студентів
Анотація:
У результаті педагогічного експерименту встановлено, що навчання, орієнтоване на цілєспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку на студактівних заняттях.
Знайти схожі
>
7.
Бухлова, Наталія
(в. о. завідувача кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методик їх викладання Донецького ОІППО).
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності / Н. Бухлова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 44-46. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
гуманістична педагогіка
--
особистісно орієнтована освіта
--
здоров'я школярів
--
мовна культура учнів
--
навчальні
предмети
--
викладання літератури
--
педагогічна спадщина
--
педагогічна система
--
выдающиеся педагоги
--
гуманистическая педагогика
--
личностно-ориентированное образование
--
здоровье школьников
--
речевая культура школьников
--
учебные предметы
--
преподавание литературы
--
педагогическое наследие
--
педагогическая система
--
языковая культура учеников
Анотація:
Аналізується педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського з погляду співзвучності його ідей тим завданням, що стоять перед сучасною системою освіти як першорядні. Наголошується на важливості звернення до його досвіду вчителів-словесників, оскільки педагог приділяв велику увагу формуванню мовної культури учнів, розвитку їхнього мислення.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Юрас, Ірина
(доцент кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; кандидат педагогічних наук).
Виховання майбутнього співробітника Служби безпеки України як громадянина і патріота / І. Юрас> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 10
. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
вищі
навчальні
заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
громадсько-патриотичне виховання
--
общественно-политическое воспитание
--
патриотизм
--
виховання патриотизму
--
воспитание патриотизма
--
позааудиторні виховні заходи
--
позааудиторные воспитательные мероприятия
--
інноваційні форми виховання
--
инновационные формы воспитания
--
форми виховання
--
формы воспитания
--
форми громадсько-патриотичного виховання
--
формы общественно-патриотического воспитания
--
професійні контрразвідувальні традиції
--
профессиональные контрразведывательные традиции
--
навчальні
предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Висвітлюється громадянсько-патріотичне виховання майбутніх співробітників Служби безпеки України як парадигма їх професійного становлення.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.8.pdf
Дод.точки доступу:
Національна академія Служби безпеки України \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Мельниченко, Борис
(кандидат педагогічних наук; інститут педагогіки НАПН України).
Зміст, форми і методи громадянського виховання учнів основної дев’ятирічної школи Чеської республіки на сучасному етапі розвитку освіти [Текст] / Б. Мельниченко> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. -
№ 3
. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.200.50(4 Чех)
Рубрики:
Формування наукового гуманістичного світогляду
Формирование научного гуманистического мировоззрения
Чеська Республіка
Чешская республика
Кл.слова (ненормовані):
організація освіти
--
организация образования
--
організація освіти зарубіжних країн
--
организация образования зарубежных стран
--
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
навчальні
предмети
--
учебные предметы
--
навчальні
дисципліни
--
учебные дисциплины
--
родинне виховання
--
семейное воспитание
--
виховання здорового способу життя
--
воспитание здорового способа жизни
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
статеве виховання
--
половое воспитание
--
підготовка до сімейного життя
--
подготовка к семейной жизни
--
розвиток особистості
--
развитие личности
--
правове виховання
--
правовое воспитание
--
виховання навичок здорового харчування
--
воспитание навыков здорового питания
--
фізичне виховання
--
физическое воспитание
--
профілактика шкідливих звичок
--
профилактика вредных привычек
Анотація:
Огляд тем, які вивчаються в рамках спеціальної навчальної дисципліни "Громадянське виховання" у школах Чехії.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Знайти схожі
>
10.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
Розвиток змісту початкової освіти : 40-80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
шкільна початкова освіта
--
школьное начальное образование
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
історія освіти
--
история образования
--
історія початкової освіти
--
история начального образования
--
етапи розвитку початкової освіти
--
этапы развития начального образования
--
навчальні
плани
--
учебные планы
--
навчальні
предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. , зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-32
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)