Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=мотив самореализации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Батаєва, Катерина (доктор філософських наук; професор кафедри соціології).
    Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] = Мотив-анализ школьных учебников по литературе в контексте теории формирования успешности / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134 : 3 табл. - Библиогр.: с. 133-134 (15 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Социология
   Педагогическая социология

   Соціологія

   Педагогічна соціологія

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
контент-анализ -- контент-аналіз -- литературное чтение -- літературне читання -- мотив аффилиации -- моти афіліації -- мотив власти -- мотив влади -- мотив избегание неудачи -- мотив уникнення невдачі -- мотив самореализации -- мотив самореалізації -- мотив-анализ -- мотив-аналіз -- мотив-ситуация -- мотив-ситуація -- мотив-тенденция -- мотив-тенденція -- мотивы поведения -- мотиви поведінки -- научные теории -- наукові теорії -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- теория достижения -- теорі досягнення -- теория формирования успешности -- теорія формування успішності -- учащиеся младших классов -- учні молодших класів -- учебные тексты -- навчальні тексти -- школьные учебники -- шкільні підручники
Анотація: Представлена методика и результаты мотив-анализа украинских школьных учебников по литературному чтению, разработанную в контексте теории Д. Макклелланда. Мотив-анализ как разновидность контент-анализа имеет цель изучения частоты воспроизведения в тексте различных мотив-ситуаций. В качестве основных категории мотив-анализа учебных текстов были использованы мотивы поведения, проанализированы Д. Макклелландом, а также мотивы самореализации и отказа от аффилиации.
Представлена методика і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклелланда. Мотив-аналіз як різновид контент-аналізу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різних мотив-ситуацій. В якості основних категорій мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, а також мотиви самореалізації та відмови від афіліації.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина (магістр факультету соціальний менеджмент); Полякова, Юлія (магістр факультету соціальний менеджмент); Макклелланд, Д. (профессор психологии; автор теории потребностей ; 1917-1998) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)