Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивационные компоненты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Волянюк, Н. Ю (доктор психологических наук; профессор кафедры психологии и педагогики).
    Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности / Н. Ю Волянюк, И. С. Потоцкая // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 7-13 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психология
   Психологія

   Отраслевая психология

   Галузева психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивационные компоненты -- мотиваційні компоненти -- модель-триада Джона Рензулли -- Джона Рензулли модель-триада -- модель-тріада Джона Рензуллі -- Джона Рензуллі модель-тріада -- ситуативная самоактуализация -- ситуативна самоактуалізація -- педагогическая одаренность -- педагогічна обдарованість -- факторная организация педагогической одаренности -- факторна організація педагогічної обдарованості -- структура педагогической одаренности -- структура педагогічної обдарованості
Анотація: Посвящено изучению роли и места мотивационного компонента в структуре педагогической одаренности будущих учителей. В работе анализируются данные экспериментального исследования особенностей и детерминации мотивации достижения и ситуативной самоактуализации у педагогически одаренных будущих учителей. Представлен вариант факторной организации педагогической одаренности будущих учителей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\2.pdf

Дод.точки доступу:
Потоцкая, И. С. (старший преподаватель кафедры психологии)

Знайти схожі

2.


    Потапчук, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти").
    Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 82-87. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
фольклор -- вивчення фольклору -- фольклорний арсенал культури -- світоглядні символи -- стилістичні прийоми -- мотивація вивчення фольклору -- мотиваційні компоненти -- студенти ВНЗ -- навчально-виховний процес -- фольклор -- изучение фольклора -- фольклорный арсенал культуры -- мировоззренческие символы -- стилистические приемы -- мотивация изучения фольклора -- мотивационные компоненты -- студенты ВУЗ -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Упродовж багатовікового періоду культура нації утворила цілісний спектр світоглядних символів: починається цнй процес із прообразів етнічної міфології й розвивається у сучасному мистецтві. Вивчаючи та засвоюючи народнопоетичні зразки, молодь бере участь у збереженні механізму спадковості поколінь, що визначається не тільки матеріальним виробництвом, а й духовно-культурними факторами, наслідуванням культурних цінностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)