Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=модернизация образовательной политики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дзвінчук, Дмитро
(доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри державного управління Івано-Франківського національного технічного універсітету нафти і газу).
Освітня політика України в умовах глобалізації / Д. Дзвінчук, М. Баран> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 49-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика
--
наукові погляди
--
державне управління освітою
--
система управління освітою
--
реформування системи управління
--
адміністративна освітня реформа
--
етапи реформування
--
державно-громадська освітня політика
--
модель формування
--
модернізація освітньої політики
--
образовательная политика
--
научные взгляды
--
государственное управление образованием
--
система управления образованием
--
реформирование системы управления
--
административная образовательная политика
--
этапы реформирования
--
государственно-общественная образовательная политика
--
модель формирования
--
модернизация
образовательной
политики
Анотація:
Висвітлення сучасного стану державної освітньої політики, визначення напрямів ії розвитку, внесення пропозицій щодо оптимізації впливу держави на освітню сферу в період значних модернізаційних перетворень.
Дод.точки доступу:
Баран, Марія (асистент кафедри державного управління Івано-Франківського національного технічного універсітету нафти і газу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Карпенко, О. В.
Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
государственное управление
--
государственное управление образованием
--
державне управління
--
державне управління освітою
--
дошкільна освіта
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
модернизация
образования
--
модернизация
образовательной
политики
--
модернизация
образовательной
системы
--
модернізація освіти
--
модернізація освітньої політики
--
модернізація освітньої системи
--
нормативно-правове забезпечення освіти
--
нормативно-правовое обеспечение образования
--
образование в Казахстане
--
освіта в Казахстані
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформирование образования
--
реформування освіти
--
середня освіта
--
среднее образование
--
управление образованием
--
управленческие решения
--
управління освітою
--
управлінські рішення
Анотація:
Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.
Перейти к внешнему ресурсу:
Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)