Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделирование образовательной деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Саєнко, Сергій (директор).
    Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Надія Ананьєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії -- инновационное развитие полилингвистической гимназии -- діалог культур -- диалог культур -- полілінгвістичне середовище -- полилингвистическая среда -- полікультурне середовище -- политкультурная среда -- полікультурний навчально-виховний процес -- политкультурный учебно-воспитательный процесс -- Діалог культур -- Диалог культур -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- складові моделі інноваційного розвитку -- составные модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Акцентовано увагу на актуальній проблемі моделювання освітньої діяльності. Пред- ставлено модель інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії «Діалог культур», яка охоплює концептуальну, стратегічну, управлінську, змістово-технологічну та результативну складові. Доведено, що запропоновану модель характеризують конкретний зміст, цілісність структури, сталі зв'язки між складовими й елементами структури та зовнішнім середовищем; управлінська складова базується на рівнево-функціональній структурі управління, яка забезпечує державно-громадський тип управління. Значну увагу приділено питанню розвитку творчої, лінгвістично активної, комунікативної, полікультурної особистості випускника гімназії. Висвітлено особливості інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії та окреслено подальші інноваційні трансформації.


Дод.точки доступу:
Ананьєва, Надія (кандидат педагогічних наук; заступник директора); Перша міська гімназія \о ней\

Знайти схожі

2.


    Карло, Тетяна (директор).
    Створюємо Школу громадського партнерства / Т. Карло // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 36-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
громадська активність -- гражданская активность -- громадське партнерство -- гражданское партнерство -- паритетні взаємодії -- паритетное взаимодействие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Школа громадського партнерства -- Школа гражданского партнерства
Анотація: Репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти «Школа громадського партнерства», спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення, швидко адаптуватися до змін на основі розвитку активності, самостійності, творчих можливостей.


Дод.точки доступу:
Смілянський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - колегіум" \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - колегіум, Смілянський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

3.


    Мирошніченко, Тетяна (директор).
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
моделі інноваційного розвитку -- громадська компетентність -- общественная компетентность -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа громадського самоствердження -- Школа гражданского самоутверждения -- самоствердження учнів -- самоутверждение учащихся -- методологічні підходи -- методологические подходы
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння само- ствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, дистанційному та профільному навчанні, організації участі у наукових проектах та дослідницькій роботі, формуванні громадянських компетентностей учнів, розкритті творчого потенціалу кожної особистості. Визначено мету та завдання для учасників навчально-виховного процесу щодо формування успішної, конкурентоспроможної особистості громадянина-патріота України.


Дод.точки доступу:
Чигиринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. Богдана Хмельницького \о ней\; Концепція Новоїукраїнської школи \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Пікалюк, Андрій (заслужений учитель України; директор).
    Національно-патриотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 43-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
національно-патриотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- освітнє середовище -- образовательная среда -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа національно-патріотичного виховання -- Школа национально-патриотического воспитания -- етапи інноваційних змін -- этапы инновационных изменений
Анотація: Обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Доведено, що пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей, глибоких знань історії країни, краю, національностей, що їх населяють.


Дод.точки доступу:
Уманська загальноосвітняї школа І-ІІІ ступенів №3 \о ней\

Знайти схожі

5.


    Нерубайський, Володимир (директор).
    Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- національні школи -- национальные школы -- свідомі українці -- сознательные украинцы -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- освітнє середовище -- образовательная среда -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа свідомого українця -- Школа сознательного украинца -- національно-патріотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- моделі інноваційних навчальних закладів -- модели инновационных учебных заведений -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу «Школа свідомого україн- ця». Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
Тальнівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія, Тальнівський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

6.


    Стороженко, Наталія (директор).
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- реформування освітнього простору -- реформирование образовательного пространства -- акмеологія освіти -- акмеология образования
Анотація: Обґрунтовано актуальність інновацій щодо реформування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит». Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» \о нем\; Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит», Монастирищенський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

7.


    Мельничук, Володимир (директор).
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
акме-школи -- гармонійна особистість -- моделі інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Акме-школи -- акмеологічний освітній простір -- акмеологическое образовательное пространство
Анотація: Репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища «Акме-школа» Лисянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа 1-ІII ступенів №1 - гімназія». Акцентовано на становленні гармонійно розвиненої духовної особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення, самовираження. Висвітлено концептуальні цілі самоутвердження акме-вчителя та акме-випускника.


Знайти схожі

8.


    Верба, Ірина (директор).
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 56-58. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- заклади інклюзивного навчання -- учреждения инклюзивного образования -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- індивідуальний розвиток -- индивидуальное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Школа рівних можливостей -- Школа равных возможностей -- реформування освіти -- реформирование образования
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу «Школа рівних можливостей».


Дод.точки доступу:
Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 \о ней\

Знайти схожі

9.


    Вертипорох, Олена (директор).
    Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 59-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- пошуково-дослідницька робота -- поисково-исследовательская работа -- методична робота -- методическая работа -- виховна робота -- воспитательная работа -- соціальні зв'язки -- социальные связи -- моделі інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ніщенко, Мар'яна (заступник директора з виховної роботи; аспірант Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

10.


    Денисюк, Любов (директор).
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 62-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційне лідерство -- трансформационное лидерство -- лідерський потеннціал -- лидерский потенциал -- місія шкіл -- миссия школ -- Школа трансформационного лидерства -- Школа трансформаційного лідерства -- цільові проекти -- целевые проекты -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Доведено, що створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних SТЕМ-технологій.


Дод.точки доступу:
Золотоніська гімназія ім. С. Д . Скляренко \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)