Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мовні ігри<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Вєдров, О.
(аспірант відділу соціальної філософії Інституту філософії імені Г. С. Сковороди НАН України).
Поза межі догми і ідеології: концепція критичних соціальних наук К. -О. Апеля / О. Вєдров> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 136-145. - Библиогр. в конце ст.
УДК
1:316
Рубрики:
Соціальна філософія
Духовна діяльність
Социальная философия
Духовная деятельность
Кл.слова (ненормовані):
соціальна філософія
--
духовна діяльність
--
німецька філософія
--
німецькі філософи
--
соціальні науки
--
критичні соціальні науки
--
мова
--
мовлення
--
трансценденталізм
--
догматичність мови
--
ідеологічність мови
--
мовні
ігри
--
дискурс
--
социальная философия
--
духовная деятельность
--
немецкая философия
--
немецкие философы
--
социальные науки
--
критические социальные науки
--
язык
--
вещание
--
догматичность языка
--
идеологичность языка
--
языковые игры
Анотація:
Розглянуто, що К. -О. Апель розуміє під догматичністю та ідеологічністю мови, а також питання про притаманний критичним соціальним наукам тип мовних ігор.
Перейти к внешнему ресурсу:
Поза межі догми
Дод.точки доступу:
Апель, Карл-Отто (німецький філософ) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Вєдров, Олексій
(кандидат філософських наук; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України).
Критичні соціальні науки між двома формами знання / О. Вєдров> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 62-73. - Библиогр. в конце ст.
УДК
1:316
ББК
60.01
Рубрики:
Соціальна філософія
Соціальне пізнання
Социальная философия
Социальное познание
Кл.слова (ненормовані):
соціальна філософія
--
соціальне пізнання
--
соціальні науки
--
критичні соціальні науки
--
мовні
ігри
--
соціальні відносини
--
соціальні стосунки
--
социальная философия
--
социальное познание
--
социальные науки
--
критические социальные науки
--
языковые игры
--
социальные отношения
Анотація:
Про невизначеність статусу критичних соціальних наук у трансцендентально-прагматичному науковченні та некоректність їх зарахування до мовних ігор окремих емпіричних наук.
Дод.точки доступу:
Вінч, Петер \про нього\; Винч, Петер \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Лисоколенко, Т. В.
(кандидат философских наук; доцент Славянского государственного педагогического университета).
Языковые игры Людвига Витгенштейна / Т. В. Лисоколенко> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 28-31. - Библиография : С. 31 : 10 названий
УДК
1(100)(091)
ББК
87.3(0)
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
буття
--
бытие
--
всемирная история философии
--
всесвітня історія філософії
--
мовні
ігри
--
мовні
конструкції
--
персоналии философов
--
персоналії філософів
--
философия языка
--
філософія мови
--
языковые игры
--
языковые конструкции
Анотація:
Проанализирована суть интерпретативного подхода в понимании языковых игр, плюральность позиций в исследовании языка как динамической социальной системы, особенности означивания языковых игр в философии Л. Витгенштейна.
Дод.точки доступу:
Витгенштейн, Людвиг (австрийский философ ; 1889-1951) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Горошкіна, Ольга
(доктор філологічних наук; професор ).
Мовна гра в парадигмі інтерпретативної лінгвістики [Текст] : рецензия / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 61-62. - Література : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Космеда Т. А., Халіман О. В. Мовна гра в парадигмі інтрепретативної лінгвістики. Граматика оцінки. Граматична ігрема : теоретичне осмислення дискурсивної практики / Т. А., Халіман О. В. Космеда Т. А. - Дрогобич, 2013. - 228 с.
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
Космеда Тетяна
--
мовні
ігри
--
рецензии на монографии
--
рецензії на монографії
--
украинский язык
--
українська мова
--
Халіман О.В.
--
языковые игра
Анотація:
Рецензується монографія Т. А. Космеди та О. В. Халіман «Мовна гра в парадигмі інтрепретативної лінгвістики. Граматика оцінки. Граматична ігрема (теоретичне осмислення дискурсивної практики). - Дрогобич, 2013. - 228 с.
Знайти схожі
>
5.
Рудницька, Ольга
(учитель НВК "Гімназія №14"; м.Луцьк).
Мовознавчий квест для учнів 6-7 класів [Текст] / О. Рудницька> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 1
. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
позакласні заходи
--
мовні
ігри
--
квести
--
навчальні завдання
--
розробки позакласних заходів
--
преподавание украинского языка
--
внеклассные мероприятия
--
языковые игры
--
квесты
--
учебные задания
--
разработки внеклассных мероприятий
--
6 класс
--
7 класс
--
6 клас
--
7 клас
Анотація:
Розробка мовного квесту для учнів 6-7 класів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Паливода, Тетяна
(викладач; Гірничий коледж ВНЗ "Криворізький національний університет").
Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Т. Паливода> // Дивослово. - 2017. -
№ 2
. - С. 20-26 : табл. - Бібліогр.: с. 26. - початок, далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
інтерактивні завдання
--
интерактивные задания
--
складні речення
--
сложные предложения
--
системно-описові методики викладання
--
системно-описательные методы преподавания
--
комунікативно-діяльнісні методики викладання
--
коммуникативно-деятельностные методы преподавания
--
нетрадиційні методи навчання
--
натрадиционные методы обучения
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
синтаксис
--
фрейм-проблеми
--
фрейм-проблемы
--
прості речення
--
простые предложения
--
синтаксичний розбір речень
--
синтаксический разбор предложений
--
мовні
турніри
--
языковые турниры
--
навчальні запитання
--
учебные вопросы
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
--
мовні
ігри
--
языковые игры
Анотація:
На прикладі теми "Складні речення", розглянуто інтерактивні методики навчання "Фрейм-проблема" та "Мовний турнір".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Паливода, Тетяна
(викладач; Гірничий коледж ВНЗ "Криворізький національний університет").
Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Т. Паливода> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 3
. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: с. 22. - продовження. Початок у №2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
інтерактивні завдання
--
интерактивные задания
--
складні речення
--
сложные предложения
--
системно-описові методики викладання
--
системно-описательные методы преподавания
--
комунікативно-діяльнісні методики викладання
--
коммуникативно-деятельностные методы преподавания
--
нетрадиційні методи навчання
--
натрадиционные методы обучения
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
фрейми-проблеми
--
фрейм-проблемы
--
прості речення
--
простые предложения
--
синтаксичний розбір речень
--
синтаксический разбор предложений
--
мовні
турніри
--
языковые турниры
--
навчальні запитання
--
учебные вопросы
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
--
мовні
ігри
--
языковые игры
--
кубування
--
кубование
--
гра-аукціон
--
игра-аукцион
--
мовно-літературні ігра
--
языково-литературные игры
Анотація:
На прикладі теми "Складні речення", розглянуто інтерактивні
ігри
як творчі завдання на уроках української мови.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Плигань, Олена
(директор; учитель-методист з української мови та літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області).
Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. -
№ 5
. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
373.3.016:81
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
українська мова
--
украинский язык
--
рідна мова
--
родной язык
--
творчі завдання
--
творческие задания
--
вправи
--
упражнения
--
мовні
ігри
--
языковые игры
--
мовленнєва діяльність
--
речевая деятельность
--
комунікативні компетентності
--
коммуникативные компетентности
--
2 клас
--
2 класс
--
3 клас
--
3 класс
--
4 клас
--
4класс
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
підготовка до уроків
--
подготовка к урокам
--
олімпіади
--
олимпиады
--
творчі конкурси
--
творческие конкурсы
--
образне мислення
--
образное мышление
--
логічне мислення
--
логическое мышление
--
мотивування до навчання
--
мотивирование к обучению
--
інтелектуальна активність
--
интеллектуальная активность
--
пошукова діяльність школярів
--
поисковая деятельность школьников
--
засвоєння програмного матеріалу
--
усвоение программного материала
--
інтерес до вивчення рідної мови
--
интерес к изучению родного языка
Анотація:
Пропонуються завдання, що допоможуть організації мовленнєвої діяльності, формуванню комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови в 2-4 класах та ефективному засвоєнню програмного матеріалу, стимулюватимуть інтелектуальну активність і пошукову діяльність молодших школярів, розвиватимуть їхнє образне і логічне мислення, підвищуватимуть інтерес до вивчення рідної мови. Подані творчі завдання можуть бути використані у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.
Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка
Дод.точки доступу:
Колісник, Олена (учитель початковиїх класів; учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)