Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовні ігри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Вєдров, О. (аспірант відділу соціальної філософії Інституту філософії імені Г. С. Сковороди НАН України).
    Поза межі догми і ідеології: концепція критичних соціальних наук К. -О. Апеля / О. Вєдров // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 136-145. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Соціальна філософія
   Духовна діяльність

   Социальная философия

   Духовная деятельность

Кл.слова (ненормовані):
соціальна філософія -- духовна діяльність -- німецька філософія -- німецькі філософи -- соціальні науки -- критичні соціальні науки -- мова -- мовлення -- трансценденталізм -- догматичність мови -- ідеологічність мови -- мовні ігри -- дискурс -- социальная философия -- духовная деятельность -- немецкая философия -- немецкие философы -- социальные науки -- критические социальные науки -- язык -- вещание -- догматичность языка -- идеологичность языка -- языковые игры
Анотація: Розглянуто, що К. -О. Апель розуміє під догматичністю та ідеологічністю мови, а також питання про притаманний критичним соціальним наукам тип мовних ігор.

Перейти к внешнему ресурсу: Поза межі догми

Дод.точки доступу:
Апель, Карл-Отто (німецький філософ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Вєдров, Олексій (кандидат філософських наук; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України).
    Критичні соціальні науки між двома формами знання / О. Вєдров // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 62-73. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 60.01
Рубрики: Соціальна філософія
   Соціальне пізнання

   Социальная философия

   Социальное познание

Кл.слова (ненормовані):
соціальна філософія -- соціальне пізнання -- соціальні науки -- критичні соціальні науки -- мовні ігри -- соціальні відносини -- соціальні стосунки -- социальная философия -- социальное познание -- социальные науки -- критические социальные науки -- языковые игры -- социальные отношения
Анотація: Про невизначеність статусу критичних соціальних наук у трансцендентально-прагматичному науковченні та некоректність їх зарахування до мовних ігор окремих емпіричних наук.


Дод.точки доступу:
Вінч, Петер \про нього\; Винч, Петер \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лисоколенко, Т. В. (кандидат философских наук; доцент Славянского государственного педагогического университета).
    Языковые игры Людвига Витгенштейна / Т. В. Лисоколенко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 28-31. - Библиография : С. 31 : 10 названий
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
буття -- бытие -- всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- мовні ігри -- мовні конструкції -- персоналии философов -- персоналії філософів -- философия языка -- філософія мови -- языковые игры -- языковые конструкции
Анотація: Проанализирована суть интерпретативного подхода в понимании языковых игр, плюральность позиций в исследовании языка как динамической социальной системы, особенности означивания языковых игр в философии Л. Витгенштейна.


Дод.точки доступу:
Витгенштейн, Людвиг (австрийский философ ; 1889-1951) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Горошкіна, Ольга (доктор філологічних наук; професор ).
    Мовна гра в парадигмі інтерпретативної лінгвістики [Текст] : рецензия / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 4. - С. 61-62. - Література : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Космеда Т. А., Халіман О. В. Мовна гра в парадигмі інтрепретативної лінгвістики. Граматика оцінки. Граматична ігрема : теоретичне осмислення дискурсивної практики / Т. А., Халіман О. В. Космеда Т. А. - Дрогобич, 2013. - 228 с.
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
Космеда Тетяна -- мовні ігри -- рецензии на монографии -- рецензії на монографії -- украинский язык -- українська мова -- Халіман О.В. -- языковые игра
Анотація: Рецензується монографія Т. А. Космеди та О. В. Халіман «Мовна гра в парадигмі інтрепретативної лінгвістики. Граматика оцінки. Граматична ігрема (теоретичне осмислення дискурсивної практики). - Дрогобич, 2013. - 228 с.


Знайти схожі

5.


    Рудницька, Ольга (учитель НВК "Гімназія №14"; м.Луцьк).
    Мовознавчий квест для учнів 6-7 класів [Текст] / О. Рудницька // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- позакласні заходи -- мовні ігри -- квести -- навчальні завдання -- розробки позакласних заходів -- преподавание украинского языка -- внеклассные мероприятия -- языковые игры -- квесты -- учебные задания -- разработки внеклассных мероприятий -- 6 класс -- 7 класс -- 6 клас -- 7 клас
Анотація: Розробка мовного квесту для учнів 6-7 класів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Паливода, Тетяна (викладач; Гірничий коледж ВНЗ "Криворізький національний університет").
    Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Т. Паливода // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 20-26 : табл. - Бібліогр.: с. 26. - початок, далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні завдання -- учебные задания -- інтерактивні завдання -- интерактивные задания -- складні речення -- сложные предложения -- системно-описові методики викладання -- системно-описательные методы преподавания -- комунікативно-діяльнісні методики викладання -- коммуникативно-деятельностные методы преподавания -- нетрадиційні методи навчання -- натрадиционные методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- синтаксис -- фрейм-проблеми -- фрейм-проблемы -- прості речення -- простые предложения -- синтаксичний розбір речень -- синтаксический разбор предложений -- мовні турніри -- языковые турниры -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- мовні ігри -- языковые игры
Анотація: На прикладі теми "Складні речення", розглянуто інтерактивні методики навчання "Фрейм-проблема" та "Мовний турнір".

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Паливода, Тетяна (викладач; Гірничий коледж ВНЗ "Криворізький національний університет").
    Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Т. Паливода // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: с. 22. - продовження. Початок у №2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні завдання -- учебные задания -- інтерактивні завдання -- интерактивные задания -- складні речення -- сложные предложения -- системно-описові методики викладання -- системно-описательные методы преподавания -- комунікативно-діяльнісні методики викладання -- коммуникативно-деятельностные методы преподавания -- нетрадиційні методи навчання -- натрадиционные методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- фрейми-проблеми -- фрейм-проблемы -- прості речення -- простые предложения -- синтаксичний розбір речень -- синтаксический разбор предложений -- мовні турніри -- языковые турниры -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- мовні ігри -- языковые игры -- кубування -- кубование -- гра-аукціон -- игра-аукцион -- мовно-літературні ігра -- языково-литературные игры
Анотація: На прикладі теми "Складні речення", розглянуто інтерактивні ігри як творчі завдання на уроках української мови.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Плигань, Олена (директор; учитель-методист з української мови та літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області).
    Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- українська мова -- украинский язык -- рідна мова -- родной язык -- творчі завдання -- творческие задания -- вправи -- упражнения -- мовні ігри -- языковые игры -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- комунікативні компетентності -- коммуникативные компетентности -- 2 клас -- 2 класс -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- підготовка до уроків -- подготовка к урокам -- олімпіади -- олимпиады -- творчі конкурси -- творческие конкурсы -- образне мислення -- образное мышление -- логічне мислення -- логическое мышление -- мотивування до навчання -- мотивирование к обучению -- інтелектуальна активність -- интеллектуальная активность -- пошукова діяльність школярів -- поисковая деятельность школьников -- засвоєння програмного матеріалу -- усвоение программного материала -- інтерес до вивчення рідної мови -- интерес к изучению родного языка
Анотація: Пропонуються завдання, що допоможуть організації мовленнєвої діяльності, формуванню комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови в 2-4 класах та ефективному засвоєнню програмного матеріалу, стимулюватимуть інтелектуальну активність і пошукову діяльність молодших школярів, розвиватимуть їхнє образне і логічне мислення, підвищуватимуть інтерес до вивчення рідної мови. Подані творчі завдання можуть бути використані у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Колісник, Олена (учитель початковиїх класів; учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)