Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методика преподавания экологии<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кофанова, О. В.
Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 46-55. - Література : С.53-55 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
екологічна безпека
--
екологічна освіта
--
методика
викладання екології
--
методика
викладання хімії
--
методика
преподавания
химии
--
методика
преподавания
экологии
--
підготовка екологів
--
підготовка спеціалістів
--
подготовка специалистов
--
подготовка экологов
--
экологическая безопасность
--
экологическое образование
Анотація:
У статті виявлено й обгрунтовано значущість хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпечення збалансованого розвитку та екологічної безпеки України.
Знайти схожі
>
2.
Кофанова, О. В.
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее экологическое образование
--
методика
викладання екології
--
методика
викладання хімії
--
методика
преподавания
химии
--
методика
преподавания
экологии
--
педагогическая деятельность
--
педагогический эксперимент
--
педагогіка вищої школи
--
педагогічна діяльність
--
педагогічний експеримент
--
підготовка екологів
--
подготовка экологов
--
професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетенция
--
профессиональное образование
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.
Знайти схожі
>
3.
Стецюк, К. В.
Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 27-31. - Література : С.31 : 11 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
агрономи
--
агрономы
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
екологічна культура
--
методика
викладання екології
--
методика
преподавания
экологии
--
педагогическая коммуникация
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогическое общение
--
педагогічна взаємодія
--
педагогічне спілкування
--
сельскохозяйственное образование
--
учитель - ученик
--
учитель - учень
--
фасилитатор
--
фасилитация
--
фасилітація
--
экологическая культура
Анотація:
Мета статті - дослідити і обгрунтувати правомірність упровадження ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури студентів-аграріїв. Під педагогічною фасилітацією розуміють недирективну форму педагогічного впливу, педагогічної взаємодії між учнем і вчителем, студентом і викладачем, яка грунтується на засадах гуманізму, полісуб'єктності, толерантності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Кофанова, О. В.
Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
высшее экологическое образование
--
диагностика обучения
--
диагностика результатов учёбы
--
діагностика навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное образование
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность студентов
--
контроль знаний
--
контроль знаний студентов
--
контроль і оцінка знань
--
контроль учебных достижений
--
кредитно-модульная система обучения
--
методика
викладання екології
--
методика
викладання хімії
--
методика
преподавания
химии
--
методика
преподавания
экологии
--
модульная система обучения
--
модульно-рейтинговая технология
--
модульный контроль
--
оцінка знань
--
педагогическая диагностика
--
педагогічна діагностика
--
рейтинговая система
--
рейтинговое оценивание
--
рівень навчальних досягнень
--
студенти-екологи
--
студенты-экологи
--
уровень учебных достижений
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)