Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика подготовки учебников<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Єрмоленко, Світлана Яківна (доктор філологічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії наук України).
    Концепція створення підручників "Українська мова" для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / С. Я. Єрмоленко // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 276-279. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- підручники -- методика підготовки підручників -- мотивація навчання -- зміст підручників -- стандарти творення підручників -- соціокультурна інформація -- преподавание украинского языка -- учебники -- методика подготовки учебников -- мотивация обучения -- содержание учебников -- стандарты создания учебников -- социокультурная информация
Анотація: Розглянуто згальні вимоги щодо змісту підручників з української мови, та добору текстів і вправ для них.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 19-22. - Література : С.22 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
концепции учебников -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика подготовки учебников -- методика преподавания украинского языка -- методология создания учебников -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Представлено концептуальні засади створення підручника української мови для основної школи, зокрема для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання.


Знайти схожі

3.


    Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 10-18. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Анотація: Автор виявляє специфіку сучасного процесу творення підручників в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи.


Знайти схожі

4.


    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри мовознавства; заслужений діяч науки і техніки України ).
    Концептуальні засади створення підручників рідної мови / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 2-7. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
авторские учебники -- концепции учебников -- методика викладання української мови -- методика подготовки учебников -- методика преподавания украинского языка -- авторські підручники -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Визначаються нові підходи, принципи створення підручників, їх функції з рахуванням вимог стандартизованої мовної освіти. Укладання підручників спрямоване на виконання його основної традиційної функції — слугувати джерелом знань і мовленнєвого розвитку учнів, стимулювання їх до вивчення рідної мови, щоб виховати мовну особистість з високими моральними якостями. На прикладі реалізації авторської концепції розробки нових підручників визначено сучасні, найголовніші вимоги до змісту, структури, методичного забезпечення навчальної книги з рідної мови й описано досвід технології підготовки комплекту нових підручників для 5—9 класів. Особливістю авторських технологій є варіативність практичних завдань, що забезпечують індивідуальний підхід до учнів, диференціацію навчання, його наступність і перспективність.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\1.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)