Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Ханова, Я.
Мерчандайзинг
інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій / Я. Ханова> // Інтелектуальна власність. - 2011. -
№ 5
. - С. 38-44 . - ISSN 1608-6422
УДК
347.77
Рубрики:
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
--
мерчандайзинг
--
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
>
Шифр: И5/2011/5
Журнал
Інтелектуальна власність в
Україні. - ISSN 1608-6422
2011р. № 5
Зміст:
Пошелюжна, Х. Електронні бібліотеки в українському суспільстві
/ Х. Пошелюжна. - С.7-12
Ханова, Я.
Мерчандайзинг
інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій
/ Я. Ханова. - С.38-44
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
3.
Смагулова, Жанна
(старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан).
Анализ применения и перспективы развития
мерчандайзинг
а в розничной торговле : на примере супермаркетов Казахстана / Ж. Смагулова, А. Муханова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 9
. - С. 483-492 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422(5КАЗ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика розничной торговли
Економіка роздрібної торгівлі
Казахстан
Кызылорды
Кл.слова (ненормовані):
атмосфера магазина
--
атмосфера магазину
--
выкладка товара
--
викладення товару
--
инструменты
мерчандайзинг
а
--
інструменти
мерчандайзинг
а
--
культура продаж
--
культура продажів
--
мерчандайзинг
--
обслуживание покупателей
--
обслуговування покупців
--
организация торгового обслуживания
--
організація торговельного обслуговування
--
планировка магазина
--
планування магазину
--
супермаркеты
--
супермаркети
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
Анотація:
Рассмотрены сущность, значение мерчендайзинга в современной торговле, а также сформулированы его основные инструменты. Проведен анализ применения мерчендайзинга в супермаркетах г. Кызылорды (Казахстан), на основе которого даны рекомендации по улучшению использования мерчендайзенга в анализируемых супермаркетах. Также рассмотрены перспективы развития мерчендайзинга в современных условиях.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Муханова, Айгуль (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
4.
Савенко, І. В.
(магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
Використання інструментів
мерчандайзинг
у в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов
--
веб-сайти інтернет-магазинів
--
виртуальные продажи
--
віртуальні продажі
--
управляющие системы
--
керуючі системи
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
управленческий инструментарий
--
управлінський інструментарій
--
экономическая эффективность интернет-торговли
--
економічна ефективність інтернет-торгівлі
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
электронный
мерчандайзинг
--
електронний
мерчандайзинг
Анотація:
Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-
мерчандайзинг
у та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів
мерчандайзинг
у традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
5.
Пащук, Людмила
(кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 3
. - С. 16-26 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые исследования
--
поведінка споживачів
--
поведение потребителей
--
маркетингові комунікації
--
маркетинговые коммуникации
--
направления маркетинга
--
напрями маркетингу
--
восприятие брендов
--
сприйняття брендів
--
вплив кольорів на людину
--
влияние красок на человека
--
сприйняття кольорів
--
восприятие красок
--
мерчандайзинг
--
кольорове оформлення точек продажу
--
красочное оформление точек продажи
--
використання дзеркал
--
использование зеркал
--
викладка товарів
--
выкладка товаров
--
етичність використання нейромаркетингу
--
этичность использования нейромаркетинга
Анотація:
Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
>
6.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
60.84(4УКР)в6
Рубрики:
Социальное управление
Соціальне управління
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
административные услуги
--
адміністративні послуги
--
е-адміністрування
--
э-администрирование
--
электронное администрирование
--
електронне адміністрування
--
брендинг
--
выставки
--
государственное управление
--
державне управління
--
ивент-маркетинг
--
івент-маркетинг
--
информационные технологии в управлении
--
інформаційні технології в управлінні
--
конструктивный социальный диалог
--
конструктивний соціальний діалог
--
социальный диалог
--
соціальний діалог
--
копирайтинг
--
копірайтинг
--
мерчандайзинг
--
неформальные вербальные коммуникации
--
нелформальні вербальні комунікації
--
общественное мнение
--
громадська думка
--
паблик релейшнз
--
паблік релейшнз
--
персональные продажи
--
персональні продажі
--
пропаганда
--
прямой маркетинг
--
прямий маркетинг
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
стимулирование сбыта
--
стимулювання збуту
--
теоретические аспекты
--
теоретичні рспекти
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
ярмарки
Анотація:
Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг,
мерчандайзинг
, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)