Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Ханова, Я.
    Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій / Я. Ханова // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 5. - С. 38-44 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
   ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- мерчандайзинг -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: И5/2011/5
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2011р. № 5
Зміст:
Пошелюжна, Х. Електронні бібліотеки в українському суспільстві / Х. Пошелюжна. - С.7-12
Ханова, Я. Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій / Я. Ханова. - С.38-44
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Смагулова, Жанна (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан).
    Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле : на примере супермаркетов Казахстана / Ж. Смагулова, А. Муханова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 483-492 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика розничной торговли

   Економіка роздрібної торгівлі

   Казахстан
    Кызылорды

Кл.слова (ненормовані):
атмосфера магазина -- атмосфера магазину -- выкладка товара -- викладення товару -- инструменты мерчандайзинга -- інструменти мерчандайзинга -- культура продаж -- культура продажів -- мерчандайзинг -- обслуживание покупателей -- обслуговування покупців -- организация торгового обслуживания -- організація торговельного обслуговування -- планировка магазина -- планування магазину -- супермаркеты -- супермаркети -- розничная торговля -- роздрібна торгівля
Анотація: Рассмотрены сущность, значение мерчендайзинга в современной торговле, а также сформулированы его основные инструменты. Проведен анализ применения мерчендайзинга в супермаркетах г. Кызылорды (Казахстан), на основе которого даны рекомендации по улучшению использования мерчендайзенга в анализируемых супермаркетах. Также рассмотрены перспективы развития мерчендайзинга в современных условиях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Муханова, Айгуль (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Савенко, І. В. (магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов -- веб-сайти інтернет-магазинів -- виртуальные продажи -- віртуальні продажі -- управляющие системы -- керуючі системи -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономическая эффективность интернет-торговли -- економічна ефективність інтернет-торгівлі -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный мерчандайзинг -- електронний мерчандайзинг
Анотація: Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

5.


    Пащук, Людмила (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- направления маркетинга -- напрями маркетингу -- восприятие брендов -- сприйняття брендів -- вплив кольорів на людину -- влияние красок на человека -- сприйняття кольорів -- восприятие красок -- мерчандайзинг -- кольорове оформлення точек продажу -- красочное оформление точек продажи -- використання дзеркал -- использование зеркал -- викладка товарів -- выкладка товаров -- етичність використання нейромаркетингу -- этичность использования нейромаркетинга
Анотація: Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

6.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(4УКР)в6
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)