Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=менеджмент образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Маслов, Валентин (доктор педагогічних наук; професор УМО НАПН України).
    Структура функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону / В. Маслов, О. Боднар // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Менеджмент среднего образования
   Менеджмент середньої освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналітико-експертна діяльність -- загальна середня освіта -- функції управління аналітико-експертною діяльністю -- освітній менеджмент -- аналитико-экспертная деятельность -- общее среднее образование -- функции управления аналитико-экспертной деятельностью -- образовательный менеджмент -- менеджмент образования -- менеджмент освіти -- теорії функцій -- теории функций
Анотація: Зроблено аналіз теорії функцій в освітньому менеджменті, досліджено структуру функцій управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону.


Дод.точки доступу:
Боднар, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Тернопільського ОКІППО)

Знайти схожі

2.


    Лопушанська, Галина (директор Української гуманітарної гімназії з поглибленим вивченням українознавства і англійської мови; м. Львів).
    Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження / Г. Лопушанська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 45-54. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Менеджмент среднего образования
   Менеджмент середньої освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітній менеджмент -- менеджмент освіти -- образовательный менеджмент -- менеджмент образования -- навчальні заклади -- учебные заведения -- школи -- школы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- управленческий самоконтролинг -- управлінський самоконролінг -- управлінське консультування -- управленческое консультирование
Анотація: Одним із ефективних методів формування позитивного образу освітніх організацій у сучасних умовах є управлінське консультування, яке може здійснюватися психологами та фахівцями в галузі освітнього менеджменту.


Знайти схожі

3.


    Набок, М. В.
    Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 80-87. - Література : С.86-87 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- качество образования -- менеджмент образования -- модель управління освітою -- образование в Украине -- образование за рубежом -- общее среднее образование -- освіта в Україні -- освіта за кордоном -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою -- якість освіти
Анотація: Вивчається важлива проблема якості загальної середньої освіти як засобу оцінювання ефективності управління освітою. Автор використовує світовий досвід оцінювання якості освіти, важливість цього досвіду для України.


Знайти схожі

4.


    Олійник, Віктор Васильович (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; ректор Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" НАПН України).
    Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства / В. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 56-66. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р7
Рубрики: Последипломное педагогическое образование
   Післядипломна педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- педагогічна освіта -- трансформації в освіті -- менеджмент освіти -- последипломное образование -- педагогическое образование -- трансформации в образовании -- менеджмент образования -- стандартизація освіти -- стандартизация образования
Анотація: Висвітлено тенденції стандартизації, інформатизації та технологізації розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

5.


    Набок, М. В.
    Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Література : С.65-66 : 15 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методи управління освітою -- методы управления образованием -- моделі управління освітою -- модели управления образованием -- образовательный менеджмент -- общее среднее образование -- освітній менеджмент -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Автор статті досліджує проблему ефективності державного управління загальною середньою освітою.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Кондратьєва, А. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Освітній менеджмент у процесі здійснення реформ / А. В. Кондратьєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Література : С.46-47 : 13 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методология образования -- методологія освіти -- образовательные реформы -- образовательный менеджмент -- освітні реформи -- освітній менеджмент -- реформы в образовании -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор подає огляд різних точок зору на проблему системного підходу до використання освітнього менеджменту у процесі здійснення реформ у галузі освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Хомерікі, О. А. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Автономія вищих навчальних закладів у сучасних соціально-економічних реаліях: конкурентні війни або трамплін для стрибка? / О. А. Хомерікі // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 103-108. - Бібліографія : С.108 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автономизация вузов -- автономия высших учебных заведений -- автономізація вузів -- автономія вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в Україні -- высшее образование -- высшее образование в Украине -- децентрализация образования -- децентралізація освіти -- зарубежный опыт -- зарубежный опыт образования -- зарубіжний досвід -- зарубіжний досвід освіти -- конкурентні війни -- конкурентные войны -- менеджмент образования -- менеджмент образовательной системы -- менеджмент освіти -- менеджмент освітньої системи -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- современное образование -- современные социально-экономические реалии -- социально-экономическая ситуация -- социология образования -- соціально-економічна ситуація -- соціологія освіти -- сучасна освіта -- сучасні соціально-економічні реалії
Анотація: Розглядається основна інновація нового закону "Про вищу освіту" - автономізація вищих навчальних закладів. Автор аналізує основні позитиви і переваги цього нововведення і на досвіді західноєвропейських вишів обгрунтовує позицію щодо потреби д окорінної зміни менеджменту, формування нових стандартів, планів тощо. Автор оцінює і ймовірні небезпеки автономізації української вищої школи, ті тенденції, які за перспективи неуспішної реалізації матимуть негативні соціальні наслідки. Авторка також підкреслює, що зусилля в цьому напрямку вимагають, насамперед, політичної підтримки, оскільки для проведення подібного перетворення необхідно мати широкий доступ до постійного моніторингу ситуації, статистичних матеріалів стосовно стану і тенденцій з мін у вищій школі країни.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Кондур, Оксана (кандидат фізико-математичних наук; доцент; заступник декана педагогічного факультету).
    Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 42-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- теория образования -- менеджмент освіти -- менеджмент образования -- демократична освіта -- демократическое образование -- глобалізація освіти -- глобализация образования -- аспекти глобалізації -- аспекты глобализации -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держави. Здійснюється дослідження і системний аналіз реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Розглядається модель, утілена в програми суспільного розвитку і навчання, які насамперед покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас обґрунтовується, що ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок у повсякденному житті, науці чи іш виробництві, у сфері всіх соціальних інститутів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)