Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=межкультурные отличия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Іванічкова, Маріанна (Ing.; аспірант факультету бізнес-економіки і м.Кошице Економичного університету Братислави; Словаччина).
    Мультикультурні відмінності у Вишеградській четвірці [Текст] : побудова моделі Хофстеде / М. Іванічкова, Б. Мігальцова, М. Пружинські // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 284-292 : табл., граф,, схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4)г + 71.04(44)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая география

   Економічна географія

   Морфология культуры

   Морфологія культури

   Центральная Европа
    Центральна Європа

Кл.слова (ненормовані):
культурные ценности -- культурні цінності -- межкультурные отличия -- міжкультурні відмінності -- модель Хофстеде -- сравнительное страноведение -- порівняльне країнознавство -- территориальная локализация -- територіальна локалізація -- Хофстеде модель
Анотація: Проведено оцінювання міжкультурних відмінностей у групі країн Вишеградської четвірки на основі моделі культурних цінностей за Хофстеде. Порівняння країн проведене за балами для кожного з шести вимірів моделі: дистанціювання від влади, індивідуалізм-колективізм, маскулинність-фемінність, уникнення невизначеності, коротко- та довготермінова орієнтація, потурання бажанням й стриманість.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мігальцова, Богуслава (PhD; Prof.Ing.; професор факультету бізнес-економіки і м.Кошице Економичного університету Братислави; Словаччина); Пружинські, Михаль (PhD (стратегічні та операційні дослідження); Prof.Ing.; професор факультету бізнес-економіки і м.Кошице Економичного університету Братислави; Словаччина); Вышеградская четверка, международная организация \о ней\; Вишеградська четвірка, міжнародна організація \о ней\Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

2.


    Мачова, Рената (PhD (економікс); Ing.; заступник декана; доцент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна).
    Шокуюча реклама в обраних європейських країнах [Текст] : аналіз за моделлю Хофстеде / Р. Мачова, Серес Хужарик Е., Ж. Тот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 32-42 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.9(4)09в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология маркетинга, 2014 г.

   Методологія маркетингу, 2014 р.

   Великобритания
    Румыния

    Словакия

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-технологии -- бізнес-технології -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- возбуждаемые эмоции -- збуджувані емоції -- культурные параметры -- культурні параметри -- межкультурные отличия -- міжкультурні відмінності -- модель Хофстеде -- национальная ментальность -- національна ментальність -- восприятие рекламы потребителем -- сприйняття реклами споживачем -- психологические аспекты -- психологічні аспекти -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- шокирующая реклама -- шокуюча реклама -- фокус-группы -- фокус-групи -- Хофстеде модель -- чувственные реакции -- почуттєві реакції -- экономическая эффективность рекламы -- економічна ефективність рекламы
Анотація: Проаналізовано вилив шокуючої реіиами в різних культурах, надано приклади реакцій та почуттів, які може викликати така рекіїама. Представлено порівняння опитувань, що було проведено у Великій Британії, Словаччині та Румунії, відносно економічних та культурних параметрів шокуючої реклами. Більшість опитуваних зустрічали таку рекламу та вважають її ефективною. Культурні міжкраїнові відмінності спостерігаємо в емоціях, що збуджує шокуюча реклама.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Серес Хужарик, Еріка (PhD (економікс); Dr.; доцент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна); Тот, Жужана (асистент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)