Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медиаграмотность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Онкович, Ганна (доктор педагогічних наук; професор; Інститут вищої освіти НАПН України; професор Національного технічного університету "КПІ").
    Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.00
Рубрики: Медиапедагогика
   Медіапедагогіка

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- професійно орієнтована медіаосвіта -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіадидактика вищої школи -- вища освіта -- медиаобразование -- профессионально ориентированное медиаобразование -- медиаграмотность -- информационная грамотность -- медиадидактика высшей школы -- высшее образование
Анотація: Про медіадидактику вищої школи та про професійно орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Література : С.54-55 : 25 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання молоді -- воспитание молодёжи -- информационная грамотность -- інформаційна грамотність -- критическое мышление -- критичне мислення -- культура личности -- культура особистості -- медиаграмотность -- медиаобразование -- медиапедагогика -- медіаграмотність -- медіаосвіта -- медіапедагогіка -- образование в Украине -- освіта в Україні -- тенденции воспитания -- тенденції виховання
Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки. Описано головні завдвння, а також принципи й функції медіаосвіти в Україні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.

Знайти схожі

3.


    Онкович, Г. В.
    Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Література : С.59-60 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вектори розвитку медіаосвіти -- векторы развития медиаобразования -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- информационная грамотность -- інформаційна грамотність -- медиаграмотность -- медиадидактика -- медиадидактика высшей школы -- медиаобразование -- медіаграмотність -- медіадидактика -- медіадидактика вищої школи -- медіаосвіта -- образование в Украине -- освіта в Україні -- професійно орієнтована медіаосвіта -- профессионально ориентированное медиаобразование -- развитие образования -- розвиток освіти
Анотація: Обгрунтовано актуальність упровадження медіаосвіти в систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців, спричинена утвердженням у навчальному процесі принципово нової концепції професійної підготовки, яка охоплює мадіаосвітні стратегії, спрямовані на формування медіаосвітньої культури як неодмінної складової професійної культури майбутнього фахівця. Йдеться про медіадидактику вищої школи й професійно орієнтовану медіаосвіту як про нові й перспективні педагогічні явища.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Онкович, Ганна (доктор педагогічних наук; професор; Інститут вищої освіти НАПН України; професор Національного технічного університету "КПІ").
    Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна грамотність -- информационная грамотность -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- медіаінформаційна грамотність -- медиаинформационная грамотность -- вища освіта -- высшее образование -- парасольковий термін -- професійно-орієнтована медіаосвіта -- профессионально-ориентированное образование -- медіакомпетентність педагога -- медиакомпетентность педагога -- медіакомпетентність особистості -- медиакомпетентность личности -- медіапсихологія -- медиапсихология -- монографії -- монографии
Анотація: Розглядаються терміни "інформаційна грамотність", "медіаграмотність", "медіаінформаційна грамотність" та "медіакомпетентність фахівця", представлені у дослідженнях зарубіжних науковців. Звертається увага на необхідність розуміння "парасолькового" поняття "медіаінформаційна грамотність" як одного з базових у сучасній гуманітаристиці суспільства знань. Ідеться про доцільність упровадження у систему вищої освіти нових курсів, які б формували професійну компетентність фахівця засобами медіаосвітніх технологій. Як приклад розглядається колективна монографія "Медіакомпетентність фахівця", яка підготовлена за матеріалами дипломних робіт студентів - слухачів спецкурсу з професійно-орієнтованої медіаосвіти.


Дод.точки доступу:
Медіакомпетентність фахівця, монографія \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Федоров, Олександр (доктор педагогічних наук; Таганрозький державний педагогічний інститут ім. А. П. Чехова).
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / О. Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2014. - № 4. - С. 59-70. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58р3
Рубрики: Педагогическое образование
   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення -- медиаобразование -- медиаграмотность -- медиакритика -- медиакомпетентность -- аналитическое мышление -- підготовка майбутніх педагогів -- подготовка будущих педагогов -- теоретичні моделі -- теоретические модели
Анотація: У теоретичный моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлена низка компонетів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Ісаєнко, Олександр (кандидат історичних наук; доцент).
    Роль медіаосвіти в формуванні медіакультури сучасної молоді [Текст] / О. Ісаєнко // Вісник Книжкової палати : Науково-практичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- средства массовой комуникации -- змк -- смк -- орієнтування в медіапросторі -- ориентирование в медиапросторе -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- медіаосвіта молоді -- медиаобразование молодежи -- формування медіакультури молоді -- формирование медиакультуры молодежи -- аналіз медіатекстів -- анализ медиатекстов -- критичне мислення -- критическое мышление -- протистояння медіавпливу -- противостояние медиавлиянию -- захист від медіаманіпулювання -- защита от медиаманипулирования
Анотація: Розглянуто питання формування медіакультури сучасної молоді, визначено та обгрунтовано важливість здобуття медіаосвіти, щоб уміти аналізувати та оцінювати медіатексти, опрацьовувати отриману інформацію, відсіювати зайву, виробляти власний погляд, вирізняти медіаманіпуляції та обирати ефективні способи захисту від медіавпливів.

Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

8.


    Гранчак, Тетяна (доктор наук із соціальних комунікацій; старший науковий співробітник відділу політологічного аналізу).
    Бібліотечно-інформаційна діяльність і медіаграмотність / Т. Гранчак // Вісник Книжкової палати : Науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 40-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечно-інформаційна діяльність -- библиотечно-информационная деятельность -- бібліотечно-інформаційне обслуговування -- библиотечно-информационное обслуживание -- бібліотечні фонди -- библиотечные фонды -- бібліотечне інформування -- библиотечное информирование -- кодекс етики бібліотекаря -- кодекс этики библиотекаря -- медіаграмотність користувачів бібліотек -- медіаграмотність бібліотечних працівників -- медиаграмотность пользователей библиотек -- медиаграмотность библиотечных работников
Анотація: Розглянуто проблему формування медіаграмотності серед користувачів і працівників бібліотек в контексті бібліотечно-інформаційної діяльності, зокрема бібліотечного інформування, формування та організації бібліотечних ресурсів. Обгрунтовано значення медіаграмотності для функціонування бібліотеки як відкритого демократичного інформаційного інституту.

Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Дяченко, М. Д..
    Формування медіаграмотності у майбутніх фахівців з використанням інфографіки як засобу візуальної комунікації в сучасному інформаційно-медійному просторі / М. Д. Дяченко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 5 (98): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- електронні ресурси -- электронные ресурсы -- інфографіка -- инфографика -- інформаційно-медійний простір -- информационно-медийное пространство -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)