Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетолог<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
ДіСтефано, Джон
(керівник по дослідженням).
Визначення сучасного
маркетолог
а: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 1-2
. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
У21
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сучасні
маркетолог
и
--
современные
маркетолог
и
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
ідеальний
маркетолог
--
идеальный
маркетолог
--
фактичний
маркетолог
--
фактический
маркетолог
--
професія
маркетолог
а
--
профессия
маркетолог
а
--
маркетинговий успіх
--
маркетинговый успех
--
вимирювання маркетигового успіху
--
измерение маркетингового успеха
--
маркетингові інструменти
--
маркетинговые инструменты
--
зовнішні консультанти
--
внешние консультанты
--
маркетингові вміння
--
маркетинговые умения
Анотація:
Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного
маркетолог
а, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Ефимец, Светлана
(руководитель отдела развития бизнеса, рекламы и PR ).
Маркетолог
и его работа / С. Ефимец> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 57-61 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
востребованные специальности
--
рынок digital-маркетинга
--
потенциальный контент-
маркетолог
--
должность
маркетолог
а
--
требования к
маркетолог
у
--
образование
маркетолог
а
--
обучение
маркетолог
а
--
критерии подбора специалистов
--
затребувані спеціальності
--
ринок digital-маркетингу
--
потенціальний контент-
маркетолог
--
посада
маркетолог
а
--
вимоги до
маркетолог
а
--
освіта
маркетолог
а
--
навчання
маркетолог
а
--
критерії підбору спеціалістів
Анотація:
Кто такой
маркетолог
? Как отличить настоящего специалиста от аматора и мотивировать его к работе? В статье рассмотрены вопросы, касающиеся критериев отбора, обучения, образования и требований к потенциальному
маркетолог
у.
Знайти схожі
>
3.
Іспит студентів "Менеджер
з маркетингових досліджень" [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 69-70 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
професія
маркетолог
--
професійна сертифікація
маркетолог
ів
--
кваліфікаційний статус
--
кваліфікаційні іспити
--
рекрутингові агенції
--
агенції з працевлаштування
--
маркетолог
и
--
сертифікаційні іспити
--
профессия
маркетолог
--
профессиональная сертификация
маркетолог
ов
--
квалификационный статус
--
квалификационные экзамены
--
рекрутинговые агентства
--
агентства по трудоустройству
--
маркетолог
и
--
сертификационные экзамены
Анотація:
15 червня 2016 року в Одеському національному політехнічному університеті відбувся черговий іспит студентів, які пройшли підготовку за програмою "Менеджер з маркетингових досліджень". Іспит приймала екзаменаційна комісія Української асоціації маркетингу.
Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина Вікторівна (генеральний директор УАМ ; заступник головного редактора журналу "Маркетинг в Україні") \о ней\; Григорьєв, Олександр (директор з реклами компанії "Формат") \о нем\; Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами ТОВ "Фортуна груп ЛТД ) \о ней\; Окландер, Михайло Анатолійович (завідувач кафедри маркетингу ; доктор економічних наук ; професор; Одеський національний політехнічний університет) \о нем\; Яшкіна, Оксана Іванівна (професор кафедри маркетину ; доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет) \о ней\; Українська асоціація маркетингу \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Портрет професії:
маркетолог
[Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
№ 4
. - С. 55-57 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
професійні
маркетолог
и
--
сучасні
маркетолог
и
--
маркетингові компанії
--
маркетолог
-менеджер
--
рекламіст
--
діджитал
маркетолог
--
організація бізнес процесів
--
професіоналізм
маркетолог
ів
--
профессиональные
маркетолог
и
--
современные
маркетолог
и
--
маркетинговые компании
--
маркетолог
-менеджер
--
рекламист
--
диджитал
маркетолог
--
организация бизнес процессов
--
профессионализм
маркетолог
ов
Анотація:
Компанії хочуть, щоб їхні товари та послуги були впізнаваними на ринку, щоб вони продавалися, а бізнес розвивався, і, безперечно, щоб клієнт був задоволеним. Важливу роль у вирішенні цих питань відіграє маркетинг і, відповідно,
маркетолог
. Саме від цього фахівця багато в чому залежить, яким шляхом піде підприємство у розвитку і наращуванні свого потенціалу на ринку. Разом із Іриною Лилик, генеральним директором Української асоціації маркетингу, Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна розбирався, який він - сучасний професійний
маркетолог
.
Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина (генеральний директор Української асоціації маркетингу) \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Виноградова, О. В.
Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. -
N 4 (30)
. - С. 29-37 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2335/2234. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
005.21:[658.8:339.138]
Рубрики:
Управління
Управление
Управління підприємством
Управление предприятием
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування
--
стратегическое планирование
--
маркетингове планування
--
маркетинговое планирование
--
управління
--
управление
--
план
--
процес
--
процесс
--
виробничо-комерційна діяльність
--
производственно-коммерческая деятельность
--
маркетолог
--
підприємство
--
предприятие
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.; Кононенко, Є. Є.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)