Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг в социальных сетях<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса).
    Використання SMM промисловими підприємствами [Текст] / Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 360-369 : табл., кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроительной промышленности

   Економіка машинобудівельної промисловості

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии -- інноваційні технології -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- маркетинг в соціальних мережах -- маркетинг в социальных сетях -- исследовательская методология -- дослідницька методологія -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационные инновации -- організаційні інновації -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- репутационный менеджмент -- репутаційний менеджмент -- SMM-специалисты -- SMM-спеціалісти -- социальные сети -- соціальні мережі -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- целевые аудитории -- цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
АвтоКрАЗ, кременчугская компания транспортного машиностроения \о нем\; Антонов, украинское самолетостроительное государственное предприятие \о нем\; LinkedIn, социальная информационная сеть \о ней\; Facebook, социальная информационная сеть \о ней\

Знайти схожі

2.


    Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу).
    На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
пошуковий маркетинг -- мобільний маркетинг -- конкурентоспроможність підприємств -- В2В маркетинг -- маркетинг В2В -- маркетинг в соціальних мережах -- консалтинговий ринок -- автоматизація маркетингу -- поисковый маркетинг -- мобильный маркетинг -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинг в социальных сетях -- консалтинговый маркетинг -- автоматизация маркетинга
Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)